He's back, Kevin! met een nieuwe nicknamequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef derrudy_kevin het volgende:
jawohl!!!!
Champagne? Dat moet toch gewoon EIN GROSSES BIER zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef -Hans- het volgende:
Zelfs champagne in der studio.. het kan niet op !
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Champagne? Dat moet toch gewoon EIN GROSSES BIER zijn?
Heb je die opname van TMF wel eens gehoord? die vond ik nog best wel gaafquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Die jodelchick
Lekkere plaat is dit toch van de Peas... je moet ze alleen niet live horen
Geen Ziggy?! kud..quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:17 schreef derrudy_kevin het volgende:
abend! ik ga proberen te posten, maar 't is weer effe chaos (niets veranderd) want Der Ziggy komt niet, moet ondertussen filmen, twitteren en foto's uploaden
mwah ik vind ze vocaal dan toch wel finaal door het ijs gaan...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je die opname van TMF wel eens gehoord? die vond ik nog best wel gaaf
Kleine editquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Editors keihard uit DER speakers
Die chick vind ik dan trouwens wel bijzonder matigquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mwah ik vind ze vocaal dan toch wel finaal door het ijs gaan...
Der -Hans- geht losquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die chick vind ik dan trouwens wel bijzonder matigPapillon
Huh? die is toch niet op de tv?? Laatst trouwens nog gezien op DVD, maar wat een geweldige film is datquote:
Sorryquote:
Goede oude tijdquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:30 schreef themauster het volgende:
Dit doet me denken aan de tijd dat we elke zondag naar de duitse tv kekendat was nog in de tijd dat we 3 netten hadden en de duitsers op de antenne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |