Ja maar daar gaan ze janken als ik resultaten van mijn bets post of meeschreeuw tijdens wedstrijden, ik dacht dat het hele topic daar er juist voor wasquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
Er is een speciaal topic voor wedden op sport, Japsnars.
simpsons is al zowat afgelopenquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga The Simpsons en Family Guy kijken. Doei hè.
Kijkzequote:Op zaterdag 5 september 2009 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
Nou... Veel plezierquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
Teaser.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
Kankershow uit Brabant, helaas moet CC het weer verneuken met kutprogramma's.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:18 schreef Dqod het volgende:
Oh gut hahaha wat gaat er nou binnenkort weer op Comedy Central komen
Dat kan ik toch niet maken, niet nuuuuuquote:
ik haat vrouwentennis, gekreunquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:20 schreef Siniti het volgende:
Japsnars is een gokverslaafde vrouwentennisliefhebber
Deze is er ook niet voor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar daar gaan ze janken als ik resultaten van mijn bets post of meeschreeuw tijdens wedstrijden, ik dacht dat het hele topic daar er juist voor was
Vergeet Dol nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kankershow uit Brabant, helaas moet CC het weer verneuken met kutprogramma's.
Entourage, LOS, Brabantse Boys
CLIJSTERS 5-0 KANKERHOERRRRRR
sorry
Me, me, me! Met mijn vaderquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:21 schreef IQM het volgende:
Whehe, iemand net die hentai op 3 gezien?
Anders lees ff terugquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:21 schreef IQM het volgende:
Juist nu, WD, juist nu..quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet maken, niet nuuuuu
Zat er iets fapbaars tussen? Dan wil ik het misschien wel terugkijken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:21 schreef IQM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |