Ok. Dan sperma, dat zal wel minder kcal zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En nog een beetje meer uitpuilen, zeker
facelift schatquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:10 schreef Keukenkast het volgende:
Popjes, ik ben opeens een beetje ongelukkig of zo![]()
Behoefte aan een knuffel? Ik ook namelijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:10 schreef Keukenkast het volgende:
Jaaaaquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Behoefte aan een knuffel? Ik ook namelijk
Oh, huildende jongens kan ik wat minder goed tegenquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jaaaa
* Keukenkast drentelt met gebogen hoofd en tranende ogen in de armen van Vlarp
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:10 schreef Keukenkast het volgende:
Ach, meid, wat ben je toch ook niet grappig hequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik ben achttien.
er valt vrij weinig strak te trekken.
Ik huil niet, dit noem je dramatisch tranende ogen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, huildende jongens kan ik wat minder goed tegen
*knuffelt KK*
chocolade!quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik ben achttien.
er valt vrij weinig strak te trekken.
neequote:Op zaterdag 5 september 2009 01:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Is iedereen nu aan hetop cam4-webcams?
.
DN doet het bij mij nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Of DN-webcams, dat kan ook natuurlijk..
O ja, heel goed!quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik huil niet, dit noem je dramatisch tranende ogen.
En ik ben zo'n dappere jongen die de tranen wegslikt.
Knuffelen
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Chocola jullie lijken wel een stelletje wijven
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of sperma, daar schijnen vergelijkbare stofjes in te zitten.. Maar chocolade is makkelijker.
.
Als je met Google zoekt op Andries Knevel, dan is dat liedje de tweede hit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:31 schreef Peter het volgende:
Ik was de aflevering van knevel & vd brink met brigitte kaandorp aan het kijken.. (met haar liedje over knevel)
DN heeft beterequote:Op zaterdag 5 september 2009 01:33 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
Op FOK! heb je ook piemelfoto's : http://forum.fok.nl/topic/1310432
Daarvoor ga je maar naar job cohenquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Krijg ik ook een kopje thee en goed advies nu?
Dat haalt het niet bij DN. En DN doet het wel, alleen de webcam niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:33 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
Op FOK! heb je ook piemelfoto's : http://forum.fok.nl/topic/1310432
Waarom zou ik je vriendje van je stelen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarvoor ga je maar naar job cohen
Nee, daar is het te laat voorquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Krijg ik ook een kopje thee en goed advies nu?
PVDA mn vriend?quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom zou ik je vriendje van je stelen?
en genoten ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:02 schreef Ang3l het volgende:
Zo. My first gay wedding.
Nee niet echt. Eerder achteruit.Zo van "ooooh dit is echt zo niets voor mij".quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Did you hear your biological clock ticking, babydoll?
die vraag stel je pas als hij terug is uit parijsquote:Op zaterdag 5 september 2009 02:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Did you hear your biological clock ticking, babydoll?
nogal formeel ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet echt. Eerder achteruit.Zo van "ooooh dit is echt zo niets voor mij".
het gaat er juist om dat hij zich niet heeft gesetteld!quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die vraag stel je pas als hij terug is uit parijs
Mijn neefje is echt 10x vrouwelijker dna ik (ja, dat kan) en als ik dan zo'n heren ballroom openingsdans zie met wapperende handjes dan denk ik "O.... mijn.... god.... nee"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |