Wat maak je me nou S_Aquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kunnen ze jou er niet uitgooien en Juicy erin zetten? Dan klopt het weer.
Hoiquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:21 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die alleen maar in de langzame praat typen![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat maak je me nou S_A![]()
Ik dacht dat we vriendjes waren
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:16 schreef Zotheid het volgende:
Weet iemand waar ik het wachtwoord van Blackboard kan wijzigen?
Gelijk heb je..quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat een huiliegedoe om wie in die OP magEn hoe lang iemand hier meelult
Stiekem wil je er in.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Ja inderdaad. En dat komt ook omdat ze me niet meer hadden ingeschreven. Ik wou ze verlengen maar dat kon niet meer omdat ik nog niet betaald had voor het nieuwe jaar.quote:
Ik vind het heel belangrijk voor mijn imago!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:23 schreef Ploertendoder het volgende:
DAT KAN NIMMER !!!!quote:
Wat een gezeik zeg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dat komt ook omdat ze me niet meer hadden ingeschreven. Ik wou ze verlengen maar dat kon niet meer omdat ik nog niet betaald had voor het nieuwe jaar.
quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelijk heb je..
Maar toch gaf t me wel een warm gevoel.. Is dat erg?
waarin?quote:
Inderdaad, check dat gehuil dan:quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:23 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
TS is een notoire zeiksnol die niet tegen nieuwelingen kan
Ik het bewij s van voorlopig inschrijven gebruikt bij Minerva. Ik had er alleen niet aan gedacht dat daar ook mijn blackboard en studentenmail gegevens op staan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAT KAN NIMMER !!!!
Je bent verdoemd.
Ja inderdaad. Kom op zeg, 150 euro!quote:
Maar mag ik er nu in? *puppyoogjes*quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad, check dat gehuil dan:
[..]
Jij begon met dat gehuil omdat er nieuwelingen erin staanquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad, check dat gehuil dan:
[..]
Kutzooi, dat is pas dinsdag. Tot die tijd kan de NKTbijstand op mijn blackboard.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:27 schreef S.Seagal het volgende:
Je logt in op Blackboard door bij "Username" je studentnummer in te vullen (s1234576).
Je password is het wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen op het hogeschool netwerk.
Als je het wachtwoord voor toegang tot het hogeschool netwerk wijzigt dan is dit voor Blackboard dus ook gewijzigd.
Je moet dus op de school netwerk zoeken en daar wijzigen
Bijna.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar mag ik er nu in? *puppyoogjes*
Jij caret, want je huilt nog steedsquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij begon met dat gehuil omdat er nieuwelingen erin staanWho cares
![]()
Je hebt toch wel gewoon een website van de school zelf. Wij gebruiken sharenet, daar staan de cijfers enzo op, op die site kan je het wijzigen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kutzooi, dat is pas dinsdag. Tot die tijd kan de NKTbijstand op mijn blackboard.
Ik altijd. Maar niet weer alleen met z'n 2enquote:
nee hoor... ik zit chill mee te typen met een biertje erbij jeweetzellufquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bijna.
[..]
Jij caret, want je huilt nog steeds
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kutzooi, dat is pas dinsdag. Tot die tijd kan de NKTbijstand op mijn blackboard.
Hossel jij dan eens met wat skills wat matties hier.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik altijd. Maar niet weer alleen met z'n 2en
Wij hebben alleen blackboard en infonet. En voor de tweede heb je geen account nodig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gewoon een website van de school zelf. Wij gebruiken sharenet, daar staan de cijfers enzo op, op die site kan je het wijzigen.
HOEREN NU MEESPELEN MET MIJ EN BOSquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hossel jij dan eens met wat skills wat matties hier.
Weet ik veel. Het is alleen niet relaxt als iemand mijn studentenmail en dergelijke zomaar kan bekijken of mails kan versturen uit mijn naam.quote:
Dan moet je het inderdaad op school regelen want op BB kan je niks veranderen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wij hebben alleen blackboard en infonet. En voor de tweede heb je geen account nodig.
Je kan het ook even aardig vragen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HOEREN NU MEESPELEN MET MIJ EN BOS
quote:
Welk spel?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HOEREN NU MEESPELEN MET MIJ EN BOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |