sterker nog er zijn mensen die kleding belangrijker vinden als bijv een autoquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als iemand het kopen van een leuke winterjas net zo belangrijk vind als het kopen van een auto dan ben je ene mode nicht/wijf
"Maar dat vind ik niet dus dat is raar!!11!1!!!1quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sterker nog er zijn mensen die kleding belangrijker vinden als bijv een auto
gek he, kom op nou ieder z'n prioriteiten
Dat je geen auto wilt/hoeft kan ik me wel voorstellen maar het aanschaffen van een auto hetzelfde stellen als het kopen van ene winterjasquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sterker nog er zijn mensen die kleding belangrijker vinden als bijv een auto
gek he, kom op nou ieder z'n prioriteiten
sommige dingen die ik zeg zijn dan ook gewoon kritiekquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar spreek je jezelf echt tegen hoor, je maakt constant opmerkingen die als kritiek opgevat kunnen worden
Kijken naar een winterjas gelijk stellen aan als man in een tutu op straat lopen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat je geen auto wilt/hoeft kan ik me wel voorstellen maar het aanschaffen van een auto hetzelfde stellen als het kopen van ene winterjas
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Kijken naar een winterjas gelijk stellen aan als man in een tutu op straat lopen.
ik kan een lul, klootzak, homo. eikel, lulhannes zijn maar geen nichtquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:57 schreef wonderer het volgende:
Yuri kan best een zure valse nicht zijn, eigenlijk
Gezegd.VT, -en = g, zit niet in 't kofschip, dus d.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezegt, Zei dat alleen maar op aan te tonen dat iemand maar lekker moet doen wat ie zelf wil maar vervolgens niet vreemd op moet kijken als ie commentaar krijgt
dan moet je niet in mijn klerenkamer kijken, maar ik ben toch echt een manquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is nou eenmaal zo, en ik keur het niet af hoor, laat ik dat voor op stellen.
daarom wordt de metroman ook wel gezien als een man die zijn vrouwelijke kanten de nodige aandacht geeft
De man is de jager, geen verzamelaar.
een auto kopen is makkelijker dan een jas, jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een auto kopen is wle even iets anders dan een winterjas
je hebt groot gelijk en bovendien moet JIJ er de winter in rondlopen, dus het moet perfect voor JOU zijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:39 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Het kopen van een winterjas is voor mij belangrijk omdat ik een scholier ben met een beperkt budget. 100+ Euro is voor mij fakking veel. Dan geef ik het graag goed uit.
[Nicht]Een winterjas is een statement! Een deel van je persoonlijkheid![/nicht]quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:07 schreef Xiance het volgende:
een winterjas is ene gebruiksvoorwerp.
een auto is een gebruiksvoorperp.
een computer is een gebruiksvoorwerp.
allemaal even belangrijk dus, ben ik nu een autorijdende modenichterige nerd?
tuurlijk kun jij ook een nicht zijn, dat stukje strass zit in iedereenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan een lul, klootzak, homo. eikel, lulhannes zijn maar geen nicht
Een computer ook (Macquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:08 schreef Eustace. het volgende:
[..]
[Nicht]Een winterjas is een statement! Een deel van je persoonlijkheid![/nicht]
jawel je bent mijn lieve kleine nichtjequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan een lul, klootzak, homo. eikel, lulhannes zijn maar geen nicht
niks nichts hier en ook niks kleinsquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jawel je bent mijn lieve kleine nichtje
iedereen kan ook een seriemoordenaar zijn maar dat ben ik ook nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tuurlijk kun jij ook een nicht zijn, dat stukje strass zit in iedereen
Apple aanhanger zijn zegt inderdaad wel wat over je persoonlijkheid..quote:
Wat een vergelijking ook weerquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iedereen kan ook een seriemoordenaar zijn maar dat ben ik ook niet
Yuri heeft complexenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niks nichts hier en ook niks kleins![]()
NOU WORD IE HELEMAAL MOOI!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iedereen kan ook een seriemoordenaar zijn maar dat ben ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |