Wowquote:Op zondag 6 september 2009 12:36 schreef RayMania het volgende:
Statistieken van Ajax tot en met speelronde 5.
Speeltijd:
[ afbeelding ]
Doelpunten:
[ afbeelding ]
Assists:
[ afbeelding ]
Doelpunten + Assists:
[ afbeelding ]
Kaarten:
[ afbeelding ]
Doelsaldo per speler:
[ afbeelding ]
Belangrijkheid van scoren:
[ afbeelding ]
Doelpunten gemiddelden:
[ afbeelding ]
Periode van scoren:
[ afbeelding ]
Resultaat per speler:
[ afbeelding ]
Weet jij nou meer van Pantelic of niet?quote:Op zondag 6 september 2009 13:14 schreef Publik_Enemy het volgende:
Ik voorspel dat dit het slechtste seizoen word van ajax van de afgelopen vijf jaar.....
Het drama wordt steeds groter en groter daar in amsterdam.....
quote:Op zondag 6 september 2009 13:14 schreef Publik_Enemy het volgende:
Ik voorspel dat dit het slechtste seizoen word van ajax van de afgelopen vijf jaar.....
Het drama wordt steeds groter en groter daar in amsterdam.....
Tnxsquote:Op zondag 6 september 2009 12:36 schreef RayMania het volgende:
Statistieken van Ajax tot en met speelronde 5.
Speeltijd:
[ afbeelding ]
Doelpunten:
[ afbeelding ]
Assists:
[ afbeelding ]
Doelpunten + Assists:
[ afbeelding ]
Kaarten:
[ afbeelding ]
Doelsaldo per speler:
[ afbeelding ]
Belangrijkheid van scoren:
[ afbeelding ]
Doelpunten gemiddelden:
[ afbeelding ]
Periode van scoren:
[ afbeelding ]
Resultaat per speler:
[ afbeelding ]
Het is weer een speler die verkeerd gescout is...quote:Op zondag 6 september 2009 13:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Weet jij nou meer van Pantelic of niet?
Als dat waar isquote:De aanvaller, die volgens Servische media één miljoen euro netto gaat verdienen in de Nederlandse hoofdstad, sluit dan ook niet uit dat hij langer dan een seizoen blijft. “Misschien verleng ik in dit jaar mijn contract nog”, aldus Pantelic.
iemand die de feiten kent....quote:Op zondag 6 september 2009 13:41 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus, wie is deze nieuwe clown nou weer?
Jij noemt dat feitenquote:Op zondag 6 september 2009 13:44 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
iemand die de feiten kent....
een groot voetbalkenner dus, die gelijk gaat krijgen
Dit is nog allemaal afwachten tenzij jij een glazenbol hebtquote:Op zondag 6 september 2009 13:36 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Het is weer een speler die verkeerd gescout is...
Die gast kan helemaal niet kaatsen., is eerder een speler die een actie wil maken als suarez......ik voorspel dat deze gast suarez behoorlijk in de weg gaat lopen......
Het rendement van suarez zal als deze speler opgesteld gaat worden drastisch afnemen...
ajax heeft naast suarez een kaatser nodig, dat is deze egoistische pantelic helemaal niet.
Het zal dat laatste wel zijn maar iig geen belachelijk hoge bedragenquote:Op zondag 6 september 2009 13:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Netto voor hem na aftrek of netto voor Ajax.
Tot hier dacht ik: Je probeert je wel te bewijzen hier door je zogenaamde voetbalverstand erop los te laten.quote:Op zondag 6 september 2009 13:36 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Het is weer een speler die verkeerd gescout is...
Die gast kan helemaal niet kaatsen., is eerder een speler die een actie wil maken als suarez......ik voorspel dat deze gast suarez behoorlijk in de weg gaat lopen......
Het rendement van suarez zal als deze speler opgesteld gaat worden drastisch afnemen...
ajax heeft naast suarez een kaatser nodig, dat is deze egoistische pantelic helemaal niet.
Hier is je poging tot trollen faliekant misluktquote:Op zondag 6 september 2009 13:44 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
iemand die de feiten kent....
een groot voetbalkenner dus, die gelijk gaat krijgen
En toch gaat iedereen erop inquote:Op zondag 6 september 2009 14:01 schreef behangplakker het volgende:
Hier is je poging tot trollen faliekant mislukt
Ik ook, maar er zou inderdaad wel eens wat meer aandacht mogen komen voor SCC-houders. Zonder de discussie 'SCC wel of niet' op te willen rakelen (lijkt me dat iedereen met een normaal ruimdenkend wereldbeeld het wel met me eens moet zijn dat hier in Nederland iedereen dat lekker zelf uit moet maken) erger ik me soms wel aan supporters die -inderdaad- de meest stompzinnige redenen verzinnen om zich maar te verantwoorden. Zeg dan gewoon dat je uitgaan, op vakantie gaan, etc etc belangrijker vindt. Ik ga je er heus niet minder door vinden.quote:Op zondag 6 september 2009 12:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Vind ze wel grappig eigenlijk, die interviews.
quote:Supporter: Tilly de Jong
Leeftijd: 56 jaar
Seizoenkaarthouder: Nee, want dan zou ik in mijn eentje moeten, omdat niemand in mijn gezin van voetbal houdt. Dat vind ik niet gezellig.
Fan van Ajax sinds:
Eigenlijk ben ik pas echt voetbalfan sinds 1988, toen Nederland Europees kampioen werd. Mijn man had bedacht dat we op de dag van de finale naar de Efteling moesten gaan, omdat het dan rustig zou zijn. Ik baalde als een stekker natuurlijk. Had maar een radiootje meegenomen om het toch te kunnen volgen. Alle mannen die op hetzelfde uitje mee waren en wél van voetbal hielden, liepen uiteraard achter mij aan. Die hadden er zelf niet aan gedacht een radio mee te nemen. De goals vielen in het Sprookjesbos. Ik ben echt fan van Ajax sinds 1995 toen de Champions League werd gewonnen. Ik houd van het aanvallende spel van Ajax.
Familie van Damsco?quote:Favoriete club naast Ajax:
Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen... dat is stiekem Feyenoord, maar dan alleen omdat ik een jongen ken die daar speelt; Tim Vincken. Ik vind hem ook zo'n mooie voetballer. Jammer dat hij zo veel geblesseerd is. Wat ik van Feyenoord wel bewonder is die vechtersmentaliteit.
quote:Supporter: Bob Montagne
Leeftijd: 24 jaar
Seizoenkaarthouder? "Nee, maar ik heb wel een clubcard."
Met wie kijk je naar de wedstrijden van Ajax?
"(...) Zondagavond 7 uur is nog altijd heilig. De wedstrijden probeer ik zoveel mogelijk live te zien in de kroeg."
Mooiste Ajax-moment:
"Ik kan mij de bekerfinale tegen AZ in 2007 goed herinneren. (...) Ik zat zelf voor de televisie."
Favoriete club naast Ajax:
"Liverpool. De supporters en dat sfeertje; je ziet dat nergens meer. Het is één van mijn dromen om naar een thuiswedstrijd van Liverpool te gaan."
Dat was een jaar later, toen Feyenoord al kampioen was geworden. Je hoeft niet van elk seizoen elke uitslag te weten maar kom op!quote:Mooiste Ajax-moment:
,,Seizoen 1997-1998 toen Ajax de titel won. Ze waren toen oppermachtig. Shota Arveladze was mijn favoriete speler. Een mooi moment in dat seizoen was de wedstrijd tegen Feyenoord waarin Ajax met 6-0 won. Dat was prachtig.’’
Ja, hij is gisteren bij de kapper geweest.quote:Op zondag 6 september 2009 13:56 schreef bloodysunday het volgende:
Iemand die nog wat info heeft over Gabri?
Gek hé? 1 miljoen supporters (zou niet weten hoeveel maar ik noem maar iets) en er zijn maar 40.000 SCC's.quote:Op zondag 6 september 2009 11:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo ongelofelijk standaard antwoord ja. 9 van de 10 keer hebben ze geen SCC.
Ik moest het benadrukkenquote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef BoerBert het volgende:
[..]
En toch gaat iedereen erop inStop daar nou eens mee
En Jol houdt vast aan de verdediging, alleen voor de linksbackpositie worden verschillende spelers gebruikt (de rest heeft 450 minuten gespeeld). Zou dus jammer zijn als Vertonghen wegvalt.quote:Op zondag 6 september 2009 14:16 schreef Suijk het volgende:
Ray, tnx voor de stats weer. Met Aissati verliezen we dus niet, Suarez kan in thuiswedstrijden geen assists geven en Urby wordt bijna altijd gewisseld.
Niet helemaal waar omdat Vertonghen ook een wedstrijd op t middenveld heeft gespeeld.quote:Op zondag 6 september 2009 14:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
En Jol houdt vast aan de verdediging, alleen voor de linksbackpositie worden verschillende spelers gebruikt (de rest heeft 450 minuten gespeeld). Zou dus jammer zijn als Vertonghen wegvalt.
Da's waarquote:Op zondag 6 september 2009 14:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet helemaal waar omdat Vertonghen ook een wedstrijd op t middenveld heeft gespeeld.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:23 schreef behangplakker het volgende:
Negatief is dan weer dat de statistieken van Rommedahl niet negatief zijn
En als Suárez deze trend volgt, dan pakt hij meer kaarten dan vorig seizoen.
Ik ben dan wel Schele Arie uit 125 niet, maar je mag van mij best weten dat Bayern Munchen-uit mijn mooiste trip was. Dat begon al de avond voor de wedstrijd. In de Arena werd André Hazes herdacht en in het supportershome werd verteld dat wij met zijn allen op de Fly Over bij de Arena zouden staan om hem op typische Ajax-wijze te herdenken. Dus toen de auto met Hazes erin wegreed, stonden daar zo'n 250 Ajacieden, die een erehaag met fakkels vormden voor André. Dat was erg indrukwekkend.quote:Op zondag 6 september 2009 14:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
En nu denken jullie vast: Silenus, waar maak je je druk om. Maar ik moet wát met m'n saaie zondagmiddag. En ik ben nu ook wel eens nieuwsgierig naar de verhalen van Schele Arie uit vak 125, over zijn ervaringen met uitwedstrijden en naar welke Europese grafstad hij z'n mooiste tripje had. En dan laten we Boer Harm uit Sexbierum met z'n clubcard maar even links liggen, want dat hij de Studio Sport-uitzending van 25 mei 1995 helemaal te gek vond weten we nou wel.
En De Zeeuw heeft er al drie. Niet normaal. Die mist straks standaard twee of drie wedstrijden door schorsingen.quote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef Jasza het volgende:
Lekker veel kaarten hebben wel al gepakt, en ook de verkeerde spelers hebben kaarten.
Dat zal best, maar die kaart tegen Heracles sloeg ook nergens op. Zit hem niet echt mee, maar ook Alderweireld, Suarez en Enoh hebben er teveel na 5 wedstrijden.quote:Op zondag 6 september 2009 14:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
En De Zeeuw heeft er al drie. Niet normaal. Die mist straks standaard twee of drie wedstrijden door schorsingen.
Net als enoh, die pakt echt de meest nutteloze kaartenquote:Op zondag 6 september 2009 14:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
En De Zeeuw heeft er al drie. Niet normaal. Die mist straks standaard twee of drie wedstrijden door schorsingen.
De kaart van Suárez tegen PSV vond ik ook belachelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 14:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zal best, maar die kaart tegen Heracles sloeg ook nergens op. Zit hem niet echt mee, maar ook Alderweireld, Suarez en Enoh hebben er teveel na 5 wedstrijden.
Enoh kunnen we opvangen, denk ik. Een Suárez of De Zeeuw ben ik liever niet kwijt.quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Net als enoh, die pakt echt de meest nutteloze kaarten
Auxerre was mijn eerste EU uitwedstrijd. Vol met 410-broekies in de bus inderdaad, en uiteraard om 4 uur 10 even de bus stilzetten voor wat fakkeltjes. Jammer dat de stad zo baggersaai (en koud!) was, om over de wedstrijd maar niet te spreken. Gelukkig had wel iedereen een stoeltje mee als souvenir na afloop.quote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Foca het volgende:
[..]
Auxerre was ook speciaal, omdat dat de eerste EU-trip was die vanuit VAK410 werd georganiseerd. Twee bussen vol jonge jochies richting Frankrijk. Wat een kutdorp dat Auxerre. Daar was echt geen fuck te beleven, maar uiteindelijk wel een gezellige trip gehad en de basis gelegt voor vele, velen vriendschappen.
Oh ja, was super koud inderdaad. Er lag zelfs nog sneeuw meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Auxerre was mijn eerste EU uitwedstrijd. Vol met 410-broekies in de bus inderdaad, en uiteraard om 4 uur 10 even de bus stilzetten voor wat fakkeltjes. Jammer dat de stad zo baggersaai (en koud!) was, om over de wedstrijd maar niet te spreken. Gelukkig had wel iedereen een stoeltje mee als souvenir na afloop.
xoxo,
D.
We kunnen het wel opvangen ja, maar het is toch zonde als dat moet als hij nutteloze kaarten pakt voor overtredingen die echt totaal overbodig zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Enoh kunnen we opvangen, denk ik. Een Suárez of De Zeeuw ben ik liever niet kwijt.
Volgens mij mochten we daar niet eens klagen met geel hoorquote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
De kaart van Suárez tegen PSV vond ik ook belachelijk.
hahahahah wat een geniale zinquote:Op zondag 6 september 2009 14:58 schreef Jasza het volgende:
Op AFCA.nl zetten ze tegenwoordig dit soort nummers neer:
://www.youtube.com/watch?v=lsszVsjntfU&feature=player_embedded
De ArenA is de wasbak en feyenoord de afwas
Ken je klassiekers inderdaad. Alhoewel ik de thuiswedstrijd tegen Feyenoord in het betreffende seizoen waar deze geïnterviewde het over heeft een stuk mooier vond. Niet zozeer vanwege de 4-0, maar uiteraard vooral vanwege de prachtige acties van Dani en Witschge. Die 6-0 een jaar later was leuk, vooral omdat Feyenoord een week daarvoor kampioen was geworden, maar WAT een kutseizoen was dat zegquote:Op zondag 6 september 2009 14:09 schreef Silenus het volgende:
Dat was een jaar later, toen Feyenoord al kampioen was geworden. Je hoeft niet van elk seizoen elke uitslag te weten maar kom op!
Ik heb ook nog wel wat leuke maar geen zin om te typenquote:Op zondag 6 september 2009 15:23 schreef Bananenman het volgende:
Jongens, laten we dit saaie interlandweekend even opvullen dan met mooie verhalen rondom reisjes. Aanvoerder en co. moeten er ook nog wel wat hebben lijkt me. Of anders mag jij wel weer Foca, dan ga ik ondertussen even in mijn geheugen graven en kom ik zo wel met wat op de proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |