Wat heb je gisteren gegeten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen en nu ben ik aan de hik
Kikkersquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren gegeten?
Alleen zou ik helemaal gek worden van een lichtshow als ik achter mijn pc zitquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:33 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Die meuk wordt steeds goedkoper bij ibood
Euhmmmquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren gegeten?
Heb je de hik nog?quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Euhmmm
Volgens mij krieltjes
En later nog tartaartjes!
Jaquote:
Over het hacker-topicquote:
Glaasje water ondersteboven drinken en je bent erafquote:
Landa is beter.quote:
Dat kan ik nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Glaasje water ondersteboven drinken en je bent eraf
Reken ik ook goed, 15.quote:
wat deed/probeerde je dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien werkt het alleen live
Godverdomme, wat een kneuzenparade.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over het hacker-topic
Op de FP werd vanavond een exclusief verhaal over de hacker gepubliceerd, geschreven door Sunnie. Er was een of andere kerel die die hacker gemaild had om hem de privacygegevens die hij had buit gemaakt te verkopen. De hacker bleek een 16 jarige Pascal te zijn en omdat hij niet achter een proxy zat wilde hij ze niet verkopen, wel had hij blijkbaar nog meer sites gehackt en daar viel wel over te praten. Voor ¤500,- verkocht Pascal een sloot aan gegevens.
Nu bleek de koper niet echt geīnteresseerd en stuurde hij de mailconversatie die hij met de hacker had door aan allerlei sites. Sunnie had dat in een artikel verwerkt, schenden ze de privacy van die hacker.![]()
Dus binnen no-time was het bericht van zowel de FP als het forum verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |