abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2009 @ 02:12:03 #1
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72453493
Wat is er met die gasten aan de hand??

• Hirsch Ballin is in compleet verdwaasde toestand van een muur gevallen en heeft daarbij zijn aangezicht geschonden
  • Guusje ter Horst loopt dronken en vloekend weg uit een Kamerdebat
  • Gerda Verburg slikt LSD en hakkelt wat halfzinnen de ruimte in

Zo kunnen we toch niet geregeerd worden? Wat gebeurt er daar in die Haagsche Torentjes? Doping? Drugs? Hier is toch zeker opzet in het spel?

Overigens heb ik, naast de ongelukkige smak van Hirsch Ballin, nog meer bizarre verhalen gehoord over het afgelopen Kabinetsuitje, dat, naar 't schijnt, "op de tweede dag een andere wending kreeg dan men in de voorgaande jaren was gewend".

Er is nogal wat gebeurd in dat weekend, hetgeen misschien de verschijnselen van de laatste dagen kan verklaren.

Ik zeg maar zo: ook politici kunnen het niet op een krentenbol alleen!
  • He's simple, he's dumb, he's the pilot.
    pi_72453522
    Mee eensch!@
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
      zaterdag 5 september 2009 @ 02:16:06 #3
    191838 mrfool
    Why so serious?
    pi_72453541
    Misschien zitten ze ook wat teveel op fok!
      zaterdag 5 september 2009 @ 02:18:48 #4
    232494 Boca_Raton
    Voor al uw no nonsense
    pi_72453568
    Nieuwe kok in de keuken daar?
    pi_72453581
    Zie je het al voor je?
    Een LSD slikkende Balkenende bukkake style op de grond liggend
      zaterdag 5 september 2009 @ 02:20:31 #6
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_72453587
    Het is de NWO. En de reptillians.
    En als je het niet met me eens bent, ben je onwetend. En één van hen.
    Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
    Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
    pi_72453594
    Het moet toch niet veel gekker worden, zometeen blijkt de gast die daar het meeste kritiek heeft uit buitenlanders, zèlf een buitenlander te zijn.

pi_72453596
    Ze hebben te veel naar Klopkoek geluisterd.
    pi_72453617
    Wat ben je toch ook een sneue mongool, Ringo.
    And it's only the giving
    That makes you
    What you are
      zaterdag 5 september 2009 @ 02:28:46 #10
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_72453671
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 02:23 schreef OllieA het volgende:
    Wat ben je toch ook een sneue mongool, Ringo.
    Nuecken?
    He's simple, he's dumb, he's the pilot.
    pi_72453690
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 02:20 schreef EchoAlpha het volgende:
    Zie je het al voor je?
    OF op een scheetbord?
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
    pi_72453740
    Ramadan
    Feyenoord Rotterdam
      zaterdag 5 september 2009 @ 02:37:49 #13
    232494 Boca_Raton
    Voor al uw no nonsense
    pi_72453760
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 02:35 schreef o.us het volgende:
    Ramadan
    Of wonen ze vlakbij die Kapsalon-toko die bij jou zit?
      zaterdag 5 september 2009 @ 02:47:57 #14
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_72453864
    Mischien heben zij zichzelf alvast laten inenten. Aanschouw de gevolgen van cadmium.
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
    pi_72453924
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 02:47 schreef Schenkstroop het volgende:
    Mischien heben zij zichzelf alvast laten inenten. Aanschouw de gevolgen van cadmium.
    pi_72454362
    De vakantie was niet lang genoeg en het geld te weinig voor een zwitsers kuuroord.
    megalomaniac
    pi_72454754
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 02:21 schreef Darkestrah het volgende:
    Het moet toch niet veel gekker worden, zometeen blijkt de gast die daar het meeste kritiek heeft uit buitenlanders, zèlf een buitenlander te zijn.

Wij zijn allen van buiten-Nederlandse komaf.
    Het ziet er naar uit dat wij allen afstammen van Afrikaanse voorouders, helaas is het zo dat het adaptief vermogen en de ervaringen opgedaan in eeuwenlange evolutie en volksverhuizing teniet wordt gedaan door onontwikkelde Afrikaanse afstammelingen van apen die altijd al te lam en te beroerd zijn geweest om hun horizon te verbreden en zich met geen mogelijkheid aan hebben willen passen, nu via moderne vervoersmiddelen rechtstreeks zonder de ontberingen en ervaringen die onze lijn van voorouders hebben moeten doorstaan in onze contreien worden gedumpt en nu de overhand dreigen te krijgen door onaangepast gedrag.
      zaterdag 5 september 2009 @ 09:20:44 #18
    72545 Megumi
    Go Rin No Sho
    pi_72454788
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 09:16 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Het ziet er naar uit dat wij allen afstammen van Afrikaanse voorouders, helaas is het zo dat het adaptief vermogen en de ervaringen opgedaan in eeuwenlange evolutie en volksverhuizing teniet wordt gedaan door onontwikkelde Afrikaanse afstammelingen van apen die altijd al te lam en te beroerd zijn geweest om hun horizon te verbreden en zich met geen mogelijkheid aan hebben willen passen, nu via moderne vervoersmiddelen rechtstreeks zonder de ontberingen en ervaringen die onze lijn van voorouders hebben moeten doorstaan in onze contreien worden gedumpt en nu de overhand dreigen te krijgen door onaangepast gedrag.

Jezus dat dit soort mensen als jij nog niet door de evolutie zijn uitgeroeid blijft me verbazen. In de vorige eeuw hebben bepaalde landen toch hun best gedaan op dat gebied. Maar het heeft niet geholpen.
    Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
    pi_72454875
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 09:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

Jezus dat dit soort mensen als jij nog niet door de evolutie zijn uitgeroeid blijft me verbazen. In de vorige eeuw hebben bepaalde landen toch hun best gedaan op dat gebied. Maar het heeft niet geholpen.
    pi_72456290
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 09:16 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Was jij in het buitenland maar van nederlandse komaf , dan hadden wij hier nu een ellendeling minder.
    megalomaniac
    pi_72460933
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 02:12 schreef Ringo het volgende:
    Wat is er met die gasten aan de hand??

• Hirsch Ballin is in compleet verdwaasde toestand van een muur gevallen en heeft daarbij zijn aangezicht geschonden
  • Guusje ter Horst loopt dronken en vloekend weg uit een Kamerdebat
  • Gerda Verburg slikt LSD en hakkelt wat halfzinnen de ruimte in

Zo kunnen we toch niet geregeerd worden? Wat gebeurt er daar in die Haagsche Torentjes? Doping? Drugs? Hier is toch zeker opzet in het spel?

Overigens heb ik, naast de ongelukkige smak van Hirsch Ballin, nog meer bizarre verhalen gehoord over het afgelopen Kabinetsuitje, dat, naar 't schijnt, "op de tweede dag een andere wending kreeg dan men in de voorgaande jaren was gewend".

Er is nogal wat gebeurd in dat weekend, hetgeen misschien de verschijnselen van de laatste dagen kan verklaren.

Ik zeg maar zo: ook politici kunnen het niet op een krentenbol alleen!
  • er is een tendens gaande idd
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
    pi_72470482
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 11:17 schreef kitao het volgende:

[..]

Was jij in het buitenland maar van nederlandse komaf , dan hadden wij hier nu een ellendeling minder.
    Ik ben regelmatig in het buitenland van buitenlandse komaf....is dat ook goed?
    pi_72470654
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 14:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

er is een tendens gaande idd
    Karma.
    pi_72477261
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 02:20 schreef EchoAlpha het volgende:
    Zie je het al voor je?

Politiek bedrijven zonder drugs lijkt me dan ook een lastig verhaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door mediaconsument op 06-09-2009 01:26:31 ]
    As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
    pi_72477347
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 02:12 schreef Ringo het volgende:
    naar 't schijnt, "op de tweede dag een andere wending kreeg dan men in de voorgaande jaren was gewend".
    Voordat het topic een slotje krijgt moet je dit toch wel toelichten hoor.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')