Zal binnenkort wel op dvd verschijnenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Green Day moet natuurlijk de kwaliteit van die film opkrikken. Ik heb hem trouwens niet gezien.
In de aftiteling kan ik mij herinneren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel op dvd verschijnen
New Divide vind ik wel een toffe toevoeging, maar die hoor je dan ook niet zo heel vaak..
Kloptquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In de aftiteling kan ik mij herinneren.
Chandra Bowling? Dat zijn idd mooie banen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nieuwegein heeft super bowlingbaan en er naast zit heerlijke eettent
Als ze gaan bowlen zullen ze wel naar Bison in Utrecht gaan, aangezien dat de vaste 3FM bowlingbaan is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Chandra Bowling? Dat zijn idd mooie banen.
'k vraag me af hoe de bowling in Houten is, daar ben ik nog nooit geweest. Jij misschien toevallig wel?
Jammer, dit was dé kans om tong80 aan het werk te zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
EkStraWeekend "de Sterren" tegen 3FMFan.nl *de gewone mensch*
Staat dat in nummer 35quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Moke - Switch
De drummer of gitarist van Moke heeft trouwens een relatie met Annemieke.. laatst gelezen in de prive VARA gids
tong80 en werken in een zinquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer, dit was dé kans om tong80 aan het werk te zien.
Ben ik ook regelmatig geweest, maar vind ik nogal klein en krap over komen ondanks dat ze toch 8 banen hebben. Nee, wij gaan tegenwoordig dus naar Chandra in Nieuwegein, lekker ruim opgezet allemaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze gaan bowlen zullen ze wel naar Bison in Utrecht gaan, aangezien dat de vaste 3FM bowlingbaan is.
chandra is ook een officiele wedstrijd baanquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ben ik ook regelmatig geweest, maar vind ik nogal klein en krap over komen ondanks dat ze toch 8 banen hebben. Nee, wij gaan tegenwoordig dus naar Chandra in Nieuwegein, lekker ruim opgezet allemaal
quote:22.00-23.00
The Killers - Mr Brightside
Gossip - Love Long Distance
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Editors - Papillon
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperbezirk
Dio ft Sef - Tijdmachine
Calvin Harris - Ready For The Weekend
K's Choice - Not An Addict
Ziggi - Live in de studio (1)
Lilly Allen - Not Fair >> Der Rudy geeft de allerlaatste kaartjes voor haar concert weg!
Hockey - Song Away
Kings Of Leon - Use Somebody
Ik wacht even tot de Editors en Dioquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Zitten we al klaar voor de uuropener??!
[..]
Bij de Editors gaat het volume op de max!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik wacht even tot de Editors en Dio
Kevin heeft zich aan zijn belofte gehouden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Zitten we al klaar voor de uuropener??!
[..]
Met Mr. Brightside??quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kevin heeft zich aan zijn belofte gehouden.
Ik was gisteren heel even voor de eerste keer in die Bison, en die ziet er inderdaad wel heel erg klein uit (en was ook nog eens tot laat in de avond vol, dus konden we helaas niet gaan bowlen...).quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ben ik ook regelmatig geweest, maar vind ik nogal klein en krap over komen ondanks dat ze toch 8 banen hebben. Nee, wij gaan tegenwoordig dus naar Chandra in Nieuwegein, lekker ruim opgezet allemaal
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:06 schreef Sirolf het volgende:
En toch vraag ik me af hoe Duitsers gaan reageren als ze dit programma horen of het logo ervan zien.
lolquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Dat wat o.a. Marc63, muisje-eliza, -Hans- en Briggy zeggen!
nieuwe onderbroekenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef Marc63 het volgende:
Wat was nou precies de reden dat MYA vervangen is door Der Rudy?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |