We wisten dat je niet 100% wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik ben vandaag 18% geworden
Gast.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik ben eruit gehaald, ik ben nog wel de baas der bazen
Iets met kwaliteit en kwantiteit.quote:
Je moeder voert hem uit?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:02 schreef Japsnars het volgende:
Attentie aan Juicyhil: Gratis HIV-testen en prostaatonderzoeken in oktober!
Waarschijnlijk vind je het nog lekker ook
Tfoeeequote:
Kunnen wel nog een stuk of 10 uitquote:
Zet je mij erin?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:04 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb de OP ietsjes verbeterd.
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kunnen wel nog een stuk of 10 uit.
Tegenwoordig wel ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je moet smeken om een plek doe je waarschijnlijk iets fout.
True.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jullie wilde maar wat graag met mij gelinkt worden, ik heb nergens om gesmeekt.
D_a kom es onder je eigen account onlinequote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef afcajos het volgende:
Juicyhil is homo
Ik heb nu trek in brownies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
zeg, waarom sta ik er niet in dan?
De AH zit overalquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nu trek in brownies.
Vervloekt zijt uwe naam! ofzo.
daarom moet ik erin!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nu trek in brownies.
Vervloekt zijt uwe naam! ofzo.
Nee ik post vandaag met mijn kloon, afcajos.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
D_a kom es onder je eigen account online
Ik verwijder een paar userpics uit de OP, en ik krijg meteen jos in m'n topicquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee ik post vandaag met mijn kloon, afcajos.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik verwijder een paar userpics uit de OP, en ik krijg meteen jos in m'n topic
Intrum Justitiaquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Zotheid het volgende:
WTF, een rekening van intrum justitia omdat ik bibliotheekboeken nog niet heb ingeleverd.
151 euro voor 3 boeken. Gaat echt nergens over.![]()
![]()
Dure boekenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Zotheid het volgende:
WTF, een rekening van intrum justitia omdat ik bibliotheekboeken nog niet heb ingeleverd.
![]()
Die hele onderste rij zat vol met nieuwe fagsquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Welke heb je verwijderd dan? Het is me niet opgevallen.
Mij, maar ik zal goed m'n best gaan doen om een plekje te verdienenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Welke heb je verwijderd dan? Het is me niet opgevallen.
TS is een notoire zeiksnol die niet tegen nieuwelingen kanquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mij, maar ik zal goed m'n best gaan doen om een plekje te verdienen
Er zit nog een fout in, want ik sta er nog steeds niet bijquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die hele onderste rij zat vol met nieuwe fags
Ja, als ik ze had gekocht was ik waarschijnlijk 50 euro kwijt oid.quote:
Kijk, dat durf ik niet te zeggen, JUIST omdat ik nieuw benquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
TS is een notoire zeiksnol die niet tegen nieuwelingen kan
Dan heb je ze zeker al 1,5 jaar thuis liggen ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Zotheid het volgende:
![]()
Zo moet het ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk, dat durf ik niet te zeggen, JUIST omdat ik nieuw ben
Maar hij lijkt me wel een beetje koud [ afbeelding ]
Ga zo door, mag je nog langer wachten voor je erin gaatquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kijk, zij kent haar plek. Ga zo door.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk, dat durf ik niet te zeggen, JUIST omdat ik nieuw ben
Lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:14 schreef Smart_ass het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Zieke_Geest
Die foto's.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga zo door, mag je nog langer wachten voor je erin gaat![]()
[..]
Kijk, zij kent haar plek. Ga zo door.
Ik zat er al bij in de Plaatjesjosti's SC, vrolijke vriend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil zeggenOf TS er tegen kan of niet... ik zit er niet mee
TS is zelf natuurlijk nooit een nieuweling geweest
Nou, BOEHOE zegquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:15 schreef Lakitu het volgende:
Ga zo door, mag je nog langer wachten voor je erin gaat![]()
Zo hee.. jij bent stoer manquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zat er al bij in de Plaatjesjosti's SC, vrolijke vriend.
Ik heb het ooit geweten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:16 schreef Zotheid het volgende:
Weet iemand waar ik het wachtwoord van Blackboard kan wijzigen?
Gewoon een antwoord op je vraag hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo hee.. jij bent stoer manMoet ik nu jaloers zijn?
Ik vroeg anders niksquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon een antwoord op je vraag hoor.
Poll: Moet Juicy in de OPquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de OPik eis het
Kunnen ze jou er niet uitgooien en Juicy erin zetten? Dan klopt het weer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Poll: Moet Juicy in de OPJa, gezellig Nee, opbokken met die kankermongool Niet nog meer cono's in de op Juicy is een homofiel hihihihihi
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
2 maanden pas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan heb je ze zeker al 1,5 jaar thuis liggen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |