Of Verhoevenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:51 schreef Messenga het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als Vermeer nou ineens geniaal keept.
Er werd toch verwacht dat Steek tegen Schotland weer kon spelen ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:51 schreef Messenga het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als Vermeer nou ineens geniaal keept.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Er werd toch verwacht dat Steek tegen Schotland weer kon spelen ?
Het moet klikken met Luis, anders kan je het wel vergeten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Daar ging mijn kwaliteits post![]()
Ik ben echt benieuwd naar Pantelic word volgens mij echt een gevalletje alles of niets. Hopelijk gaat hij mooie dingen doen voor ons.
Inderdaad alhoewel ik Pantelic niet de spits vind die Jol denk ik graag erbij zou hebben. Hij is niet groot, sterk en goed met het hoofd. We zullen het wel zien ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het moet klikken met Luis, anders kan je het wel vergeten.
Daarom misschien het 1 jarige contract? Als het wel heel goed gaat kan je hem altijd een nieuw contract aanbieden, al is Pantelic best sterk volgens mij, en als hij een beetje voorzetten krijgt kan hij best aardig koppen denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad alhoewel ik Pantelic niet de spits vind die Jol denk ik graag erbij zou hebben. Hij is niet groot, sterk en goed met het hoofd. We zullen het wel zien ben benieuwd.
Ja als ik voorzetten krijg die op mijn hoofd vallen kan ik ook aardig koppenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daarom misschien het 1 jarige contract? Als het wel heel goed gaat kan je hem altijd een nieuw contract aanbieden, al is Pantelic best sterk volgens mij, en als hij een beetje voorzetten krijgt kan hij best aardig koppen denk ik.
Daar zeg je zoiets. Voorzetten. Zouden ze er op trainen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als ik voorzetten krijg die op mijn hoofd vallen kan ik ook aardig koppen
Als ze er net zo goed op trainen als op de corners heb ik er weinig hoop op.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets. Voorzetten. Zouden ze er op trainen?
Vond de corners tegen Heracles vrij goed.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze er net zo goed op trainen als op de corners heb ik er weinig hoop op.
Laatste wedstrijd vond ik ze anders best aardigquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze er net zo goed op trainen als op de corners heb ik er weinig hoop op.
D'r zaten inderdaad een paar goede bij. Ik heb me wel echt kapot gelachen met de corners van Kennedy vorig seizoen. Gelukkig kon hij er zelf ook wel om lachenquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vond de corners tegen Heracles vrij goed.
Je moet je realiseren dat de spelers die voor Jong Ajax in de beker uitkomen, niet meer met het eerste uit mogen komen in de beker.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:51 schreef EddyAlbena het volgende:
Kunnen we die nieuwe knaapjes eigenlijk al verwachten in de bekerwedstrijd tegen AZ?
Die zien Jong Ajax natuurlijk vol voor Ajax 1 aan. Maar ik denk dat Jong Ajax wel goed partij kan bieden. Bekerwedstrijden zijn sowieso vaak wel goed voor rare wedstrijden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:02 schreef kevin6188 het volgende:
Ben eigenlijk meer benieuwd hoe kansloos het AZ-publiek zich gaat gedragen als het 4-0 staat ofzo.
Nouja, ik denk niet dat we het uitvak voor Jong Ajax gaan uitverkopen, dus dat maakt niet zoveel uit. Ik greep dus mis voor VVV, maar ik probeer nog wel wat te regelen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:18 schreef Riro het volgende:
Wel apart van Ajax dat ze de verkoop van vvv-uit en az-jong ajax tegelijk doen. Heb gelukkig nog wel 2 extra kaarten voor allebei de wedstrijden kunnen trekken.
Denk het ook niet, maar toch vind ik het onhandig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, ik denk niet dat we het uitvak voor Jong Ajax gaan uitverkopen, dus dat maakt niet zoveel uit. Ik greep dus mis voor VVV, maar ik probeer nog wel wat te regelen.
Ik heb een niweue gekregen en zie nu dat er ook EU opstaat. Dus ik zou, theoretisch, als 1e kunnen kopen bij bv Anderlecht uit ed?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe CC gekregen?
Zo niet dan heb je niks
Nee, dan moet je EU+ hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:29 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik heb een niweue gekregen en zie nu dat er ook EU opstaat. Dus ik zou, theoretisch, als 1e kunnen kopen bij bv Anderlecht uit ed?
Leuke weken op komst idd. Want daarna ADO-thuis, Anderlecht-uit en Roda-uit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:27 schreef Riro het volgende:
Wordt een druk weekje dan.
20-09 VVV-uit
22-09 AZ-Jong Ajax
24-09 AGOVV-Ajax
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:29 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik heb een niweue gekregen en zie nu dat er ook EU opstaat. Dus ik zou, theoretisch, als 1e kunnen kopen bij bv Anderlecht uit ed?
quote:Wie heeft het hoogste aankooprecht?
1. (S)CC EU+ (Europese voorranguitkaarthouders)
2. (S)CC EU (Europese uitkaarthouders)
3. (SCC) NL+ (Seizoenkaart voorranguitkaarthouders)
4. (SCC) NL (Seizoenkaart uitkaarthouders)
Deze supporters kopen hun kaartje via de webshop of TicketBox
Vervolgens wordt bekeken of onderstaande Club Card houders nog een kaart via de Ajax webshop kunnen kopen.
Verkoop via Ajax webshop (belangrijk om de verkoopvoorwaarden goed te lezen!)
5. (SCC) Seizoenkaarthouders
6. Supporters Club Card (uitkaart), Jonge Schare Club Card (uitkaart) en Kids Club Card
7. Ajax Club Card"
48.60 viel me alles meequote:Op zaterdag 5 september 2009 11:09 schreef jna het volgende:
PP besteld
Dan mag jij ook mee doen in de grote loterijquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:29 schreef kalinho het volgende:
[..]
Dat lukt wel, maak je daar maar niet te druk om.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:03 schreef Black-Death het volgende:
Hopen dat ik dinsdag nog kaarten voor Timisoara thuis kan krijgen..
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:05 schreef Foca het volgende:
[..]
Dat lukt wel, maak je daar maar niet te druk om.
Dat wel inderdaad. Prijzen tegen Anderlecht (losse verkoop) liggen behoorlijk hoog. Waarom neem je anders geen PP Black-Death?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:11 schreef kevin6188 het volgende:
Moet ook wel lukken. Maar kan een beetje afhankelijk zijn van de prijs die je ervoor wil betalen.
Dat had ik dus met die Emanuelsonquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
D'r zaten inderdaad een paar goede bij. Ik heb me wel echt kapot gelachen met de corners van Kennedy vorig seizoen. Gelukkig kon hij er zelf ook wel om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |