Over mij, dat ik lief ben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:50 schreef S.Seagal het volgende:
Hoi allemaal. waar hebben we het over?
Iedereen waarvan er in m'n hoofd geen username wordt gelinkt aan diens avatarquote:
Ben ik daar 1 van?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iedereen waarvan er in m'n hoofd geen username wordt gelinkt aan diens avatar
quote:
Ik heb jou gemaakt tijdens een verjaardag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel een ava die gemakkelijk te linken is aan mn nick, gewoon een beetje je best doen
Ik krijg honger door zowel je naam als je UIquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel een ava die gemakkelijk te linken is aan mn nick, gewoon een beetje je best doen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb jou gemaakt tijdens een verjaardag.
Beviel erg goed.![]()
Er wordt overwegend positief op gereageerd, dus ik neem aan dat ik mag blijvenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik krijg honger door zowel je naam als je UI
Territoriaal gedrag in de langzame praatquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Oh, en wtf is de lijst met picca's weer uitgebreid?
Die laatst 2 usericons in de OP.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:52 schreef Zotheid het volgende:
Het is wel heel erg hoeveel er dit jaar bij zijn gekomen.
Van mij wel, maar wie ben ik om dat te zeggen..quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Er wordt overwegend positief op gereageerd, dus ik neem aan dat ik mag blijven
T zweet stond al op m'n voorhoofd, maar je zei de laatste 2 i.p.v 3quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die laatst 2 usericons in de OP.Waarom?
Vroeger was het nog een eer om in de OP te mogen. Tegenwoordig staat iedereen met 2 posts er al in.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vroeger was het nog een eer om in de OP te mogen. Tegenwoordig staat iedereen met 2 posts er al in.
Er is een zeer, zeer beperkt aantal vrouwtjes in ons territorium, dus elk nieuw mannetje is een bedreiging.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Territoriaal gedrag in de langzame praat
En ik ben eruit gehaald, ik ben nog wel de baas der bazenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vroeger was het nog een eer om in de OP te mogen. Tegenwoordig staat iedereen met 2 posts er al in.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben een nieuw vrouwtje, dus ik voel me eerder bedreigd door al die mannenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er is een zeer, zeer beperkt aantal vrouwtjes in ons territorium, dus elk nieuw mannetje is een bedreiging.
Bazin der nichten jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik ben eruit gehaald, ik ben nog wel de baas der bazen
Precies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Ik heb ook eerst een paar maanden gepost voordat ik erin kwam ofzo.
Als je moet smeken om een plek doe je waarschijnlijk iets fout.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
En dan echt moeten smeken en zo.
Foute boel dit.
Jullie wilde maar wat graag met mij gelinkt worden, ik heb nergens om gesmeekt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
En dan echt moeten smeken en zo.
Foute boel dit.
Mensen die jou en Goofish en al die andere newbies erin hebben gezet doen iets fout.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je moet smeken om een plek doe je waarschijnlijk iets fout.
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben er in augustus idd niet zo veel geweestquote:
Augustus, dikke care.quote:
Ja maar ik ben vandaag 18% gewordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent lekker ruim met de procenten.
We wisten dat je niet 100% wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik ben vandaag 18% geworden
Gast.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik ben eruit gehaald, ik ben nog wel de baas der bazen
Iets met kwaliteit en kwantiteit.quote:
Je moeder voert hem uit?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:02 schreef Japsnars het volgende:
Attentie aan Juicyhil: Gratis HIV-testen en prostaatonderzoeken in oktober!
Waarschijnlijk vind je het nog lekker ook
Tfoeeequote:
Kunnen wel nog een stuk of 10 uitquote:
Zet je mij erin?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:04 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb de OP ietsjes verbeterd.
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kunnen wel nog een stuk of 10 uit.
Tegenwoordig wel ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je moet smeken om een plek doe je waarschijnlijk iets fout.
True.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jullie wilde maar wat graag met mij gelinkt worden, ik heb nergens om gesmeekt.
D_a kom es onder je eigen account onlinequote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef afcajos het volgende:
Juicyhil is homo
Ik heb nu trek in brownies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
zeg, waarom sta ik er niet in dan?
De AH zit overalquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nu trek in brownies.
Vervloekt zijt uwe naam! ofzo.
daarom moet ik erin!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nu trek in brownies.
Vervloekt zijt uwe naam! ofzo.
Nee ik post vandaag met mijn kloon, afcajos.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
D_a kom es onder je eigen account online
Ik verwijder een paar userpics uit de OP, en ik krijg meteen jos in m'n topicquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee ik post vandaag met mijn kloon, afcajos.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik verwijder een paar userpics uit de OP, en ik krijg meteen jos in m'n topic
Intrum Justitiaquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Zotheid het volgende:
WTF, een rekening van intrum justitia omdat ik bibliotheekboeken nog niet heb ingeleverd.
151 euro voor 3 boeken. Gaat echt nergens over.![]()
![]()
Dure boekenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Zotheid het volgende:
WTF, een rekening van intrum justitia omdat ik bibliotheekboeken nog niet heb ingeleverd.
![]()
Die hele onderste rij zat vol met nieuwe fagsquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Welke heb je verwijderd dan? Het is me niet opgevallen.
Mij, maar ik zal goed m'n best gaan doen om een plekje te verdienenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Welke heb je verwijderd dan? Het is me niet opgevallen.
TS is een notoire zeiksnol die niet tegen nieuwelingen kanquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mij, maar ik zal goed m'n best gaan doen om een plekje te verdienen
Er zit nog een fout in, want ik sta er nog steeds niet bijquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die hele onderste rij zat vol met nieuwe fags
Ja, als ik ze had gekocht was ik waarschijnlijk 50 euro kwijt oid.quote:
Kijk, dat durf ik niet te zeggen, JUIST omdat ik nieuw benquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
TS is een notoire zeiksnol die niet tegen nieuwelingen kan
Dan heb je ze zeker al 1,5 jaar thuis liggen ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Zotheid het volgende:
![]()
Zo moet het ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk, dat durf ik niet te zeggen, JUIST omdat ik nieuw ben
Maar hij lijkt me wel een beetje koud [ afbeelding ]
Ga zo door, mag je nog langer wachten voor je erin gaatquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kijk, zij kent haar plek. Ga zo door.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk, dat durf ik niet te zeggen, JUIST omdat ik nieuw ben
Lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:14 schreef Smart_ass het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Zieke_Geest
Die foto's.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga zo door, mag je nog langer wachten voor je erin gaat![]()
[..]
Kijk, zij kent haar plek. Ga zo door.
Ik zat er al bij in de Plaatjesjosti's SC, vrolijke vriend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil zeggenOf TS er tegen kan of niet... ik zit er niet mee
TS is zelf natuurlijk nooit een nieuweling geweest
Nou, BOEHOE zegquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:15 schreef Lakitu het volgende:
Ga zo door, mag je nog langer wachten voor je erin gaat![]()
Zo hee.. jij bent stoer manquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zat er al bij in de Plaatjesjosti's SC, vrolijke vriend.
Ik heb het ooit geweten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:16 schreef Zotheid het volgende:
Weet iemand waar ik het wachtwoord van Blackboard kan wijzigen?
Gewoon een antwoord op je vraag hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo hee.. jij bent stoer manMoet ik nu jaloers zijn?
Ik vroeg anders niksquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon een antwoord op je vraag hoor.
Poll: Moet Juicy in de OPquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de OPik eis het
Kunnen ze jou er niet uitgooien en Juicy erin zetten? Dan klopt het weer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Poll: Moet Juicy in de OPJa, gezellig Nee, opbokken met die kankermongool Niet nog meer cono's in de op Juicy is een homofiel hihihihihi
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
2 maanden pas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan heb je ze zeker al 1,5 jaar thuis liggen ofzo?
Wat maak je me nou S_Aquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kunnen ze jou er niet uitgooien en Juicy erin zetten? Dan klopt het weer.
Hoiquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:21 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die alleen maar in de langzame praat typen![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat maak je me nou S_A![]()
Ik dacht dat we vriendjes waren
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:16 schreef Zotheid het volgende:
Weet iemand waar ik het wachtwoord van Blackboard kan wijzigen?
Gelijk heb je..quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat een huiliegedoe om wie in die OP magEn hoe lang iemand hier meelult
Stiekem wil je er in.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Ja inderdaad. En dat komt ook omdat ze me niet meer hadden ingeschreven. Ik wou ze verlengen maar dat kon niet meer omdat ik nog niet betaald had voor het nieuwe jaar.quote:
Ik vind het heel belangrijk voor mijn imago!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:23 schreef Ploertendoder het volgende:
DAT KAN NIMMER !!!!quote:
Wat een gezeik zeg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dat komt ook omdat ze me niet meer hadden ingeschreven. Ik wou ze verlengen maar dat kon niet meer omdat ik nog niet betaald had voor het nieuwe jaar.
quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelijk heb je..
Maar toch gaf t me wel een warm gevoel.. Is dat erg?
waarin?quote:
Inderdaad, check dat gehuil dan:quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:23 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik het bewij s van voorlopig inschrijven gebruikt bij Minerva. Ik had er alleen niet aan gedacht dat daar ook mijn blackboard en studentenmail gegevens op staan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAT KAN NIMMER !!!!
Je bent verdoemd.
Ja inderdaad. Kom op zeg, 150 euro!quote:
Maar mag ik er nu in? *puppyoogjes*quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad, check dat gehuil dan:
[..]
Jij begon met dat gehuil omdat er nieuwelingen erin staanquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad, check dat gehuil dan:
[..]
Kutzooi, dat is pas dinsdag. Tot die tijd kan de NKTbijstand op mijn blackboard.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:27 schreef S.Seagal het volgende:
Je logt in op Blackboard door bij "Username" je studentnummer in te vullen (s1234576).
Je password is het wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen op het hogeschool netwerk.
Als je het wachtwoord voor toegang tot het hogeschool netwerk wijzigt dan is dit voor Blackboard dus ook gewijzigd.
Je moet dus op de school netwerk zoeken en daar wijzigen
Bijna.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar mag ik er nu in? *puppyoogjes*
Jij caret, want je huilt nog steedsquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij begon met dat gehuil omdat er nieuwelingen erin staanWho cares
![]()
Je hebt toch wel gewoon een website van de school zelf. Wij gebruiken sharenet, daar staan de cijfers enzo op, op die site kan je het wijzigen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kutzooi, dat is pas dinsdag. Tot die tijd kan de NKTbijstand op mijn blackboard.
Ik altijd. Maar niet weer alleen met z'n 2enquote:
nee hoor... ik zit chill mee te typen met een biertje erbij jeweetzellufquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bijna.
[..]
Jij caret, want je huilt nog steeds
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kutzooi, dat is pas dinsdag. Tot die tijd kan de NKTbijstand op mijn blackboard.
Hossel jij dan eens met wat skills wat matties hier.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik altijd. Maar niet weer alleen met z'n 2en
Wij hebben alleen blackboard en infonet. En voor de tweede heb je geen account nodig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gewoon een website van de school zelf. Wij gebruiken sharenet, daar staan de cijfers enzo op, op die site kan je het wijzigen.
HOEREN NU MEESPELEN MET MIJ EN BOSquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hossel jij dan eens met wat skills wat matties hier.
Weet ik veel. Het is alleen niet relaxt als iemand mijn studentenmail en dergelijke zomaar kan bekijken of mails kan versturen uit mijn naam.quote:
Dan moet je het inderdaad op school regelen want op BB kan je niks veranderen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wij hebben alleen blackboard en infonet. En voor de tweede heb je geen account nodig.
Je kan het ook even aardig vragen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HOEREN NU MEESPELEN MET MIJ EN BOS
quote:
Welk spel?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HOEREN NU MEESPELEN MET MIJ EN BOS
Dan moet je ze postenquote:
quote:
Die van jou?quote:
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
Hier dus:
http://www.omgpop.com/arc(...)30e7ef43ac80510f0ba6
Ja, je vind ze bij de eerste hit op googlequote:
Ik verwacht niet dat ze iets doen maar het idee...quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan moet je het inderdaad op school regelen want op BB kan je niks veranderen.
Jammer jongen
Als je pics van je stiefzus postquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar mag ik er nu in? *puppyoogjes*
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je vind ze bij de eerste hit op google
ik doe ook meequote:Op vrijdag 4 september 2009 18:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik altijd. Maar niet weer alleen met z'n 2en
Nee hoor, met twee, ik ben zo slecht dat ik me dadelijk niet meer durf te vertonen hierquote:
Ho eens evenquote:
Dat is niet nodig, je hebt r site al bekeken geloof ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je pics van je stiefzus post
Dat zijn ze ja!quote:
Ze zijn gegroeidquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn ze ja!
Damn, ik wist niet dat ik zulke dikke tetten had
Ja, dat ging wel hard zegquote:
Ik zoek ze wel uit voor je....quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat ging wel hard zeg
Kan ik weer nieuwe Bh's halen whoaa
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zoek ze wel uit voor je....
wbquote:
Goed hoor lievurd, met jou ook?quote:
Dat geloof ik graag jaquote:
Dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toppie. Over 2 uurtjes zie ik mijn vriendinnetje weer.![]()
Tot aan, dus telt die van mij dan nog mee of mag ik blijven?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:52 schreef bloodysunday het volgende:
Willen de gene vanaf mijn post tot aan die van wolvendagen weg gaan?
How about no?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:52 schreef bloodysunday het volgende:
Willen de gene vanaf mijn post tot aan die van wolvendagen weg gaan?
Mij ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja
[..]
Dat is goed nieuws!
Altijd leuk om elkaar weer te zien..
Ik zie mijn vriendinnetje elke dag.. Maakt me ook blij trouwens
jij mag blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tot aan, dus telt die van mij dan nog mee of mag ik blijven?
Het is lasagna in het Engels. In het Nederlands is het met een e.quote:
Schreeuw niet zo!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:00 schreef Juicyhil het volgende:
IK STA VERDOEMME NOG STEEDS NIET IN DE OP![]()
Je komt er niet in ook, ik hanteer een strikt fag-beleidquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:00 schreef Juicyhil het volgende:
IK STA VERDOEMME NOG STEEDS NIET IN DE OP![]()
Laterrrrquote:
En jij staat wel in de OP?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je komt er niet in ook, ik hanteer een strikt fag-beleid
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:51 schreef Zotheid het volgende:
Uil op een tennisbal schrijven of uilen op een tennisbal schrijven.
(Uilenbal, jwz!)
wacht maar jonguquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je komt er niet in ook, ik hanteer een strikt fag-beleid
Huilie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wacht maar jongu
[KLB FB] Waar 4 of 5 mensen de zorgen wegnemen.
Wbquote:
Ja, maar ik stond vanaf het eerste SC topic in de OP. Nu niet meer. Ik ben echt boos.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:06 schreef Dqod het volgende:
JH, ik sta er ook niet (meer) in..
Lekker boeiend, ik blijf gewoon posten
Dan kan ik verder niks voor je betekenen..quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar ik stond vanaf het eerste SC topic in de OP. Nu niet meer. Ik ben echt boos.
Even je fobo zien eerst.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan kan ik verder niks voor je betekenen..
Kus erop?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan kan ik verder niks voor je betekenen..
Kus erop?
I lol'dquote:
In den reetquote:
En daar gaat m'n lolquote:
Eensch, allemaal pipo`s uit pubquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:14 schreef Dqod het volgende:
Voorgaande KLB-SC's waarin ik postte waren gezelliger dan deze
Dat raad ik m af, ik moet namelijk poepenquote:
Vindt hij alleen maar lekkerder.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat raad ik m af, ik moet namelijk poepen
(maar ik houd t op, want echte dames poepen niet)
Dat zou maar zo kunnenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ruim 1000 delen terug, toen was het leuk
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat raad ik m af, ik moet namelijk poepen
(maar ik houd t op, want echte dames poepen niet)
Nee, alleen t gevoel hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]![]()
serieus, kunnen dames poepen?
echt gedverdemme.![]()
![]()
Toen was Juup nog de dictator hier. Dat waren toffe tijden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINS
eensquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Maar jij blijft vast wel kurk droog.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en ik moet zo fietsen naar een koude freddy
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ruim 1000 delen terug, toen was het leuk
die goede ouwe tijdquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toen was Juup nog de dictator hier. Dat waren toffe tijden.
Ik ken Juup nie.. Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Juup ken ik IRLquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
fap fapquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, alleen t gevoel hebben
T wil er nooit uit
Veel plezier met je vriendinquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:22 schreef Mozy het volgende:
Ik ben mijn vriendin ophalen van het station.![]()
Juup was een tijd mod geweest. Was een toffe gozer als modquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken Juup nie.. Wie is dat dan?
Ik ben wel benieuwd naar het KLB SC verleden
-Edit- Las gisteren wel deeltje 99 van de SC
Daar heeft ie wel tijd voor hequote:
Voordat ik op FOK! kwam was het woord fappen mij echt onbekendquote:
omdat je moederquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voordat ik op FOK! kwam was het woord fappen mij echt onbekend
Evenals de uitdrukking: Omdat appel (die ik overigens nog steeds niet snap)
Strafbankje?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef kurk_droog het volgende:
strafbankje was ook prachtiglege bank was er niet
Ken je masturberen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
met juup kon je pratenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Juup was een tijd mod geweest. Was een toffe gozer als mod
Hij heeft me 11 van de 13 bans gegevenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
met juup kon je praten
remlof gaf al een ban als je een natte scheet postte op fok
Lieve JH..quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ken je masturberen?
Dat dus
Voor dames is het soppen.
So.
Leuk, zo'n nieuwelingquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Strafbankje?
Wil je me dat eens uitleggen?
Echt positief kwam hij idd niet over in deeltje 99quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij heeft me 11 van de 13 bans gegeven
Ja ik weet nog lang niet alles, daar kan ik ook niets aan doenquote:
remlof was 1x lief voor me. In een rebelse periode van kurk_droog kreeg ik maand als het niet langer was. Na 2 weken ik zo pm sturen met daarin dat ik verandert was en het nooit meer zou doen.. Hij trapte erinquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij heeft me 11 van de 13 bans gegeven
FUUUUUUUUUUUTFUUUUUUUUUUUUUUTquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef RickoKun het volgende:
Next step is the eaaastsiiiiihiiiiidde moooooOOOoOWoOWOowoooooteeHheeellll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeugdsentiment en nostalgie dus.. Daar word je emotioneel van iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
remlof was 1x lief voor me. In een rebelse periode van kurk_droog kreeg ik maand als het niet langer was. Na 2 weken ik zo pm sturen met daarin dat ik verandert was en het nooit meer zou doen.. Hij trapte erin
Ik word emotioneel van dat denken aan vroeger
Komt nog wel. Eerst bier drinkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Strafbankje?
Wil je me dat eens uitleggen?
Hoe boos hij werd om NB.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik schijn er wel een paar te hebben, maar hoe veel weet ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeugdsentiment en nostalgie dus.. Daar word je emotioneel van idd
Ik heb zelfs nog geen notes gehad
Zoek op internet naar tubgirl. Als je dat plaatje post hier krijg je 1note erbij.. Ik heb er al 107quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeugdsentiment en nostalgie dus.. Daar word je emotioneel van idd
Ik heb zelfs nog geen notes gehad
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Komt nog wel. Eerst bier drinken
Haha, ja k was daarvan al op de hoogtequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoek op internet naar tubgirl. Als je dat plaatje post hier krijg je 1note erbij.. Ik heb er al 107
oeeeeh... brave meisjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha, ja k was daarvan al op de hoogte
Maar ik ben ook gewoon veelste braaf voor dat soort dingen
je moet je toch echt verzetten tegen fok.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aah, ik wou het graag nog eventjes uitleggen. Alsjeblieft.quote:
Ook heel verlegen.. Dat ook nog eensquote:
Oooh, bij mij is het altijd tot op de minuut, die bansquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
remlof was 1x lief voor me. In een rebelse periode van kurk_droog kreeg ik maand als het niet langer was. Na 2 weken ik zo pm sturen met daarin dat ik verandert was en het nooit meer zou doen.. Hij trapte erin
Ik word emotioneel van dat denken aan vroeger
Wat had je gedaan!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oooh, bij mij is het altijd tot op de minuut, die bans
Maar sowieso, laatst wou hij ook m`n crewrechten afpakken.
Ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
remlof is toch zo'n schatjequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oooh, bij mij is het altijd tot op de minuut, die bans
Maar sowieso, laatst wou hij ook m`n crewrechten afpakken.
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMGWTFLOLLERZZ~!!!111111@EINZZWEIDREI_#(*%+#)@#%+#@&)_#%#3BIERFURMICH()#$_(@#%_@-9![]()
![]()
![]()
![]()
;D
; D;D
![]()
![]()
![]()
![]()
sopsopsop..quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moeten wij, als vrouwen, eens flink gaan rellenquote:
Dat dan weer bniet, ik kan wel heel goed luisteren als ik wilquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook heel verlegen.. Dat ook nog eens
Oooh van allesquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
remlof is toch zo'n schatje
[ afbeelding ]
Die plaatjes mochten toch niet meerquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
remlof is toch zo'n schatje
[ afbeelding ]
Hoe?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moeten wij, als vrouwen, eens flink gaan rellen
Nog beterquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook heel verlegen.. Dat ook nog eens
Je maakt me verlegenquote:
neuken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moeten wij, als vrouwen, eens flink gaan rellen
Vechten in de modder, topless en pics posten. Moet je dan die FA`s eens horen joh.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die plaatjes mochten toch niet meer_!1!!11!!!!!
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die plaatjes mochten toch niet meer_!1!!11!!!!!
boh.. ze wil me.. Ik voel het.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Ik had nummertje 44 en jij 45 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |