Het was gewoon fucking saaie boel met ongemakkelijke stiltes daarquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:49 schreef Goofisch het volgende:
Het was doodstil aan tafel toen ik het opdiende en dat is een goed teken!
Ik verbaas me er ook altijd over dat mensen die smerige gladde drab kunnen eten zonder te kokhalsenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef 9611Niels het volgende:
Ja wat nou met je verwachte reacties, mosselen zíjn gewoon ranzig!![]()
[ afbeelding ]
Het is een delicatesse, Alleen voor de hoge heren bestemd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook altijd over dat mensen die smerige gladde drab kunnen eten zonder te kokhalsen
Ja precies.quote:
Ik bedoelde zeekraal.quote:
En waarom?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Mossels van de Aldi zijn erg goed trouwens.
True datquote:
ze worden ook wel geassocieerd met een kut.quote:
Aldi heeft vaak hele goede spullen hoor. Ook de zalm is daar meer dan prima.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En waarom?
Ik stap zo de aldi in hoor als ze daar beter zijn![]()
Nee, ze smaken ook best nasty, en als je ze een paar dagen in een emmer met water buiten laat staan meuren ze ook nastyquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:20 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ze worden ook wel geassocieerd met een kut.
Das wat anders.
Dat zal best.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, ze smaken ook best nasty, en als je ze een paar dagen in een emmer met water buiten laat staan meuren ze ook nasty
Dat ik weer mosselen ging maken omdat het vorige week zo lekker was maar het met de AH mosselen behoorlijk tegenviel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef jordeeeh het volgende:
Dus je klacht is mosselen van de AH, niet mosselen in t algemeen.
Ik vraag me eerder af of ze wel eens mossels echt gegeten hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Volgens mij zitten er hier mensen tussen, die het verschil tussen een mossel en een oester niet snappen.
Waarom kikkerbillen eten je goed leren beffen, is denk ik helemaal een stap te ver voor velen...een escargotje, iemand?
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef Goofisch het volgende:
daarnaast vraag ik me af of ze weten wat een oester is
Ja, verdomme, ik probeerde er een, maar toen had ik geen zin meer in de rest omdat ze verdomde nasty waren, dus ik liet ze in een emmer staan omdat ik niet wilde dat die dingen in huis gingen meuren, dus toen maar buiten gezet, waarom?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:28 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat zal best.
Ik laat ze alleen niet een paar dagen in een emmer water staan. Wie doet dat eigenlijk wel?
Jij?
Beetje kansloos argument dus..
hej man niet met kanker schelden :S:S:S:squote:
QFTquote:
Sorry jongen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:11 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
hej man niet met kanker schelden :S:S:S:s
Het zijn geen notenquote:
You begin casting your spell, consuming 114 runes... and is successful! You have created 1 kg of "Mosselen" !!! ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:12 schreef 3keernix het volgende:
Waarom schep je ze zelf niet?
Wat moet dit voorstellen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
You begin casting your spell, consuming 114 runes... and is successful! You have created 1 kg of "Mosselen" !!! ?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
You begin casting your spell, consuming 114 runes... and is successful! You have created 1 kg of "Mosselen" !!! ?
Dat is ook mosselen scheppen, maar dan meer zoals god ook de mensen schiep.quote:
Kanonne dan zit je dicht bij mijquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:58 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
ik werk in 'het' mosseldorp van nederland namelijk Philippine;)
daar moet je ze gewoon komen eten eigenlijk :$ .. daar vind men ( lees: heel belgie. noord frankrijk en zeeland en omstreken) de beste mosselen
als je ze persé thuis wil maken kan ik je eigenlijk niet helpen haha :p ik zou niet weten waar ze net qua smaak en grootte in de buurt komen
even in de oven en en slak is gewoon vlees, bange boer. Knoflookboter erbij....quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
Mosselen stinken en het zijn vieze weekdieren (net als slakken dus), ga ik dus echt niet eten
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
Mosselen stinken en het zijn vieze weekdieren (net als slakken dus), ga ik dus echt niet eten
Moet je ze nu is bij een goede visboer halen en proef het verscheelquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:06 schreef ondeugend het volgende:
Lekker hoor!
Met een goede wijn ernaast.
Ik had ze een paar weken geleden ook van AH en moest er ook veel weggooien. De overgebleve mosselen waren heerlijk.
Dat doe ik normaal ook.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:12 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Moet je ze nu is bij een goede visboer halen en proef het verscheel
Surequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef Acinonyx het volgende:
Mosselen![]()
En van visboer smaakt altijd beter dan die supermarkt-rommel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |