Dat kan je ook overdrijven.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:58 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ik ik ik ik ik
Godverdomme je kinderen stom wijfDie gaan voor!!
Dat dacht ik ook... alleen op dat bezuinigen speel je al maandelijks quite (sp?)quote:Op donderdag 10 september 2009 21:00 schreef NoCigar het volgende:
Qua uitgaven moeten ze toch heel erg terug kunnen met dat geld dat ze pinnen.
wat dat het kind zo gezegd elke week frieten moest, dat was ook IK IK IKquote:Op donderdag 10 september 2009 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan je ook overdrijven.
Zie vorige week
Ne, maar ze zij ook steeds dat ze alles deed voor de kleine. Met andere woorden, als die kleine er niet was geweest dan maakte het geen reet uit of ze nou in de schulden zat of nietquote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wat dat het kind zo gezegd elke week frieten moest, dat was ook IK IK IK
Als ik John was had ik echt een stoel door dat huis en die muilen aangeslagen.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:05 schreef BB67 het volgende:
leuk stel hoor, willem alexander en tante sidonia
Klopt!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef _evenstar_ het volgende:
dan heb ik nog een gruwelijke hekel die hun IK IK IK over de rug van hun kinderen spelen
Ja, of haal een leuk bordspel.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:08 schreef BB67 het volgende:
koop in plaats van die psp2 een psp3 slim, scheelt ook in de stroom
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:08 schreef BB67 het volgende:
koop in plaats van die psp2 een psp3 slim, scheelt ook in de stroom
hahah nou ik kan echt niet zonder mijn psp3, dan eet ik wel wat minder.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]ps3 is nou niet echt iets wat noodzakelijk goed is he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |