Penis wat doe je! dat is geen internetafkorting!quote:
FYIquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef Trannellius het volgende:
Jullie maken het er niet echt een stuk duidelijker op.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef TommyGun het volgende:
Denken dat QFT dezelfde context heeft als "Klopt"
Afkortingen rulen, SOIT
T.R.O.L.L. is geen afkorting, het is gewoon troll. Een troll is iemand die zich bewust dom voordoet of controversiėle dingen roept met het doel mensen te irriteren of reacties uit te lokken. Goed dat ik heb kunnen helpenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef Trannellius het volgende:
Jullie maken het er niet echt een stuk duidelijker op.
en die beschrijving dan: De trol zaait onrust door mensen waar mogelijk tegen de haren in te strijken.quote:
Dus zij bedoelen dat ik mij bewust voor doe of controversiėle dingen roep om mensen te irriteren of reacties uit te lokken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
T.R.O.L.L. is geen afkorting, het is gewoon troll. Een troll is iemand die zich bewust dom voordoet of controversiėle dingen roept met het doel mensen te irriteren of reacties uit te lokken. Goed dat ik heb kunnen helpen
LMAOquote:
Nee, ze bedoelen dat je vermakelijke topics maakt die tevens voor het hele gezin geschikt zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dus zij bedoelen dat ik mij bewust voor doe of controversiėle dingen roep om mensen te irriteren of reacties uit te lokken?
Waarom noemen ze mij dan niet familieman ipv T.r.o.l.l.?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelen dat je vermakelijke topics maakt die tevens voor het hele gezin geschikt zijn
Troll is korter en dus sneller te typenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom noemen ze mij dan niet familieman ipv T.r.o.l.l.?
Zodra de definitie van afkortingen wordt veranderd naar "haal vrijwel alle klinkers weg", contracteer ik jou als mijn typiste.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
ht nadl vn de onglttrdhd vn de gmddlde intrnttr is dt er vl vkr afkrtngn wrdn gbrkt. En vn dze zlfbdchte afkrtngn is bij lnge na nt altd mtn de btkns ddlk. Een vrbldje:
QFT (wt hr vk wrdt gbrkt). Inmddls wl ddlk dt ht Qtd Fr trth btknd, mr hndg is andrs. Gbrk bvrbld ht wrd Klpt.
Een andr vrbldje is FFS. Hl vk wrd dd grpn in de td dt ik MoH:AA splde, mr wst nt de btkns. Nu eindlk ondkt dt ht Fr Fck Ske is.
En dn nu de klcht; ik wrd stds vkr om de orn ggd mt de afkrtng T.R.O.L.L., mr ik kn ds nrgns een btkns ervn vndn die btrkkng op mij hft
Zo beter?
ik kan het gewoon zo lezenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
ht nadl vn de onglttrdhd vn de gmddlde intrnttr is dt er vl vkr afkrtngn wrdn gbrkt. En vn dze zlfbdchte afkrtngn is bij lnge na nt altd mtn de btkns ddlk. Een vrbldje:
QFT (wt hr vk wrdt gbrkt). Inmddls wl ddlk dt ht Qtd Fr trth btknd, mr hndg is andrs. Gbrk bvrbld ht wrd Klpt.
Een andr vrbldje is FFS. Hl vk wrd dd grpn in de td dt ik MoH:AA splde, mr wst nt de btkns. Nu eindlk ondkt dt ht Fr Fck Ske is.
En dn nu de klcht; ik wrd stds vkr om de orn ggd mt de afkrtng T.R.O.L.L., mr ik kn ds nrgns een btkns ervn vndn die btrkkng op mij hft
Zo beter?
Spel MoH:AA dan ook even voluit!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:41 schreef Trannellius het volgende:
Heel vaak werd did geroepen in de tijd dat ik MoH:AA speelde, maar wist nooit de betekenis.
Obvious troll is obvious.quote:En dan nu de klacht; ik word steeds vaker om de oren gegooid met de afkorting T.R.O.L.L., maar ik kan dus nergens een betekenis ervan vinden die betrekking op mij heeft
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:41 schreef Trannellius het volgende:
het nadeel van de ongeletterdheid van de gemiddelde internetter is dat er veel vaker afkortingen worden gebruikt. En van deze zelfbedachte afkortingen is bij lange na niet altijd meteen de betekenis duidelijk. Een voorbeeldje:
QFT (wat hier vaak wordt gebruikt). Inmiddels wel duidelijk dat het Quoted For truth betekend, maar handig is anders. Gebruik bijvoorbeeld het woord Klopt.
Een ander voorbeeldje is FFS. Heel vaak werd did geroepen in de tijd dat ik MoH:AA speelde, maar wist nooit de betekenis. Nu eindelijk ondekt dat het For Fuck Sake is.
En dan nu de klacht; ik word steeds vaker om de oren gegooid met de afkorting T.R.O.L.L., maar ik kan dus nergens een betekenis ervan vinden die betrekking op mij heeft
Ziedaar het nut van afkrtngen.quote:
Volgens mij is het geen afkorting hoor...Ik ken het spel alleen op die manier.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
MoH:AA ?Flikker op met je rare afkortingen
Het is: tits or gtfo.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:03 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen afkorting hoor...Ik ken het spel alleen op die manier.
Volgens mij staat in het titelscherm van dat spel "Medal of Honour"quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:03 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen afkorting hoor...Ik ken het spel alleen op die manier.
ROFLPIMP.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:23 schreef Trannellius het volgende:
en LOL staat dan toch voor Loving Out Loud? Dat je zeg maar mensen hebt die geluiden maken bij het zoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:28 schreef TNA het volgende:
TTT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roken is lekker
Waarom hap je?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
T.R.O.L.L. is geen afkorting, het is gewoon troll. Een troll is iemand die zich bewust dom voordoet of controversiėle dingen roept met het doel mensen te irriteren of reacties uit te lokken. Goed dat ik heb kunnen helpen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:28 schreef TNA het volgende:
TTT.Ik moest lachen en huilen tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | | GELIEVE DE | :.:\:\:/:/:.: | TROL NIET TE | :=.' - - '.=: | VOEREN | '=(\ 9 9 /)=' | | ( (_) ) | DANK U! | /`-vvv-'\ +-------------------+ / \ | | @@@ / /|,,,,,|\ \ | | @@@ /_// /^\ \\_\ @x@@x@ | | |/ WW( ( ) )WW \||||/ | | \| __\,,\ /,,/__ \||/ | | | (______Y______) /\/\/\/\/\/\/\/\//\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ |
Dank voor deze impliciete bekentenis dat je inderdaad aan het trollen was!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |