Volgens de evolutietheorie ben je dan juist verder in ontwikkelingquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:09 schreef Dastan het volgende:
Wie heeft er dan ook maat 48.Dan ben je echt mislukt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:09 schreef Dastan het volgende:
Wie heeft er dan ook maat 48.Dan ben je echt mislukt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Volgens de evolutietheorie ben je dan juist verder in ontwikkeling
Heb zelf 45-48 (gek dat alle maten verschillend zijn)... Dus tip laat hem niet vasthouden aan de maat want veel maten eronder passen ook vaak.
De evolutietheorie gaat ervan uit dat je je langzaam optimaal aanpast aan je omgeving. Ik zie niet hoe grote voeten gunstig zijn in Nederland.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Volgens de evolutietheorie ben je dan juist verder in ontwikkeling
Wat is BF nou dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef Sodelefietje het volgende:
Neej Mijn BF is geen Wigger![]()
Daar konden we alleen wel leuke schoenen krijgen
Nederlanders hebben grote voeten omdat ze dan minder snel op de drassige grond wegzakken...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
De evolutietheorie gaat ervan uit dat je je langzaam optimaal aanpast aan je omgeving. Ik zie niet hoe grote voeten gunstig zijn in Nederland.
waarom worden die NL'ers steeds vetter dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Nederlanders hebben grote voeten omdat ze dan minder snel op de drassige grond wegzakken...
Mijn god leren kinderen tegenwoordig nog wel iet op school ?
quote:
Ja en we hebben hier ook echt nog drassige grond.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Nederlanders hebben grote voeten omdat ze dan minder snel op de drassige grond wegzakken...
Mijn god leren kinderen tegenwoordig nog wel iet op school ?
En zelfs hier niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja en we hebben hier ook echt nog drassige grond.Alleen in Limburg.
Kom jij daar uit de buurt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:31 schreef Mithd het volgende:
Ik heb eergisteren nog nieuwe schoenen gekocht (maat 50), bij Oskam in bergambacht. Mischien heb je er wat aan.
Forever.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |