Dan doe je wat iedere zichzelf respecterende dame op zo'n moment doet!quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn neefje is echt 10x vrouwelijker dna ik (ja, dat kan) en als ik dan zo'n heren ballroom openingsdans zie met wapperende handjes dan denk ik "O.... mijn.... god.... nee"
Niet als je een visum nodig hebtquote:
ah nu komt de aap uit de mouwquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet als je een visum nodig hebt
Ik koop liever een nieuwe auto voor dat geld./quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:37 schreef Xiance het volgende:
en toch wil ik trouwen..
groots, 200 gasten, kerkje, veeeel bloemen
welk een feest zal dat zijn!quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:37 schreef Xiance het volgende:
en toch wil ik trouwen..
groots, 200 gasten, kerkje, veeeel bloemen
nee je mag ook wel bruidsmeisje op mijn bruiloft zijn hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
welk een feest zal dat zijn!
ik zou me aanbieden als bruidsmeisje maar dan wordt TMM boos.
wat heb je nou weer uitgevroten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 05:34 schreef Tha_Erik het volgende:
(Niet zo'm bijzonder) goede nacht.
moet ik die meneer kennen ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l kijk nou toch eens wie er hier heel oud uit ziet, zal toch wel door de drank komen![]()
[ afbeelding ]
gisteravond nog ergens knus buiten onder een plu gezeten ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Morning
Nee mijn laatste paraplu waaide eerder de dag al stuk.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gisteravond nog ergens knus buiten onder een plu gezeten ?
van dat laatste was ik al op de hoogtequote:Op zaterdag 5 september 2009 10:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee mijn laatste paraplu waaide eerder de dag al stuk.
gelukkig hadden we die niet nodig om het toch knus te laten zijn.
Mijn god, weer een reboot remake reinvention etc ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Misschien biedt vanaf 4 november soelaas
Ja of het wegpoderen van de blosjesquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l kijk nou toch eens wie er hier heel oud uit ziet, zal toch wel door de drank komen![]()
[ afbeelding ]
Daar krijg je toch een rode neus vanquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of het wegpoderen van de blosjes
Hey... zouden dat drank-blosjes zijn?
Jamaar zijn neus is zo groot dat dat dan vast goed verdeeld is of zo en wegvalt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Daar krijg je toch een rode neus van
Speel eens lief samen, kindjes.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar zijn neus is zo groot dat dat dan vast goed verdeeld is of zo en wegvalt.
Hugo is wel lief hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Speel eens lief samen, kindjes.
Als je in een tent ligt wel jaquote:
Ik vind het lijken op Earth: Final Conflict qua verhaal...quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn god, weer een reboot remake reinvention etc ?
Volgens mij was de oude serie V dat ook al .quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het lijken op Earth: Final Conflict qua verhaal...
Nou ja, er ie niets tegen op hersenloos naar een serie over hel en verdoemenis kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was de oude serie V dat ook al .
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, er ie niets tegen op hersenloos naar een serie over hel en verdoemenis kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |