handtekening bittequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik maak tenminste nog eens wat mee.
Houd je FOK!-modus aan voor anderen, maar alsjeblieft niet bij mij zeg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ach jij hebt aan zoveel een hekel.
Klopt, dat vind ik ook, en ik moet er ook niet aan denken iets met 'n 13jarig jochie te krijgen (quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]![]()
[..]
Wrong, want levensfase ligt dan veel dichter bij elkaar.
Daar hebben we msn voorquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Houd je FOK!-modus aan voor anderen, maar alsjeblieft niet bij mij zeg.
Ik ben het met je eens iigquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Houd je FOK!-modus aan voor anderen, maar alsjeblieft niet bij mij zeg.
nja, gewoon sowieso.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mannen tonen hun emoties ook liever niet tegenover anderen.
Voeg me maar toe op msnquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
'DE' dropping
whehe, daar moeten we het eens even over hebben mevrouw. MSN, bellen, skype, what ever
Nog jonger toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heul niet.
Maar ik zou het denk ik niet doen
MSN is overrated.quote:
Nou het is dan wel weer zo dat 13-jarige jongentjes nog eens 20x jonger lijken dan veel 13-jarige meisjes.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef livalo het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik ook, en ik moet er ook niet aan denken iets met 'n 13jarig jochie te krijgen () maar ik wil even weten wat Dennis daarop zegt
.
Maar geestelijk is het verschil vaak veeeeel minder groot. Niet altijd, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar het is een kind die waarschijnlijk nog niet eens aan het puberen is en in de eerste zit of zo (13!) met eentje die bijna gaat studerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar wat zou jij vinden van 17 en 21? Is eigenlijk net zo'n groot verschil.
Heb ik inderdaad ook, paniek is useless. Zit ook weer een beetje in de familie bij ons, veel te nuchter.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
nja, gewoon sowieso.
Als er iets heel ergs zou gebeuren, ik blijf gewoon koel.
dat is soms best slecht, mja.
soms is het ook wel weer handig.
13 jarige jochies zijn vaak baby's, 13 jarige meisjes daarintegen totaal andersquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef livalo het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik ook, en ik moet er ook niet aan denken iets met 'n 13jarig jochie te krijgen () maar ik wil even weten wat Dennis daarop zegt
.
komop man...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heul niet.
Maar ik zou het denk ik niet doen
houjebek ik was 11 jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik doelde ook een beetje op die mensjes
mariokart nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
MSN is overrated.
[..]
Nou het is dan wel weer zo dat 13-jarige jongentjes nog eens 20x jonger lijken dan veel 13-jarige meisjes.
En oké *wacht in spanning*
quote:
Ik wist hetquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef Desunoto het volgende:
Wat Noortje dus zegt over levensfase.
en 11 rekt vanzelf.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Boven de 10 doen we het immers niet voor
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
Weet je wat erg is? Als je je vader ziet huilen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Boven de 10 doen we het immers niet voor
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
komop man...
[..]
houjebek ik was 11 ja
grapje
Precies!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook, paniek is useless. Zit ook weer een beetje in de familie bij ons, veel te nuchter.
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
Niet als het over iets gaat wat je met hem wil delen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
In mijn geval ging ik toen ook altijd huilenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
Nog erger is al je de woonkamer inloopt en hem een afscheidsbrief ziet schrijvenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
In mijn geval ging ik toen ook altijd huilen
ja dat was liefquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ó je scheld tegen meEn ik gaf je gister nog wel een complimentje
Dat heb ik ook genoeg gezien hoor, en anders wel gehoord wanneer ie ons naar bed toe bracht.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
Ik niet, want ik heb altijd ruzie met hem dus wilde me niet laten kennen, maar erg fijn was het niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
In mijn geval ging ik toen ook altijd huilen
Nog nooit gezien, gelukkig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
quote:
Toppunt van nuchterheid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Precies!
Je kan je wel helemaal druk maken enzo, en je hevig kut voelen, maar je schiet er toch niets mee op
Volgens mij ben ik gewoon te Vernederlandiseert.
Gek genoeg, maar als je een van je ouders ziet huilen moet je echt moeite doen om niet te gaan huilenquote:
Bij mn moeder heb ik het minderquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Gek genoeg, maar als je een van je ouders ziet huilen moet je echt moeite doen om niet te gaan huilen
Niet maar verwachte het wel.quote:
zekahquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja toch wel? Ben ik stiekem wel klein beetje lief dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |