quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:51 schreef reetveter het volgende:
True, maar je bent wel een teringlijer
Boh, hoor dr soppenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Dat er serieus mensen zijn die hier opgewonden raken.
Je ziet de thumbnailquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:55 schreef IrfieJ het volgende:
deze nu @ nederland 3 goeie shit.. diep verhaal..
was niet de bedoeling.. gewoon eerste google hitquote:
Fappende nerds voor de tv ipv de pc!quote:
Ik zit altijd klaar na 12 uur voor de reclames op Comedy Centralquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Fappende nerds voor de tv ipv de pc!
Ja echt SCHAN-DA-LIG!!quote:
Black Bible, hoe standaard, dat is denk ik ook zo'n beetje de enigste echte hentai die ze kennen in het westenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:55 schreef IrfieJ het volgende:
[ afbeelding ]
deze nu @ nederland 3 goeie shit.. diep verhaal..
Stouterd ben jij zeg!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:01 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik zit altijd klaar na 12 uur voor de reclames op Comedy Central.
Give us timequote:Op zaterdag 5 september 2009 01:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Black Bible, hoe standaard, dat is denk ik ook zo'n beetje de enigste echte hentai die ze kennen in het westen
Ah, een kenner.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Black Bible, hoe standaard, dat is denk ik ook zo'n beetje de enigste echte hentai die ze kennen in het westen
Ik weet niet wat triester is, de hentai dat BNN nu uitzend of jij die blijkbaar bekend bent met deze meuk. Oh, wacht! Ik weet het wel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
quote:
Jij moet er ook bekend mee zijn anders weet je toch niet hoe triest het isquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet niet wat triester is, de hentai dat BNN nu uitzend of jij die blijkbaar bekend bent met deze meuk. Oh, wacht! Ik weet het wel.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet niet wat triester is, de hentai dat BNN nu uitzend of jij die blijkbaar bekend bent met deze meuk. Oh, wacht! Ik weet het wel.
om fappende nerdzieltjes te winnen voor de omroepquote:
Het was zojuist op tv Sherlock.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Jij moet er ook bekend mee zijn anders weet je toch niet hoe triest het is
Wacht maar tot een tentakel in zo een sletje verdwijntquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:06 schreef gniffie het volgende:
Die sletjes krijgen er wel flink van langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |