abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72483802
Ik voorspel dat dit het slechtste seizoen word van ajax van de afgelopen vijf jaar.....

Het drama wordt steeds groter en groter daar in amsterdam.....
pi_72483809
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:36 schreef RayMania het volgende:
Statistieken van Ajax tot en met speelronde 5 .

Speeltijd:
[ afbeelding ]

Doelpunten:
[ afbeelding ]

Assists:
[ afbeelding ]

Doelpunten + Assists:
[ afbeelding ]

Kaarten:
[ afbeelding ]

Doelsaldo per speler:
[ afbeelding ]

Belangrijkheid van scoren:
[ afbeelding ]

Doelpunten gemiddelden:
[ afbeelding ]

Periode van scoren:
[ afbeelding ]

Resultaat per speler:
[ afbeelding ]
Wow .
Hulde
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72483824
Beetje matig van Vertonghen
pi_72483851

vast al gepost?

Bij verdedigende kwetsbaarheid moet ik gelijk aan Wielaert denken
AJAX AMSTERDAM!
pi_72483865
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:14 schreef Publik_Enemy het volgende:
Ik voorspel dat dit het slechtste seizoen word van ajax van de afgelopen vijf jaar.....

Weet jij nou meer van Pantelic of niet?
AJAX AMSTERDAM!
pi_72483891
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:14 schreef Publik_Enemy het volgende:

pi_72484019
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:36 schreef RayMania het volgende:
Statistieken van Ajax tot en met speelronde 5 .

Speeltijd:
[ afbeelding ]

Doelpunten:
[ afbeelding ]

Assists:
[ afbeelding ]

Doelpunten + Assists:
[ afbeelding ]

Kaarten:
[ afbeelding ]

Doelsaldo per speler:
[ afbeelding ]

Belangrijkheid van scoren:
[ afbeelding ]

Doelpunten gemiddelden:
[ afbeelding ]

Periode van scoren:
[ afbeelding ]

Resultaat per speler:
[ afbeelding ]
Tnxs
  zondag 6 september 2009 @ 13:27:08 #158
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72484114
Wat schattig, weer een geobsedeerde anti-Ajax user die stiekem, diep in zijn hart gewoon Ajacied is
Bovendien vertel je ons niets nieuws en is alles wat je toelicht al honderden keren eerder belicht, dus raad ik je aan om een andere manier van trollen te vinden.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_72484329
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:17 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Weet jij nou meer van Pantelic of niet?
Het is weer een speler die verkeerd gescout is...

Die gast kan helemaal niet kaatsen., is eerder een speler die een actie wil maken als suarez......ik voorspel dat deze gast suarez behoorlijk in de weg gaat lopen......

Het rendement van suarez zal als deze speler opgesteld gaat worden drastisch afnemen...

ajax heeft naast suarez een kaatser nodig, dat is deze egoistische pantelic helemaal niet.
pi_72484452
Jezus, wie is deze nieuwe clown nou weer?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72484536
quote:
De aanvaller, die volgens Servische media één miljoen euro netto gaat verdienen in de Nederlandse hoofdstad, sluit dan ook niet uit dat hij langer dan een seizoen blijft. “Misschien verleng ik in dit jaar mijn contract nog”, aldus Pantelic.
Als dat waar is
pi_72484549
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:41 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus, wie is deze nieuwe clown nou weer?
iemand die de feiten kent....

een groot voetbalkenner dus, die gelijk gaat krijgen
pi_72484584
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:44 schreef Publik_Enemy het volgende:

[..]

Jij noemt dat feiten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 6 september 2009 @ 13:49:52 #164
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72484700
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:44 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Als dat waar is

Netto voor hem na aftrek of netto voor Ajax.
pi_72484710
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:36 schreef Publik_Enemy het volgende:

[..]

Die gast kan helemaal niet kaatsen., is eerder een speler die een actie wil maken als suarez......ik voorspel dat deze gast suarez behoorlijk in de weg gaat lopen......

Het rendement van suarez zal als deze speler opgesteld gaat worden drastisch afnemen...

ajax heeft naast suarez een kaatser nodig, dat is deze egoistische pantelic helemaal niet.
Dit is nog allemaal afwachten tenzij jij een glazenbol hebt
AJAX AMSTERDAM!
pi_72484761
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:49 schreef Prosac het volgende:

[..]

Netto voor hem na aftrek of netto voor Ajax.
Het zal dat laatste wel zijn maar iig geen belachelijk hoge bedragen
pi_72484877
Iemand die nog wat info heeft over Gabri?
AJAX AMSTERDAM!
pi_72485026
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:36 schreef Publik_Enemy het volgende:

[..]

Tot hier dacht ik: Je probeert je wel te bewijzen hier door je zogenaamde voetbalverstand erop los te laten.
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:44 schreef Publik_Enemy het volgende:

[..]

Hier is je poging tot trollen faliekant mislukt
We are living in a material world, and I am a material girl
  zondag 6 september 2009 @ 14:05:47 #169
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72485158
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:01 schreef behangplakker het volgende:
Hier is je poging tot trollen faliekant mislukt
En toch gaat iedereen erop in Stop daar nou eens mee
  zondag 6 september 2009 @ 14:09:02 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72485243
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Vind ze wel grappig eigenlijk, die interviews.
Ik ook, maar er zou inderdaad wel eens wat meer aandacht mogen komen voor SCC-houders. Zonder de discussie 'SCC wel of niet' op te willen rakelen (lijkt me dat iedereen met een normaal ruimdenkend wereldbeeld het wel met me eens moet zijn dat hier in Nederland iedereen dat lekker zelf uit moet maken) erger ik me soms wel aan supporters die -inderdaad- de meest stompzinnige redenen verzinnen om zich maar te verantwoorden. Zeg dan gewoon dat je uitgaan, op vakantie gaan, etc etc belangrijker vindt. Ik ga je er heus niet minder door vinden.

Wat het ergste is aan die interviewtjes is dat er dingen instaan waar je je als Ajacied de ballen voor uit de broek schaamt. Een paar fragmenten:
quote:
Supporter: Tilly de Jong
Leeftijd: 56 jaar
Seizoenkaarthouder: Nee, want dan zou ik in mijn eentje moeten, omdat niemand in mijn gezin van voetbal houdt. Dat vind ik niet gezellig.

Fan van Ajax sinds:
Eigenlijk ben ik pas echt voetbalfan sinds 1988, toen Nederland Europees kampioen werd. Mijn man had bedacht dat we op de dag van de finale naar de Efteling moesten gaan, omdat het dan rustig zou zijn. Ik baalde als een stekker natuurlijk. Had maar een radiootje meegenomen om het toch te kunnen volgen. Alle mannen die op hetzelfde uitje mee waren en wél van voetbal hielden, liepen uiteraard achter mij aan. Die hadden er zelf niet aan gedacht een radio mee te nemen. De goals vielen in het Sprookjesbos. Ik ben echt fan van Ajax sinds 1995 toen de Champions League werd gewonnen. Ik houd van het aanvallende spel van Ajax.

Naar de efteling tijdens de EK-finale. F*ck me.
quote:
Favoriete club naast Ajax:
Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen... dat is stiekem Feyenoord, maar dan alleen omdat ik een jongen ken die daar speelt; Tim Vincken. Ik vind hem ook zo'n mooie voetballer. Jammer dat hij zo veel geblesseerd is. Wat ik van Feyenoord wel bewonder is die vechtersmentaliteit.
Familie van Damsco? Kom op, nu heb ik effe geen ruimdenkend wereldbeeld, dit kán gewoon niet!
quote:
Supporter: Bob Montagne
Leeftijd: 24 jaar
Seizoenkaarthouder? "Nee, maar ik heb wel een clubcard."

Met wie kijk je naar de wedstrijden van Ajax?
"(...) Zondagavond 7 uur is nog altijd heilig. De wedstrijden probeer ik zoveel mogelijk live te zien in de kroeg."

Mooiste Ajax-moment:
"Ik kan mij de bekerfinale tegen AZ in 2007 goed herinneren. (...) Ik zat zelf voor de televisie."

Favoriete club naast Ajax:
"Liverpool. De supporters en dat sfeertje; je ziet dat nergens meer. Het is één van mijn dromen om naar een thuiswedstrijd van Liverpool te gaan."
Waarom moet deze gast geinterviewd worden? En ga dan naar Liverpool man, lul! Je vliegt er voor vier tientjes heen!
quote:
Mooiste Ajax-moment:
,,Seizoen 1997-1998 toen Ajax de titel won. Ze waren toen oppermachtig. Shota Arveladze was mijn favoriete speler. Een mooi moment in dat seizoen was de wedstrijd tegen Feyenoord waarin Ajax met 6-0 won. Dat was prachtig.’’
Dat was een jaar later, toen Feyenoord al kampioen was geworden. Je hoeft niet van elk seizoen elke uitslag te weten maar kom op!

En nu denken jullie vast: Silenus, waar maak je je druk om. Maar ik moet wát met m'n saaie zondagmiddag. En ik ben nu ook wel eens nieuwsgierig naar de verhalen van Schele Arie uit vak 125, over zijn ervaringen met uitwedstrijden en naar welke Europese grafstad hij z'n mooiste tripje had. En dan laten we Boer Harm uit Sexbierum met z'n clubcard maar even links liggen, want dat hij de Studio Sport-uitzending van 25 mei 1995 helemaal te gek vond weten we nou wel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72485282
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:56 schreef bloodysunday het volgende:
Iemand die nog wat info heeft over Gabri?
Ja, hij is gisteren bij de kapper geweest.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72485294
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:30 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Zo ongelofelijk standaard antwoord ja. 9 van de 10 keer hebben ze geen SCC.
Gek hé? 1 miljoen supporters (zou niet weten hoeveel maar ik noem maar iets) en er zijn maar 40.000 SCC's.

Edit: Laat maar, was al gezegd
pi_72485465
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef BoerBert het volgende:

[..]

En toch gaat iedereen erop in Stop daar nou eens mee
Ik moest het benadrukken
pi_72485488
Ray, tnx voor de stats weer. Met Aissati verliezen we dus niet, Suarez kan in thuiswedstrijden geen assists geven en Urby wordt bijna altijd gewisseld.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72485588
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:16 schreef Suijk het volgende:
Ray, tnx voor de stats weer. Met Aissati verliezen we dus niet, Suarez kan in thuiswedstrijden geen assists geven en Urby wordt bijna altijd gewisseld.
En Jol houdt vast aan de verdediging, alleen voor de linksbackpositie worden verschillende spelers gebruikt (de rest heeft 450 minuten gespeeld). Zou dus jammer zijn als Vertonghen wegvalt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72485607
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:19 schreef RayMania het volgende:

[..]

En Jol houdt vast aan de verdediging, alleen voor de linksbackpositie worden verschillende spelers gebruikt (de rest heeft 450 minuten gespeeld). Zou dus jammer zijn als Vertonghen wegvalt.
Niet helemaal waar omdat Vertonghen ook een wedstrijd op t middenveld heeft gespeeld.
pi_72485660
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Niet helemaal waar omdat Vertonghen ook een wedstrijd op t middenveld heeft gespeeld.
Da's waar .

Ook opvallend dat Sulejmani nog geen tegengoal heeft gehad als hij in het veld staat. Grappig.
pi_72485719
Negatief is dan weer dat de statistieken van Rommedahl niet negatief zijn
pi_72485739
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:23 schreef behangplakker het volgende:
Negatief is dan weer dat de statistieken van Rommedahl niet negatief zijn
AJAX AMSTERDAM!
pi_72485806
i En als Suárez deze trend volgt, dan pakt hij meer kaarten dan vorig seizoen.
pi_72486053
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

En nu denken jullie vast: Silenus, waar maak je je druk om. Maar ik moet wát met m'n saaie zondagmiddag. En ik ben nu ook wel eens nieuwsgierig naar de verhalen van Schele Arie uit vak 125, over zijn ervaringen met uitwedstrijden en naar welke Europese grafstad hij z'n mooiste tripje had. En dan laten we Boer Harm uit Sexbierum met z'n clubcard maar even links liggen, want dat hij de Studio Sport-uitzending van 25 mei 1995 helemaal te gek vond weten we nou wel.
Ik ben dan wel Schele Arie uit 125 niet, maar je mag van mij best weten dat Bayern Munchen-uit mijn mooiste trip was. Dat begon al de avond voor de wedstrijd. In de Arena werd André Hazes herdacht en in het supportershome werd verteld dat wij met zijn allen op de Fly Over bij de Arena zouden staan om hem op typische Ajax-wijze te herdenken. Dus toen de auto met Hazes erin wegreed, stonden daar zo'n 250 Ajacieden, die een erehaag met fakkels vormden voor André. Dat was erg indrukwekkend.

En die trip was uiteraard helemaal geweldig, aangezien die Oktoberfesten in Munchen waren. Van de wedstrijd weet ik echt helemaal niets meer. Gelukkig maar

Auxerre was ook speciaal, omdat dat de eerste EU-trip was die vanuit VAK410 werd georganiseerd. Twee bussen vol jonge jochies richting Frankrijk. Wat een kutdorp dat Auxerre. Daar was echt geen fuck te beleven, maar uiteindelijk wel een gezellige trip gehad en de basis gelegt voor vele, velen vriendschappen.

Praag, blijft natuurlijk voor de bierdrinkende Ajacieden het walhalla. Wedstrijden waren altijd kut daar, maar dat donderde niet. De wedstrijden waren eigenlijk maar een hinderlijke onderbreking van het bier drinken.

Deze drie tripjes blijven mij het meeste bij. Maar ook de dames in Kopenhagen, de saaiheid van Turijn, het voetballen op een pleintje in Bern, de boottocht naar Londen, de decepties (3keer!!!!) van Milaan en het gratis schoolfeest (waar we met onze SCC binnenkwamen) in Oslo vergeet ik nooit meer.

En dan hoef ik de tripjes van de laatste twee jaar niet eens te noemen, want daar was je zelf ook bij

Groetjes,
Foca, VAK410
pi_72486366
Lekker veel kaarten hebben wel al gepakt, en ook de verkeerde spelers hebben kaarten.
pi_72486390
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef Jasza het volgende:
Lekker veel kaarten hebben wel al gepakt, en ook de verkeerde spelers hebben kaarten.
En De Zeeuw heeft er al drie. Niet normaal. Die mist straks standaard twee of drie wedstrijden door schorsingen.
pi_72486451
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:45 schreef RayMania het volgende:

[..]

En De Zeeuw heeft er al drie. Niet normaal. Die mist straks standaard twee of drie wedstrijden door schorsingen.
Dat zal best, maar die kaart tegen Heracles sloeg ook nergens op. Zit hem niet echt mee, maar ook Alderweireld, Suarez en Enoh hebben er teveel na 5 wedstrijden.
pi_72486494
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:45 schreef RayMania het volgende:

[..]

Net als enoh, die pakt echt de meest nutteloze kaarten
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72486511
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:47 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat zal best, maar die kaart tegen Heracles sloeg ook nergens op. Zit hem niet echt mee, maar ook Alderweireld, Suarez en Enoh hebben er teveel na 5 wedstrijden.
De kaart van Suárez tegen PSV vond ik ook belachelijk.
pi_72486532
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Net als enoh, die pakt echt de meest nutteloze kaarten
Enoh kunnen we opvangen, denk ik. Een Suárez of De Zeeuw ben ik liever niet kwijt.
pi_72486574
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Foca het volgende:

[..]
Auxerre was ook speciaal, omdat dat de eerste EU-trip was die vanuit VAK410 werd georganiseerd. Twee bussen vol jonge jochies richting Frankrijk. Wat een kutdorp dat Auxerre. Daar was echt geen fuck te beleven, maar uiteindelijk wel een gezellige trip gehad en de basis gelegt voor vele, velen vriendschappen.
Auxerre was mijn eerste EU uitwedstrijd. Vol met 410-broekies in de bus inderdaad, en uiteraard om 4 uur 10 even de bus stilzetten voor wat fakkeltjes. Jammer dat de stad zo baggersaai (en koud!) was, om over de wedstrijd maar niet te spreken. Gelukkig had wel iedereen een stoeltje mee als souvenir na afloop.

xoxo,

D.
  zondag 6 september 2009 @ 14:53:40 #189
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72486653
Hehe, dat bedoel ik. Is toch leuker dan 'ik zag op tv de goal van Zlatan tegen NAC en vond het een erg mooie goal'. (Gaap)
Gourmetten of steengrillen?
pi_72486672
Waarom is van der Wiel ingeschreven als player list B bij de UEFA
AJAX AMSTERDAM!
pi_72486713
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Auxerre was mijn eerste EU uitwedstrijd. Vol met 410-broekies in de bus inderdaad, en uiteraard om 4 uur 10 even de bus stilzetten voor wat fakkeltjes. Jammer dat de stad zo baggersaai (en koud!) was, om over de wedstrijd maar niet te spreken. Gelukkig had wel iedereen een stoeltje mee als souvenir na afloop.

xoxo,

D.
Oh ja, was super koud inderdaad. Er lag zelfs nog sneeuw meen ik me te herinneren.

Die stoeltjes na de wedstrijd ja. En Kaloeoeoeoe die nog richting het uitvak wilde komen

Ik had nog wat foto's van dat vak na afloop van de wedstrijd, maar kan ze niet meer vinden
pi_72486742
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Enoh kunnen we opvangen, denk ik. Een Suárez of De Zeeuw ben ik liever niet kwijt.
We kunnen het wel opvangen ja, maar het is toch zonde als dat moet als hij nutteloze kaarten pakt voor overtredingen die echt totaal overbodig zijn.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72486785
Op AFCA.nl zetten ze tegenwoordig dit soort nummers neer:

://www.youtube.com/watch?v=lsszVsjntfU&feature=player_embedded

De ArenA is de wasbak en feyenoord de afwas
pi_72486834
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

De kaart van Suárez tegen PSV vond ik ook belachelijk.
Volgens mij mochten we daar niet eens klagen met geel hoor
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_72486843
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:58 schreef Jasza het volgende:
Op AFCA.nl zetten ze tegenwoordig dit soort nummers neer:

://www.youtube.com/watch?v=lsszVsjntfU&feature=player_embedded

De ArenA is de wasbak en feyenoord de afwas
hahahahah wat een geniale zin
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72487347
Jongens, laten we dit saaie interlandweekend even opvullen dan met mooie verhalen rondom reisjes. Aanvoerder en co. moeten er ook nog wel wat hebben lijkt me. Of anders mag jij wel weer Foca, dan ga ik ondertussen even in mijn geheugen graven en kom ik zo wel met wat op de proppen
pi_72487376
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:09 schreef Silenus het volgende:

Dat was een jaar later, toen Feyenoord al kampioen was geworden. Je hoeft niet van elk seizoen elke uitslag te weten maar kom op!
Ken je klassiekers inderdaad. Alhoewel ik de thuiswedstrijd tegen Feyenoord in het betreffende seizoen waar deze geïnterviewde het over heeft een stuk mooier vond. Niet zozeer vanwege de 4-0, maar uiteraard vooral vanwege de prachtige acties van Dani en Witschge. Die 6-0 een jaar later was leuk, vooral omdat Feyenoord een week daarvoor kampioen was geworden, maar WAT een kutseizoen was dat zeg .

En gofferdomme wat verveel ik mij .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_72487504
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:23 schreef Bananenman het volgende:
Jongens, laten we dit saaie interlandweekend even opvullen dan met mooie verhalen rondom reisjes. Aanvoerder en co. moeten er ook nog wel wat hebben lijkt me. Of anders mag jij wel weer Foca, dan ga ik ondertussen even in mijn geheugen graven en kom ik zo wel met wat op de proppen
Ik heb ook nog wel wat leuke maar geen zin om te typen

Iets over een weggesleepte auto in Birmingham bijvoorbeeld
pi_72487547
Geen smoesjes maar typuuuh.
pi_72487648

Voetbal loze zondagen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')