Naar het ideeen paradijs!! Waar alles gratis is, alles mag en niets moet!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:05 schreef Graseter het volgende:
Waar rijdt die bus heen?
Echt alles?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:08 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Naar het ideeen paradijs!! Waar alles gratis is, alles mag en niet moet!!
Goed idee!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:21 schreef Bakkerbier het volgende:
We verzamelen een hoop kutusers en stoppen ze in een bus naar de efteling waar we een onderdeel afhuren om dit (wanneer alle kutusers zijn gearriveerd) vol te laten lopen met een dodelijk gas. Maar eerst maken we er reclame voor op Fok! en zeggen we niet dat iedereen doodgaat zodat de kutusers niks vermoeden.
Ohjaah en laten we het een fokmeet noemen
Hell Yeah!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:22 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Goed idee!!jij gaat door naar ronde 2 en je mag mee met de bus!!
Ahhhh wat jammer nou!! Je hebt het net niet gehaald!! Je ligt eruit... Maar je mag wel mee met de bus naar de efteling!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:22 schreef Powerkiwi het volgende:
Mijn idee is dat we dit topic sluiten en TS bannen.
Krijg ik geen herkansingquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:25 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ahhhh wat jammer nou!! Je hebt het net niet gehaald!! Je ligt eruit... Maar je mag wel mee met de bus naar de efteling!!
TS krijgt banquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:34 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Vooruit je gaat door voor de wildcard!!
Kom op met je idee!!
Okquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:47 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Hup in de bus jij en mee naar de efteling!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:34 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Vooruit je gaat door voor de wildcard!!
Kom op met je idee!!
Moet je eerst een goed idee hebben.quote:
Dus dit!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:55 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Moet je eerst een goed idee hebben.
Door naar ronde 2, instappen maar!!! Op naar de efteling!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:50 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Mijn idee:
Laten we tong80 bannen en het serverpark wat daarmee beschikbaar komt gebruiken om de hele wereld op internet aan te sluiten
Zit ik nou in de ideeenbus of in de kutuserbusquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:00 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Door naar ronde 2, instappen maar!!! Op naar de efteling!!
In 'DE' bus!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:02 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Zit ik nou in de ideeenbus of in de kutuserbus
dat is mijn paintquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
In 'DE' bus!!
Zie paint!! Bestemming is het paradijs!! Wie weet wel de efteling!
Jij bent vervroegd naar de efteling gestuurd.quote:
Ik ging al naar het paradijsquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:15 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Jij bent vervroegd naar de efteling gestuurd.
Dus dat!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:16 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Ik ging al naar het paradijs
Bovendien ben jij niet de leider van de ideenbus, alleen de chauffeur
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dus dat!!
@ powerkiwi je bus wordt gekaapt,
Kom maar met een nieuw idee en je mag weer mee.
Je staat momenteel met 1 been in kutuser bus!!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dus dat!!
@ powerkiwi je bus wordt gekaapt,
Kom maar met een nieuw idee en je mag weer mee.
Je staat momenteel met 1 been in kutuser bus!!
Goed idee je mag de bus weer besturen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee.
Laten we een wedstrijd doen op Fok! waar je een bepaald budget mee kunt winnen, waar je dan zelf iets mee mag doen als het maar vrij toegankelijk is voor users (een pretparkmeet ofzo, of een gratis pc voor de eerste 100 posters)
Door naar ronde 2quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef Dragorius het volgende:
Alle mooie 18+ vrouwen in Nederland verplicht topless
Dan heb je een wedstrijd, bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:30 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Goed idee je mag de bus weer besturen.
Maarre licht je idee is wat meer uit!!
das nou een leuk idee!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:36 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Dan heb je een wedstrijd, bijvoorbeeld:
Ergens in Nederland ligt een waterkoker met het Fok!-logo.
Het begint met de melding dat hij ergens ligt.
Na een week ofzo wordt de provincie bekend gemaakt.
Daarna komen er steeds meer hints, iedere dag een nieuwe.
De user die dan de waterkoker vindt, krijgt een budget van 10000 euro (das niks voor Fok!) om een actie te organiseren.
Dat kan zijn een meet waar iedereen gratis toegang krijgt tot bv. Walibi World, of een gratis laptop voor de eerste 100 posters, of je kunt tong80 uitkopen ofzo.
Snappie?
Ik heb erg mijn best gedaan op dit idee, goed he
Pff inkoppertje, zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Alle bier in kroeg/discotheek/supermarkt voor niks
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
das nou een leuk idee!!
Uiteraard gaan de organisators een hoop reclame maken zodat fok nog vaker word bezocht door nieuwe unieke users!!
Je hebt een finale plaats gewonnen!!
Euuuuuuuuk fout!! Naar de kutuser bus!! Op naar de efteling jij!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Alle bier in kroeg/discotheek/supermarkt voor niks
Maak je niet druk hij gaat naar de efteling!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:41 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Pff inkoppertje, zo kan ik het ook
Net als die 18+ topless blabla shit
Jij doet niet eens mee!!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef dopy14 het volgende:
mijn idee is slotje.
Wanneer wordt de efteling eigenlijk genuked?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:47 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Jij doet niet eens mee!!!
Maar omdat je je zo opdringt mag je meteen naar de efteling!!
Zodra de bus volzit met kutuser!! En de grootste van allemaal mag m rijden. Met een slang vanaf de uitlaat zo via het dak naar binnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Wanneer wordt de efteling eigenlijk genuked?
[ afbeelding ]
Voor de nieuwe pagina: De ideeënbus.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:55 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Zodra de bus volzit met kutuser!! En de grootste van allemaal mag m rijden. Met een slang vanaf de uitlaat zo via het dak naar binnen.
Tot pagina 9 vol isquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]![]()
![]()
En hoeveel rondes komen er nog?
Want als ik nu al in de finale zit is de lol er wel af
Mag ik niet een kaartje om iemand weg te stemmen ofzo?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:00 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Tot pagina 9 vol is
Jij krijgt een ik-pleur-iemand-in-de-kutuserbus-kaart.
Bijdeze!!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Tot nu toe in de kutuser-bus
[ afbeelding ]
Maar de paints zijn wel geweldig, geef toequote:
Die paints maken m af!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:57 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Maar de paints zijn wel geweldig, geef toe
Komt voor de bakkerquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:03 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Die paints maken m af!!
Kan je niet op zoek gaan naar een verlengde hummer voor ons en een hele hele foute bus voor de kutuser??
pssst... alleen de kutusers gaan naar de efteling... de ideeenbus gaat naar het paradijsquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:09 schreef _Loki het volgende:
Ik heb geen ideeën.
Gelukkig heb je geen kosten aan me, lang leve gratis naar binnen kunnen in de Efteling. :]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
De FOK!-partij oprichten! Met als programmapunten: nueckseqs, baggeren en bier
Homo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vind tieten niet zo bijzonder eigenlijk
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |