En nu moeten wij gaan raden of wat ?!?!quote:Ook geen zin om de stofzuigerzak open te maken
Stofzuiger, dat is toch zo'n ding waar de schoonmaakster eens per week mee loopt te sjouwen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
Je was in de veronderstelling dat de meeste FOK!kers onbekend zijn met het begrip stofzuigen getuige je afbeelding?
Dan ben ik maar een lamme pad maar ik vertik het om dat ding open te maken. Waarschijnlijk heb ik weer een incomplete sok erbij.quote:
En heeft een rare vriendquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:37 schreef EvanStone het volgende:
TS is bijna kaal.
Wat een lam gifje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:44 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Voor de mensen de mij lam noemen:
[ afbeelding ]
Jij hebt echt het verstand van een garnaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:19 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Sta ik net in de slaapkamer onder het bed te stofzuigen hoor ik ineens: slurp. Iets weggestofzuigd en ik weet niet wat. Ook geen zin om de stofzuigerzak open te maken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
zelfs die zou de zak nog even openmaken om te kijken wat ie opgezogen heeftquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:22 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Jij hebt echt het verstand van een garnaal
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
zelfs die zou de zak nog even openmaken om te kijken wat ie opgezogen heeft
Dat wordt een stoffig weekendje..quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:19 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Sta ik net in de slaapkamer onder het bed te stofzuigen hoor ik ineens: slurp. Iets weggestofzuigd en ik weet niet wat. Ook geen zin om de stofzuigerzak open te maken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Valt dat tegenwoordig niet onder pedofilie?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
een maat van me heeft zo een keer de hamster van zn dochter opgezogen!
Ik had wel wat meer compassie verwacht van lotgenoten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef Kerol het volgende:
Dus je opent maar een topic op FOK zodat het voorwerp vanzelf wel even uit de stofzuiger loopt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |