Naar mijn weten doen ze dit nu al een paar maandenquote:Op zondag 6 september 2009 13:32 schreef Fixers het volgende:
Koperdieven mogen van mij allemaal een in gebruik zijnde hoogspanningsleiding doorknippen.![]()
BTW, zijn de conducteurs aan het wennen aan controle van ov-chips? Afgelopen twee dagen twee keer gecontroleerd, waar beide keren mijn voordeelurenkaart-chip werd gescanned. Voorheen keken ze nauwelijks naar die kaart, of was het al goed als ze slechts een randje ervan zagen zitten in mijn portemonnee.
OMG inbreuk op mijn privacy, de ns houdt bij waarheen ik reis met de trein. Waar is mijn alu-hoedje?
De tarieven vallen de eerste vier weken nog best mee:quote:Op zondag 6 september 2009 12:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
NS Hispeed kan beter de tarieven (iets) verlagen.
Ach, tijd genoeg voor mij om eens een test ritje te maken.quote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
De eerste 4 weken ja.
Opening van de HSL met minister Eurlingsquote:Op zondag 6 september 2009 16:04 schreef greavy het volgende:
Wat was er vanmiddag op Rotterdam Centraal te doen?
Spoor 3/4 waren afgesloten, 1 trap open, waar er NS Service & Veiligheid personeel in een deftig pakje stond..
Toen ik op perron 6 stond, stond er een Fyra trein, met allemaal mensen op het perron, en er was catering, en muziek..
Iemand van de catering liet btw wel 5x achterelkaar een glas met champagne ofzo pleuren![]()
Zo'n donker vermoeden had ik al..quote:Op zondag 6 september 2009 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Opening van de HSL met minister Eurlings
Eurlings![]()
Whut?quote:Op zondag 6 september 2009 16:39 schreef RubenK het volgende:
lekkerstaat in mn mail dat ik mn fyra restitutie t/m 6 september kon aanvragen...
[..]
kan ik fluiten naar mijn restitutie. dit hadden ze wel in die mail kunnen zetten
Heb nog wel een op mijn pc staan, zal hem straks wel ff uploadenquote:Op zondag 6 september 2009 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens vind ik het aantal foto's van de Fyra nog enorm tegenvallen
Vandalisten ook, niet normaal hoeveel er al gesloopt is bij die stellen (wat je vanaf het pad kon zien, want je kan er niet meer komen, tenzij je echt wilt (zoals die vandalistenquote:Op zondag 6 september 2009 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
De verfbranche kent weer hoogtijdagen zo te zien
Ja, kanquote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef Noud_ het volgende:
Ik reis iedere dag tussen R'dam en Schiphol. Kan ik met m'n OV-jaarkaart nou ook gewoon die Fyra pakken?
Het staat niet in de tarieven, dus ik denk het niet, of het moet alleen met toeslag zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef Noud_ het volgende:
Ik reis iedere dag tussen R'dam en Schiphol. Kan ik met m'n OV-jaarkaart nou ook gewoon die Fyra pakken?
En als je nou zo'n kaartje koop net als voor de ICE dat kan toch wel gewoon.quote:Op zondag 6 september 2009 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kan![]()
Je krijgt wel een boete natuurlijk, maar het kan
Als het goed is komt die Fyra toeslag vanaf maandag ook gewoon in de kaartautomaat. Zal vanavond nog even kijken of het al kan. Via internet kon je de toeslag ook als een e-ticket kopen.quote:Op zondag 6 september 2009 18:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En als je nou zo'n kaartje koop net als voor de ICE dat kan toch wel gewoon.
Met een toeslagkaartje wel ja..quote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef Noud_ het volgende:
En zo is het!quote:Op zondag 6 september 2009 17:11 schreef IntercityAPT het volgende:
De V'tjes en T'tjes doen het nog prima; persoonlijk heb ik veel liever een degelijke mat'64 dan een lighttrain met voornaamlijk staanplaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |