Of Verhoevenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:51 schreef Messenga het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als Vermeer nou ineens geniaal keept.
Er werd toch verwacht dat Steek tegen Schotland weer kon spelen ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:51 schreef Messenga het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als Vermeer nou ineens geniaal keept.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Er werd toch verwacht dat Steek tegen Schotland weer kon spelen ?
Het moet klikken met Luis, anders kan je het wel vergeten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Daar ging mijn kwaliteits post![]()
Ik ben echt benieuwd naar Pantelic word volgens mij echt een gevalletje alles of niets. Hopelijk gaat hij mooie dingen doen voor ons.
Inderdaad alhoewel ik Pantelic niet de spits vind die Jol denk ik graag erbij zou hebben. Hij is niet groot, sterk en goed met het hoofd. We zullen het wel zien ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het moet klikken met Luis, anders kan je het wel vergeten.
Daarom misschien het 1 jarige contract? Als het wel heel goed gaat kan je hem altijd een nieuw contract aanbieden, al is Pantelic best sterk volgens mij, en als hij een beetje voorzetten krijgt kan hij best aardig koppen denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad alhoewel ik Pantelic niet de spits vind die Jol denk ik graag erbij zou hebben. Hij is niet groot, sterk en goed met het hoofd. We zullen het wel zien ben benieuwd.
Ja als ik voorzetten krijg die op mijn hoofd vallen kan ik ook aardig koppenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daarom misschien het 1 jarige contract? Als het wel heel goed gaat kan je hem altijd een nieuw contract aanbieden, al is Pantelic best sterk volgens mij, en als hij een beetje voorzetten krijgt kan hij best aardig koppen denk ik.
Daar zeg je zoiets. Voorzetten. Zouden ze er op trainen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als ik voorzetten krijg die op mijn hoofd vallen kan ik ook aardig koppen
Als ze er net zo goed op trainen als op de corners heb ik er weinig hoop op.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets. Voorzetten. Zouden ze er op trainen?
Vond de corners tegen Heracles vrij goed.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze er net zo goed op trainen als op de corners heb ik er weinig hoop op.
Laatste wedstrijd vond ik ze anders best aardigquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze er net zo goed op trainen als op de corners heb ik er weinig hoop op.
D'r zaten inderdaad een paar goede bij. Ik heb me wel echt kapot gelachen met de corners van Kennedy vorig seizoen. Gelukkig kon hij er zelf ook wel om lachenquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vond de corners tegen Heracles vrij goed.
Je moet je realiseren dat de spelers die voor Jong Ajax in de beker uitkomen, niet meer met het eerste uit mogen komen in de beker.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:51 schreef EddyAlbena het volgende:
Kunnen we die nieuwe knaapjes eigenlijk al verwachten in de bekerwedstrijd tegen AZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |