Was best een hoerig type op vakantie....quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Als kirsten haar haar wat laat groeien kan het nog best een leuk meisje zijn![]()
![]()
als in... sletje?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was best een hoerig type op vakantie....
Mwah.. och.. tja.. misschienquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Als kirsten haar haar wat laat groeien kan het nog best een leuk meisje zijn![]()
![]()
quote:
quote:
topquote:
Sla je slag!quote:
wie stuurt door/quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik wil ook meedoen met de PM
ik heb een vriendinquote:
As you wishquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik wil ook meedoen met de PM
Foto!quote:
euhmm....quote:
Amsterdam!!!quote:
Lekker wijf!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
let niet op hoe dronken ik uit mn ogen kijk...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door DjRex89 op 05-09-2009 02:07:21 ]Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lekker wijf!
waarom denk je dat het mijn vriendin isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lekker wijf!
Wel dikke tieten op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Disclaimer: dikke tieten hoeven voor Idz niet per sé. Totaalplaatje ftw.
Huilen dan.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel dikke tieten op de foto.
die vielen we ook op op de achtergrondquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel dikke tieten op de foto.
Tsja, kleinigheidjes hou je tochquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
Niet alleen dikke tieten maar ook dikke buik zo te zien.
niet echt he... ze had wel een redelijk hoofd, zal even zoeken naar een foto van haar hoofdquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
Maar om dát nou een aantrekkelijk lichaam te noemen gaat te furr.
heb ik niet... sorry...quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet echt he... ze had wel een redelijk hoofd, zal even zoeken naar een foto van haar hoofd
smaken verschillen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
Maar om dát nou een aantrekkelijk lichaam te noemen gaat te furr.
inderdaadquote:
Je bent toch ook vrijgezelligquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaaddan blijf ik nog liever single.
Een leuk kopje kan veel goedmaken maar dat gaat in dit geval niet meer lukken denk ik zoquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaaddan blijf ik nog liever single.
misschien was ze wel zwanger...?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een leuk kopje kan veel goedmaken maar dat gaat in dit geval niet meer lukken denk ik zo.
He bah, nee ik heb nu nog geen trek in kinderen johquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien was ze wel zwanger...?
fuck ik wil volgens mij nooit kinderenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
He bah, nee ik heb nu nog geen trek in kinderen joh. Overigens ziet dat er anders uit natuurlijk
.
Heb ik ook last van..quote:
Neuh ik moet er ook niet aan denken.. maar wie weet.. Ik zie 't iig binnenkort nog niet gebeurenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
fuck ik wil volgens mij nooit kinderen![]()
niet?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
fuck ik wil volgens mij nooit kinderen![]()
echt als ik zo'n jongen tegen kom met een peuter naast hem die echt huilt enzo... fuck nooit...!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh ik moet er ook niet aan denken.. maar wie weet.. Ik zie 't iig binnenkort nog niet gebeuren.
gewoon neuken voor het leven toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet?
ik moet wel, moet namelijk de stamboom voortbrengen of hoe zeg je dat.
Daarom ben je zo wanhopig?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet?
ik moet wel, moet namelijk de stamboom voortbrengen of hoe zeg je dat.
En zeurt om koekjes in de supermarkt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt als ik zo'n jongen tegen kom met een peuter naast hem die echt huilt enzo... fuck nooit...!
als ik ooit een kind krijgt, krijgt dat echt geen koekjes in de supermarkt of plakje worst en we gaan al helemaal niet naar de McDonalds!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En zeurt om koekjes in de supermarkt.. En ze dan nog krijgt ook
. Nekschot
.
Amenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als ik ooit een kind krijgt, krijgt dat echt geen koekjes in de supermarkt of plakje worst en we gaan al helemaal niet naar de McDonalds!
en nog erger, dat kind gaat maar mooi buiten spelen! Regent het? doet hij maar een regenpak aan met laarzen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |