SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Wie?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeker ook voor het eerst dat Lucille een bal in haar mond heeft?
Dat wijf in de OPquote:
Ik kijk liever naar haar andere ballen dan naar die lingoballen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeker ook voor het eerst dat Lucille een bal in haar mond heeft?
Ze huppelt wel gheylquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:21 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar haar andere ballen dan naar die lingoballen.
Daar stoorde ik me ook al aan, hij heeft ook nooit een woord goed, die chick red hem altijdquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:22 schreef ASroma het volgende:
wat een gast die marokkaanen die gebaartjes de hele tijd
Wilders, kom er maar inquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:24 schreef TheKC het volgende:
[..]
Daar stoorde ik me ook al aan, hij heeft ook nooit een woord goed, die chick red hem altijd
en als ie het goed heeft zijn het woorden als toeslag, ontslag en dat soort woordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:24 schreef TheKC het volgende:
[..]
Daar stoorde ik me ook al aan, hij heeft ook nooit een woord goed, die chick red hem altijd
Hij stond net voor lul (voor 100.00 mensen). Hij wilde boks doen met z'n vriendin en toen ging ze graaien voor die ballen, stond die daar zo met z'n vuist...quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:22 schreef ASroma het volgende:
wat een gast die marokkaanen die gebaartjes de hele tijd
100.000 mensen? 800.000 zul je bedoelenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:27 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hij stond net voor lul (voor 100.00 mensen). Hij wilde boks doen met z'n vriendin en toen ging ze graaien voor die ballen, stond die daar zo met z'n vuist...
Ze greep geeneens naar zijn ballen? Wat een proleetquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:27 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hij stond net voor lul (voor 100.00 mensen). Hij wilde boks doen met z'n vriendin en toen ging ze graaien voor die ballen, stond die daar zo met z'n vuist...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:27 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dan krijg jequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef RickoKun het volgende:
PS: Ik raad je niet aan om op zweet te zoeken op google met safesearch uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Eerste hit google met "zweed':quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef RickoKun het volgende:
VANAF NU GAAT DIT TOPIC OVER AFSCHEIDING VAN HET LICHAAM!
zweet:
[ afbeelding ]
PS: Ik raad je niet aan om op zweet te zoeken op google met safesearch uit![]()
Daar is het dan ook mee gezegdquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:32 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Eerste hit google met "zweed':
[ afbeelding ]
![]()
Je maakt een grapjequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:41 schreef Mikkie het volgende:
Je mag pas groen roepen als het de derde groene bal zou zijn. Als de eerste twee groene ballen nog niet geraapt zijn mag het niet. Da's een regel, anders word je verwijderd uit het publiek
.
Jupquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:53 schreef player-boy het volgende:
hoorde ik hier iemandmarokaan zeggen
![]()
JE VERVUILT MIJN INTERNET!!!!!!!!!
Nederland 7quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |