Rugmassage nodig, Karina?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef Karina het volgende:
Ik moet echt eens een ander laptoptafeltje kopen, deze die ik nu heb ik te laag en te klein. Ik krijg pijn in mijn rug.
pak ik de juupquote:
Dat was toch altijd al de regel dacht ik?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Wat is dat nou voor OP?
Ik zal mijn topic even laten dichtgooien, was te laat
Kunnen we niet gewoon hier en nu afspreken dat de laatste poster een nieuwe opent gewoon?
Ptwish gaat niet vechten hoor, die gaat dit even stijlvol rechtzetten.
Want zo is ze
Ja maar vorige keer waren er mensen die zeiden 'ik ben te lui om het te doen', dus deden ze het nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was toch altijd al de regel dacht ik?
Maar ik wil de OP openenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Wat is dat nou voor OP?
Kunnen we niet gewoon hier en nu afspreken dat de laatste poster een nieuwe opent gewoon?
Want zo is ze
Door m'n haast tikte ik deel 7 ipv 8quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Ja zie, nou heeft Mooiiiiiiii er zelf ook eentje geopend.
Regel vanaf nu: de laatste poster opent een nieuwe.
Deal?
Doe het dan goed! En je was niet de laatstequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Maar ik wil de OP openen:p
dealquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Ja zie, nou heeft Mooiiiiiiii er zelf ook eentje geopend.
Regel vanaf nu: de laatste poster opent een nieuwe.
Deal?
Ik kan nooit zo snel zijn, ik type niet zo snel op mijn laptop.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar vorige keer waren er mensen die zeiden 'ik ben te lui om het te doen', dus deden ze het niet
idd, zo is ze ook weerquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Wat is dat nou voor OP?
Want zo is ze
Dan moet je een fatsoenlijke openingpost makenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Maar ik wil de OP openen:p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |