Wow zij is echt mini. Ja of de gitaar is supergroot, maar gezien de hummies is die een normaal formaat.quote:
Zij is klein jaquote:Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wow zij is echt mini. Ja of de gitaar is supergroot, maar gezien de hummies is die een normaal formaat.
Dat dus.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef Witchfynder het volgende:
De gitaar is gaaf, maar ze hadden echt een ander moeten vinden om die gitaar vast te houden op de foto.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Aresdreams het volgende:
dean, ik ga de wireless goed voor je inpakken vanavond en dan morgen op de bus
Heb al gemaild dat ik de volgende keer wel wil poserenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef Witchfynder het volgende:
De gitaar is gaaf, maar ze hadden echt een ander moeten vinden om die gitaar vast te houden op de foto.
Ja, dat heb ik ook, ben bijna twee meter en bij mij is het al snel een ukelele.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:33 schreef Cynic het volgende:
Ik heb dat met gitaren een beetje andersom, ze moeten wel een beetje een fatsoenlijke omvang hebben anders is het net of ik een banjo bespeel.
Heb je de bassist van Valkyre nog niet gezienquote:Op woensdag 9 september 2009 15:33 schreef Cynic het volgende:
Die bassist van Trivium is trouwens ook een behoorlijke kabouter, volgens mij is hij bijna net zo groot als z'n bas....
Mooie foto's maken helpt heb ik gehoordquote:Op woensdag 9 september 2009 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver ik raak die kut ibanez maar niet kwijt
HEt is een mooie foto =(quote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mooie foto's maken helpt heb ik gehoord![]()
![]()
![]()
![]()
Pracht foto!!! Maar daar willen de meningen nog wel eens over verschillen vrees ikquote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HEt is een mooie foto =(
[ afbeelding ]
Kijk em eens glimmen =(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |