quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef Meddo het volgende:
Het mogen volgen van zo een belangrijke cursus zou je al zoveel voldoening moeten geven dat je niet eens aan geld zou moeten denken
Opbellen kan maandag pas weer en ik vroeg het me opeens af en dacht laat ik de vrienden van FOK! eens vragen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:33 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik moet dat ook jaarlijks doen van mijn werk en ik krijg gewoon doorbetaalt alleen weet ik niet hoe dat zit bij een uitzendburo.
Maarja hun willen dat dus lijkt me logisch dat ze je doorbetalen want anders kan je die dag beter gaan werken dan verdien je nog wat..
Ja toch??
Bel ze op zou ik zeggen of vul gewoon je urenbrief in met de gemaakte uren..
Keerzijde is echter dat die cursus ook wat kost, dus als die al vergoed wordt door het bedrijf is dat ook al wat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:33 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik moet dat ook jaarlijks doen van mijn werk en ik krijg gewoon doorbetaalt alleen weet ik niet hoe dat zit bij een uitzendburo.
Maarja hun willen dat dus lijkt me logisch dat ze je doorbetalen want anders kan je die dag beter gaan werken dan verdien je nog wat..
Ja toch??
Bel ze op zou ik zeggen of vul gewoon je urenbrief in met de gemaakte uren..
Tja dat is waar maar hun willen dat ik up-to-date blijf...quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Keerzijde is echter dat die cursus ook wat kost, dus als die al vergoed wordt door het bedrijf is dat ook al wat.
Geen idee. Ik weet het antwoord op de vraag van TS wel natuurlijk, maar aangezien ik geen Martin heet..quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef Meddo het volgende:
Het mogen volgen van zo een belangrijke cursus zou je al zoveel voldoening moeten geven dat je niet eens aan geld zou moeten denken
Dan lijkt het me wel duidelijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik moet van mijn werk deze cursus volgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |