Niet te lang er in blijven hangen dan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeli!
[..]
Ik zwelg echt even in het zelfmedelijden vandaag. Gister ook al. Soms mag dat, jatoch?
Check de vorige pagina's maarquote:
Neuh komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef KingGone het volgende:
[..]
Niet te lang er in blijven hangen dan.
Oh, categorie Nederlandstaligquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nieuwe:
Ik kon ’s morgens nooit opstaan, want de wekker liep nooit af
Ik kon dus ook niet...
werdtquote:
Dat weet je ook niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Nou, dan moet je niet gaan zeuren dat ik niet weet wat de "ik zou je doen drempel" is.
Ah, je hebt nu dus met 'n meisje van 13! 't is wel zo dat des te jonger je bent, des te groter het verschil lijkt. En 13 en 17 klinkt eigenlijk best wel ergquote:
Ik snap sowieso niet wat je in een meisje van 13 zou zienquote:
Soms is het fijn om te janken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als ik nu guus meeuwis aanzet ga ik janken. Daarom doe ik het niet.
Ik zag er een op vakantie van 11, die door kon voor 15.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat je in een meisje van 13 zou zien
stel dat ze nou 16 was en jij 19, oke
thanks for the infoquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
4,2TB ruimte op mijn computertje en ik vind 300 MB voor Nero overbodig
Dat komt niet alleen door de muziek zelf hequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:35 schreef Hyman het volgende:
Ik hoef nou nooit te janken om muziek
helpt ook dat ik gewoon nooit jank
Je bent gevoelloos als je niet janktquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:35 schreef Hyman het volgende:
Ebuddy, dus weet niet of het luktquote:
Maar wat zou jij vinden van 17 en 21? Is eigenlijk net zo'n groot verschil.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Um dat is inderdaad wel een beetje een groot verschil hoor. 13 en 17.
Ik ben echt een wrak op het moment. En sowieso kan ik echt helemaal opgaan in muziek.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:35 schreef Hyman het volgende:
Ligt eraan waarom je gaat janken daardoor. Maar bij mij lucht het meestal wel op voor eventjes.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Dat moet ik nu echt niet hebben, dan ga je weer terugdenken en alles voor je halen.
Hm gast. 13 Is wel best jong ja. En je weet dat 13 jarige toch iets minder ervaren zijn met dit soort dingen, en. Nouja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat je in een meisje van 13 zou zien
stel dat ze nou 16 was en jij 19, oke
naar mijn werk toe.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nieuwe:
Ik kon ’s morgens nooit opstaan, want de wekker liep nooit af
Ik kon dus ook niet...
Ik ben gewoon niet zo van het tonen van emotiesquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:36 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je bent gevoelloos als je niet jankt
En in procenten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar wat zou jij vinden van 17 en 21? Is eigenlijk net zo'n groot verschil.
Liefde? Doe normaal gast. Ze's 13. Dat is puberale liefde. Heel wat anders.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:37 schreef ImTheBase het volgende:
fuck leeftijd, liefde kent geen grenzen. Het is eerder zo van, is zo'n jong kind wel oud genoeg om te begrijpen wat liefde inhoudt?
Ik maak tenminste nog eens wat mee.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo van het tonen van emoties
Tegenwoordig weten ze het allemaal;quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:37 schreef ImTheBase het volgende:
fuck leeftijd, liefde kent geen grenzen. Het is eerder zo van, is zo'n jong kind wel oud genoeg om te begrijpen wat liefde inhoudt?
Mannen tonen hun emoties ook liever niet tegenover anderen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:
Wrong, want levensfase ligt dan veel dichter bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar wat zou jij vinden van 17 en 21? Is eigenlijk net zo'n groot verschil.
Precies wat ik zeg dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Liefde? Doe normaal gast. Ze's 13. Dat is puberale liefde. Heel wat anders.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wrong, want levensfase ligt dan veel dichter bij elkaar.
Ik wel, bij de juiste personenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mag je dat wel?quote:
De vmbo'erts ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tegenwoordig weten ze het allemaal;
Seks![]()
![]()
ach jij hebt aan zoveel een hekel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:39 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat zinnetje 'liefde kent geen grenzen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |