nee dat is sociaal gezien niet acceptabelquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan mag er niet gebeld worden?
Dit was oriëntatie voor wat voor soort jas ik wil. Ik ga volgende week naar Den Haag en Utrecht en ga daar ook even kijken. Den Haag heeft heel veel stijl dus ik kijk het liefst daar nog even.quote:
wat braaf weerquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dat is sociaal gezien niet acceptabel
Homoquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dit was oriëntatie voor wat voor soort jas ik wil. Ik ga volgende week naar Den Haag en Utrecht en ga daar ook even kijken. Den Haag heeft heel veel stijl dus ik kijk het liefst daar nog even.
jij bent wars van elke vorm van nichterigheid?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
liever stijlloos dan een mode nicht
Interesse staat niet gelijk aan een extreem. Desinteresse voor iets daarintegen wel, wat je nog vrolijk bevestigt door het gelijk te stellen aan nichterig zijn, waar ging het toch mis met ons frusti-extremistje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
uh ja eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent wars van elke vorm van nichterigheid?
want?quote:
Doe maar normaal das al gek genoeg, hoewel ik niemand tegen zou houdenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
want?
je vind het onnatuurlijk?
overdreven?
degenererend?
opgelegd?
Best hypocriet dat je jezelf danwel de massa als norm voor normaal hanteert.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe maar normaal das al gek genoeg, hoewel ik niemand tegen zou houden
Ik ben dan ook hypocrietquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:43 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Best hypocriet dat je jezelf danwel de massa als norm voor normaal hanteert.
nee maar je keurt het wel afquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe maar normaal das al gek genoeg, hoewel ik niemand tegen zou houden
kom kom Yuri, jij gaat toch ook gewoon winkelen en koopt wat je leuk vindtquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja maar dat doet ie op een stoere mannelijke manier.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kom kom Yuri, jij gaat toch ook gewoon winkelen en koopt wat je leuk vindt
als iemand het leuk vind om in een roze tutu over straat te lopen moet ie zelf weten maar moet dan niet vreeemd opkijken als iemand er commentaar op geeftquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee maar je keurt het wel af
ja trek het maar weer in het extreme, maak er maar weer een clownesk shertsfiguur van.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als iemand het leuk vind om in een roze tutu over straat te lopen moet ie zelf weten maar moet dan niet vreeemd opkijken als iemand er commentaar op geeft
Jij vindt dat equivalent aan het kijken naar een leuke jas?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als iemand het leuk vind om in een roze tutu over straat te lopen moet ie zelf weten maar moet dan niet vreeemd opkijken als iemand er commentaar op geeft
Ja wat ik leuk vind en ga er geen 30 winkels voor aflopen omdat ergens anders misschien wel iets leuker te vinden is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kom kom Yuri, jij gaat toch ook gewoon winkelen en koopt wat je leuk vindt
wat is er niet mannelijk aan het passen van kleding in meerdere winkels en het leuk vinden om dingen uit te proberen en lekker een middag shoppenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dat doet ie op een stoere mannelijke manier.
Ik ook hoor, het liefst doe ik het post order, jaarlijks koop ik op lowlands wat kleding, maar verder....
boxers koop ik op de markt 8 voor 20 ¤ ipv 1 björn borg
sokken hetzelfde verhaal
verder koop ik alleen kleding als het echt nodig is ( misschien dat ik het daarom zo vaak krijg)
als ik moet gaan winkelen, dan ga ik vaak maar 1 winkel in, zoek iets wat ik leuk vind en koop het dan, al dat gepas, winkel in winkel uit daar heb in zo'n gore hekel aan.
Dat is mijn mannelijke kant
Nee, je zei het zelf je hebt genoeg leuke jassem gezien maar geen gekocht omdat er ergens anders misschien wel leukere jassen zijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Jij vindt dat equivalent aan het kijken naar een leuke jas?Royal sadness.
1 keer in de 6 weken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Poll: 1 keer per 14 dagen naar de kapper iseen goed gaymiddelde noodzaak een totale verspilling van tijd en geld
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is meer dat ik volgende week ga treinen met mijn vriend en ik het leuker vind dan een jas te kopen ergens, what the fuck is daar nichterig aan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee, je zei het zelf je hebt genoeg leuke jassem gezien maar geen gekocht omdat er ergens anders misschien wel leukere jassen zijn
dat is nou eenmaal zo, en ik keur het niet af hoor, laat ik dat voor op stellen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is er niet mannelijk aan het passen van kleding in meerdere winkels en het leuk vinden om dingen uit te proberen en lekker een middag shoppen
ga je nou niet verdediggen, wat maakt het uit dat iemand je nichterig vind, of dat je nichterig bent.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:19 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Het is meer dat ik volgende week ga treinen met mijn vriend en ik het leuker vind dan een jas te kopen ergens, what the fuck is daar nichterig aan?
We is echt tof!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:15 schreef Steve het volgende:
Ik heb ook een toffe jas gezien bij de WE.Maar verder weinig leuke dingen zien hangen in de stad.
Maar zaterdags is ook niet ideaal om te
winkelen
natuurlijk.
Toch niet in E. hèquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:15 schreef Steve het volgende:
Ik heb ook een toffe jas gezien bij de WE.Maar verder weinig leuke dingen zien hangen in de stad.
Maar zaterdags is ook niet ideaal om te
winkelen
natuurlijk.
heej G_E ik zag je laatst lopen bij het TACquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Eeek! Dan had je mij kunnen spotten.. Of net andersom.
waarom zou je dan vandaag naar een jas kijken als je er toch geen gaat kopenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:19 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Het is meer dat ik volgende week ga treinen met mijn vriend en ik het leuker vind dan een jas te kopen ergens, what the fuck is daar nichterig aan?
als je er op uit bent valt het je op.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eeek! Dan had je mij kunnen spotten.. Of net andersom.
jij kijkt voor bepaalde aankopen vast ook eens rond, bijv voor de aankoop van een nieuwe pc of autoquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom zou je dan vandaag naar een jas kijken als je er toch geen gaat kopen
Waarom voelen mensen zich altijd zo geneigd om commentaar op dat soort dingen te geven? Kan je (algemene je) je bek niet gewoon houden en een ander in z'n waarde laten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een auto kopen is wle even iets anders dan een winterjasquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij kijkt voor bepaalde aankopen vast ook eens rond, bijv voor de aankoop van een nieuwe pc of auto
voor JOU wel jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een auto kopen is wle even iets anders dan een winterjas
omdat de mens niet perfect is dus moeten we er ook niet naar strevenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom voelen mensen zich altijd zo geneigd om commentaar op dat soort dingen te geven? Kan je (algemene je) je bek niet gewoon houden en een ander in z'n waarde laten?
Wat een cop-out, zeg.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat de mens niet perfect is dus moeten we er ook niet naar streven
Zoals ik al eerder zei, om me te oriënteren op wat voor jassen er zijn deze winter en om te kijken wat ik daarvan mooi vind. Voorbereiding.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom zou je dan vandaag naar een jas kijken als je er toch geen gaat kopen
als iemand het kopen van een leuke winterjas net zo belangrijk vind als het kopen van een auto dan ben je ene mode nicht/wijfquote:
Het kopen van een winterjas is voor mij belangrijk omdat ik een scholier ben met een beperkt budget. 100+ Euro is voor mij fakking veel. Dan geef ik het graag goed uit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als iemand het kopen van een leuke winterjas net zo belangrijk vind als het kopen van een auto dan ben je ene mode nicht/wijf
Nou ja, een winterjas is wel iets waar je de hele winter, en waarschijnlijk meerdere winters, in rondloopt. Kan me wel voorstellen dat je dan niet de eerste de beste jas gaat halen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:36 schreef Yurithemaster het volgende:
als iemand het kopen van een leuke winterjas net zo belangrijk vind als het kopen van een auto dan ben je ene mode nicht/wijf
daar spreek je jezelf echt tegen hoor, je maakt constant opmerkingen die als kritiek opgevat kunnen wordenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat de mens niet perfect is dus moeten we er ook niet naar streven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |