En zolang jij dat vind is 't ook niet zo erg. Al is 't natuurlijk wel balen als andere mensen 't niet begrijpen.quote:
Mja ik probeer het echt en ik doe ontspanningsoefeningen en dergelijke, maar het werkt allemaal niet. Dus dan blijf ik heel lang op zodat als ik naar bed ga ik gelijk in slaap val (want wil niet piekeren enzulks), maar da's ook niet echt bevordelijk voor mijn energie overdag. Dus ik ga nu een week heel vroeg naar bed steeds, maar dan word ik dus twintig keer wakker.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Lang erover doen om in slaap te komen is ook herkenbaar hier.
Mwjah, weinig aan te doen dan. Behalve aan andere dingen proberen te denken maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Kan ik ook vaak niet.
*aai aaiquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dan mag je mijn buik aaien want die gaat dood op het moment.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan is dat geen probleem. Al zou ik me d'r in het begin als ouder denk ik ook wel druk om maken, gewoon omdat je die man dan nog helemaal niet kent.
Heeuuuu TIJGER!quote:
Zoooo herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:25 schreef Noortje. het volgende:
Ik haat ruzie hebben met mensen om wie je geeft. Waarom waarom waarom zijn sommige mensen zo achterlijk?
Ik heb niet zo'n zin om in mijn examenjaar te wachten tot het 'gesleten' is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:25 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook maar net aan wat de reden is. Tijd slijt.
Prr.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heeuuuu TIJGER!
RRRRRRRRRRAAAAWR
quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar.![]()
Je maakt me nog depressief vanavond Noortje![]()
'DE' droppingquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Prr.![]()
Nog ideeën over de dropping?
Je hebt wel wat met mijn info gedaaN O=quote:
je gaat toch niet zeggen dat je dat gedaan hebt hè,quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef ImTheBase het volgende:
Ok mensen, nooit drinken over een verlengdoos gooien, srsly.
AAP.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hebt wel wat met mijn info gedaaN O=
Zeg ik zei net dat ik je buik aaide en nek masseerdequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Sorry.Zullen we samen huilen?
Gaat dat nog door dan ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Prr.![]()
Nog ideeën over de dropping?
Ach jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef livalo het volgende:
[..]
En zolang jij dat vind is 't ook niet zo erg. Al is 't natuurlijk wel balen als andere mensen 't niet begrijpen.
Daar kan ik mij in voorstellen./quote:
Drinken stond in de weg van mijn arm. Maar yes... hele verlengdoos is doorweektquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
je gaat toch niet zeggen dat je dat gedaan hebt hè,
FAIL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |