Gelukkig is dat de goede kant opquote:
dus niet:quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef Levitation het volgende:
Ons huis staat bij de makelaar op de site. Linkjes via PM verkrijgbaar, liever hier geen link tussen mij en betreffende huis plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
nou...quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:11 schreef -moppie- het volgende:
bijna weekend
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
ja zo werkt dat, als ik nu iets hil lilliks over je zeg (of over dat paarse bankstelquote:
Liefje, dat bankstel is niet van mij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja zo werkt dat, als ik nu iets hil lilliks over je zeg (of over dat paarse bankstel) vind je dat over 10 jaar nog op goegel terug.
Oh, die knakker, dat verhaal ken ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Levitation het volgende:
Net bij Oprah een man die van 500kg in 18 maanden afviel naar 89kg (wereldrecord), vervolgens weer aankwam naar 450kg, weer afviel naar 270kg, weer aankwam en nu "maar" 160kg weegt! Bizar.
dan! dan...heb ik niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Liefje, dat bankstel is niet van mij.
Hij had meegedaan op een of andere fitnessvideo van een fitnessknakker die hem bijstond. Echt zo'n foute begin 90-er jaren pasteltintjes video.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, die knakker, dat verhaal ken ikRoyal sadness
Die had toch ook een fitnessvideo gemaakt?
oh heb je je man gesproken..quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Passen al die kids niet bij J. in de auto?
GBPquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:39 schreef -moppie- het volgende:
Vertellen ze ook hoe hij het voormekaar krijgt om zo snel zo veel af te vallen?
Niet eten ofzo?
had ie gesms gehadquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh heb je je man gesproken..
nee da ginnie...
Nee, hij is niet geopereerd. Hij heeft gewoon extreem gedieet. Hij wil ook geen operatie, volgens hem zit het probleem niet in zijn maag, maar in zijn hoofd.quote:
Daar heeft ie ook helemaal gelijk in...quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, hij is niet geopereerd. Hij heeft gewoon extreem gedieet. Hij wil ook geen operatie, volgens hem zit het probleem niet in zijn maag, maar in zijn hoofd.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heeft ie ook helemaal gelijk in...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
volgende week ben ik 28
dan ben ik bijna 30
(ja, jullie zijn allemaal veul ouder, ik weet het, maar daarom moeten jullie ook weten hoe dat voelt)
Ik maak me ook niet echt druk hoor... ik probeer het gewoon te negerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je doet er niets aan, van je druk maken ga je er alleen maar oud uitzien.
Ik voel er niks vanquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
volgende week ben ik 28
dan ben ik bijna 30
(ja, jullie zijn allemaal veul ouder, ik weet het, maar daarom moeten jullie ook weten hoe dat voelt)
Ja, briljant ideequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel er niks van
Gewoon een oudere vent zoeken
Scheelt welquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, briljant idee![]()
BB, het is uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Scheelt wel
Ik ging altijd vnl om met mensen die wat ouder waren dan ik en dan ben je de jongste
Ik heb gewoon nooit in de gaten dat ik ouder wordgewoon negeren dus idd
Tip: kijk op maandag niet in de spiegel, is voor niemand een goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik had nog vakantiequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tip: kijk op maandag niet in de spiegel, is voor niemand een goed idee.
Je klinkt soms meer alsof je tegen je pensioenleeftijd aan zit.quote:
Net zo verzuurd iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je klinkt soms meer alsof je tegen je pensioenleeftijd aan zit.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:16 schreef Levitation het volgende:
Ik moest vanmiddag even langs Fontys, allemaal jonge mensen voor de deur. Ze zullen zich ook wel afgevraagd hebben welk van mijn kinderen ik kwam ophalen.
Mn docent was al helemaal om alle guppies aan het lachenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:16 schreef Levitation het volgende:
Ik moest vanmiddag even langs Fontys, allemaal jonge mensen voor de deur. Ze zullen zich ook wel afgevraagd hebben welk van mijn kinderen ik kwam ophalen.
23 zijn en dan mensen van 18/19 guppies noemenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:13 schreef Inu het volgende:
23
Maar toen ik dinsdag op de universiteit kwam voelde ik me ook wel 100allemaal guppies
Of uitgaan in Utrecht op een donderdag of vrijdag
En Inu betekent hond in het Japans
Bijna 28 zijn en dan mensen van 23 guppies noemenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
23 zijn en dan mensen van 18/19 guppies noemen
Nogmaals, waarom deed jij de intro?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:23 schreef r8ality het volgende:
[..].
Daarom was het ook wel tof om intro te doen. Ze kijken in zekere zin toch wel tegen je op.
waar noem ik je een guppie?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Bijna 28 zijn en dan mensen van 23 guppies noemen
Genieten van de guppies die opkeken tegen het opperguppy.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:27 schreef febster het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom deed jij de intro?
Omdat ik in het begin van het jaar dat belooft had. En er dus niet meer onderuit kon. En om met busjes te kunnen scheurenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:27 schreef febster het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom deed jij de intro?
Tegen andere mensen aan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat ik in het begin van het jaar dat belooft had. En er dus niet meer onderuit kon. En om met busjes te kunnen scheuren.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt tietenkussens op je bank?
[ afbeelding ]
Ik skip het feestje even i.v.m. bouwput. Maar dat nonalcoholico bewaar ik toch maar even voor als ik echt 30+ ben, want ik vind het nog veels te leukquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:32 schreef Inu het volgende:
[..]![]()
Maar is je non-alcohol fase alweer voorbij? Of wordt het een ranja-feestje?
hebben ze ook bipsen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je hebt ook bruine
[ afbeelding ]
Groot gelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik skip het feestje even i.v.m. bouwput. Maar dat nonalcoholico bewaar ik toch maar even voor als ik echt 30+ ben, want ik vind het nog veels te leuk
HET IS MIJN VRIENDIN NIETquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meteen defensief reageren als iemand iets tegen je vriendinnetje zegt
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
HET IS MIJN VRIENDIN NIET. En ik heet geen Flow
.
Hmm okequote:Op vrijdag 4 september 2009 17:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat ik in het begin van het jaar dat belooft had. En er dus niet meer onderuit kon. En om met busjes te kunnen scheuren.
leuk voor je guppiequote:
Nee das een touwtje om de poes strakker te makenquote:
Waar is mijn rofl smileyquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, briljant idee![]()
BB, het is uit
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef FUFR het volgende:
Of je raakt tijdens het eten van veldsla gewoon ff een zijwand van een kies kwijt!
Dat mijn onderbuurman zijn huis in de fik gezet had...en ik straks dus weer een uur buiten gestaan hebquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat mijn onderbuurman zijn huis in de fik gezet had...en ik straks dus weer een uur buiten gestaan heb
en ik het nu ijskoud heb met alle ramen open
Zullen we samen een kroon gaan halen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef FUFR het volgende:
Of je raakt tijdens het eten van veldsla gewoon ff een zijwand van een kies kwijt!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat mijn onderbuurman zijn huis in de fik gezet had...en ik straks dus weer een uur buiten gestaan heb
en ik het nu ijskoud heb met alle ramen open
behalve vieze muren/plafonds niet...quote:
De eerste keer was in de algemene ruimte...moeilijk te bewijzen wie dat gedaan heeft...quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik lees net dat het al de tweede keer is. Lekkere onderbuurman.
dat ook jaquote:
damn, wat kut zeg!quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat ook ja
nog verrassend fit na 2 uur slaap
Ook al?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:14 schreef gr8w8 het volgende:
Wie heeft er nog een baan over?
![]()
Ehm, serieus. Aan alles komt een einde.
Shit, nu moet ik met mr. crew concurreren op de arbeidsmarktquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:14 schreef gr8w8 het volgende:
Wie heeft er nog een baan over?
![]()
Ehm, serieus. Aan alles komt een einde.
Krijgen we dan korting?quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zullen we samen een kroon gaan halen?
Nouja, ik eb nog een paar maanden. Maar dat het begin 2010 zal zijn, is wel duidelijk. Wel mooie woorden over interne overplaatsing (Naar H'sum ofzo dus, geen reeele optie), hulp naar buiten, moet alemaal nog indalen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shit, nu moet ik met mr. crew concurreren op de arbeidsmarkt
Maar klote hey. I know how you feeeeeeeeeeeeeel right now
ik meld me ook aan, ik heb ook een dooie kiesquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ga ff bellen! 1 kost 470 euro trouwens.![]()
Daar kan je een auto voor kopen...
Tsja, toch zijn de meeste bedrijven nog zoquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nouja, ik eb nog een paar maanden. Maar dat het begin 2010 zal zijn, is wel duidelijk. Wel mooie woorden over interne overplaatsing (Naar H'sum ofzo dus, geen reeele optie), hulp naar buiten, moet alemaal nog indalen.
Personlijk denk ik dat de nieuwe opzet het einde van het bedrijf inluiden, en de moeder gaat de oorlog hier ook niet mee winnen. Productiebedrijf wat nog leeft in de 20 eeuw.
Hmm. En dat terwijl ik er nog zit.
Ik wa's aan het wii' en draaien tot 4 uur, had ik ook die nachtvoeding wel kunnen doenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:11 schreef Juup© het volgende:
Erg stil hier voor een vrijdagnacht.
dat hoort wel een beetje bij het werklozensyndroom jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
En ik heb een gigantische zin in bier, da's ook positief toch?
Nissan Micra.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ga ff bellen! 1 kost 470 euro trouwens.![]()
Daar kan je een auto voor kopen...
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
En ik heb een gigantische zin in bier, da's ook positief toch?
80D, dat waren de goede oude tijden toen ik nog in maat 38 pastequote:Op zaterdag 5 september 2009 11:43 schreef gr8w8 het volgende:
SQ: ik wil een setje!
BB: Setje... Wat voor setje?
SQ: 80D.
BB: He, heeft Lego een nieuwe serie? Rent naar winkel.
Zoiets?
hihi, bb niet hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:00 schreef amaranta het volgende:
vraag dan om iets, mannen zijn anders te stom om te begrijpen wat je witl
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hihi, bb niet hoor
En ik laat zo nu en dan wel eens dingen vallen die ik graag zou willen...
[..]
hihi, bb niet hoor
[..]
hihi, bb niet hoor
gevolg is dat je eenh lego kasteel krijgtquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hihi, bb niet hoor
you can be pretty annoying when pregnantquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
gevolg is dat je eenh lego kasteel krijgt
Nee, het was degen die eigenlijk het hardst schreeuwde en voorop stond om de held uit te hangen toen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ook al?En je had net een salarisverhoging enzo gekregen
.
ArtiC, zo, dat sucked wel ff. Was dat dezelfde kerel die je verdacht bij die vuilnisbakken?
damnquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, het was degen die eigenlijk het hardst schreeuwde en voorop stond om de held uit te hangen toen.
Maar heb net de politie hier gehad om een verklaring op te nemen, hij zit nog in bewaring nu en heeft tijdens het voorleiden bij de OVJ al bekend dat het een bewuste actie was.
De agent die hier was verwachtte dat ze hem poging tot doodslag gaan opleggen aangezien hij bewust anderen in gevaar gebracht heeft.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:14 schreef ArTiC het volgende:Wat een mongool! Beetje geluk mag ie langere tijd uit logeren
[..]
Nee, het was degen die eigenlijk het hardst schreeuwde en voorop stond om de held uit te hangen toen.
Maar heb net de politie hier gehad om een verklaring op te nemen, hij zit nog in bewaring nu en heeft tijdens het voorleiden bij de OVJ al bekend dat het een bewuste actie was.
De agent die hier was verwachtte dat ze hem poging tot doodslag gaan opleggen aangezien hij bewust anderen in gevaar gebracht heeft.
je ziet het niet vanaf de buitenkant...het was geen uitslaande brand...quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:33 schreef FUFR het volgende:
Nu weet ik waar je huis woont, ook wel te herkennen aan de schade vrees ik
Wat shit voor jequote:Op zaterdag 5 september 2009 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je ziet het niet vanaf de buitenkant...het was geen uitslaande brand...
bijna iedereen hier weet waar mijn huis woont hoor
Wij waren naar het ziekenhuis met de kleine rond die tijd.Stopte niet met krijsen (dus geen normaal honger of vieze luier gehuil) en er zat wat bloed bij de ontlasting. Een knappe vrouwelijk dokterquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik wa's aan het wii' en draaien tot 4 uur, had ik ook die nachtvoeding wel kunnen doen
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
bb is een kadootje voor me kopen en hij heeft niet eens gevraagd wat ik wil hebben
Ik hoop *ergens* dat het geen LEGO-set is dit keer![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:00 schreef amaranta het volgende:
vraag dan om iets, mannen zijn anders te stom om te begrijpen wat je witl
Gelukkig idd! Je zult vast wel geschrokken zijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij waren naar het ziekenhuis met de kleine rond die tijd.Stopte niet met krijsen (dus geen normaal honger of vieze luier gehuil) en er zat wat bloed bij de ontlasting. Een knappe vrouwelijk dokterin het ziekenhuis heeft haar onderzocht en constateerde dat er niets bijzonders aan de hand was gelukkig.
ik zou echt bij ieder wissewasje dokters bellen enzoquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij waren naar het ziekenhuis met de kleine rond die tijd.Stopte niet met krijsen (dus geen normaal honger of vieze luier gehuil) en er zat wat bloed bij de ontlasting. Een knappe vrouwelijk dokterin het ziekenhuis heeft haar onderzocht en constateerde dat er niets bijzonders aan de hand was gelukkig.
Wordt gezien het milde justitiële klimaat in Nederland een reprimande of 10 uur schoffelenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kunnen wij hier thuis heel goed begrijpenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:17 schreef ArTiC het volgende:
tja...wat ik nu gewoon het ergste vind is dat ik me niet meer veilig voel in mijn eigen huis... 2x brand nu...2x goed afgelopen....het gaat een keer goed fout natuurlijk
ik denk dat ze hem Helmond uitzetten en dat hij dan in Breugel in de snuitlibelstraat gaat wonenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wordt gezien het milde justitiële klimaat in Nederland een reprimande of 10 uur schoffelen
Dat idd ja. Het vervelende is dat een baby alleen maar door huilen en lichaamstaal een beetje duidelijk kan maken dat er IETS niet goed is, maar wat dat dan is moet je maar gokken (of naar de dokter gaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Gelukkig idd! Je zult vast wel geschrokken zijn
Het is net windows, je krijgt een algemen foutmelding en verder moet je zelf maar uitzoeken wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat idd ja. Het vervelende is dat een baby alleen maar door huilen en lichaamstaal een beetje duidelijk kan maken dat er IETS niet goed is, maar wat dat dan is moet je maar gokken (of naar de dokter gaan).
Wij bellen niet snel een arts, maar aangezien de huisarts vorige week (toen hij op kraambezoek kwam) had gezegd dat wij moesten bellen als wij ook maar het idee hadden dat er iets niet normaal zou zijn, hebben wij gebeld.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou echt bij ieder wissewasje dokters bellen enzo
gelukkig was er niets aan de hand metEvi Mare
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat ze hem Helmond uitzetten en dat hij dan in Breugel in de snuitlibelstraat gaat wonen
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is net windows, je krijgt een algemen foutmelding en verder moet je zelf maar uitzoeken wat er aan de hand is
Vooral bij bloed in de ontlasting ook nog...quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat idd ja. Het vervelende is dat een baby alleen maar door huilen en lichaamstaal een beetje duidelijk kan maken dat er IETS niet goed is, maar wat dat dan is moet je maar gokken (of naar de dokter gaan).
Nee joh, Helmond vangt hem wel weer opquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat ze hem Helmond uitzetten en dat hij dan in Breugel in de snuitlibelstraat gaat wonen
[kopt in]quote:
Ik ben heel verstandig naar huis gegaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[kopt in]
Met of zonder r8?
[/kopt uit]
Gelijk in mijn onderschrift gezetquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is net windows, je krijgt een algemen foutmelding en verder moet je zelf maar uitzoeken wat er aan de hand is
zit je de hele dag te F5'en ofzo?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben heel verstandig naar huis gegaan.
wat een eerquote:
Ik zou der op der kop houden en rammelen. Schijnt ook te werken heb ik begrepenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou echt bij ieder wissewasje dokters bellen enzo
gelukkig was er niets aan de hand metEvi Mare
euh SQ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou der op der kop houden en rammelen. Schijnt ook te werken heb ik begrepen.
Dan heb je er nooit meer last van iddquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou der op der kop houden en rammelen. Schijnt ook te werken heb ik begrepen.
Ik val net in het topicquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
bb is een kadootje voor me kopen en hij heeft niet eens gevraagd wat ik wil hebben
Ik hoop *ergens* dat het geen LEGO-set is dit keer![]()
heul toevalligquote:
Ja, toevallig welquote:
kom ik nog goed weg dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:21 schreef Juup© het volgende:
Man schiet kanonskogel bij buren naar binnen
het was toevallig dat het toevallig was?quote:
Je zou jou toch toevallig een keer tegen je hoofd willen stompenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het was toevallig dat het toevallig was?
dus normaal zit je wel de hele dag te F5'en maar nu toevallig niet?
dat is toevallig!
Beetje sjago?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je zou jou toch toevallig een keer tegen je hoofd willen stompen.
hou er wel rekening mee dat ik toevallig wel terugsla danquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je zou jou toch toevallig een keer tegen je hoofd willen stompen.
mjah...op een gegeven moment breekt er wel wat af ergensquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:23 schreef Inu het volgende:
In de toren tegenover me staat een balkondeur open van een appartement waar nog niemand in woont. Dus die deur die vliegt de hele tijd open en dicht... kan dat kwaad?
was dat een goed moment dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:28 schreef r8ality het volgende:
Ik ben niet sjago. Maar hoezo kan ik niet toevallig op het goede moment het topic binnenwandelen?
Nja, dat zien de bouwvakkers maandag dan wel denk ik...quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah...op een gegeven moment breekt er wel wat af ergens
Als het van de dezelfde verhuurder is, ff concierge bellen en verder negerenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:23 schreef Inu het volgende:
In de toren tegenover me staat een balkondeur open van een appartement waar nog niemand in woont. Dus die deur die vliegt de hele tijd open en dicht... kan dat kwaad?
Kom eens op skype, dat valt iig niet de hele tijd weg hierquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:28 schreef r8ality het volgende:
Ik ben niet sjago. Maar hoezo kan ik niet toevallig op het goede moment het topic binnenwandelen?
Nee, het is de kooptoren... En er zit een hek voor dus, die deur kan er niet uit vallen naar buitenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als het van de dezelfde verhuurder is, ff concierge bellen en verder negeren.
Kans is redelijk aanwezig dat de deur ontzet is en nog verder beschadigd raakt. Maar de toren zal niet instorten. Enige risico is dat iemand beneden die deur op zijn hoofd krijgt als de scharnieren het niet meer houden.
Oh, dan is het mooi hun probleemquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, het is de kooptoren... En er zit een hek voor dus, die deur kan er niet uit vallen naar buiten
He?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]...
Je zei dat je het leuk vond.
En je had ook een tof hipperdehip jaren 30 huisnummer gekregen vorig jaar wat ik speciaal heb laten maken (voor veul geld) omdat ze geen 3 cijferige huisnummers op voorraad hadden.
Maar weet ik dat ook weer. Koop ik volgend jaar wel gewoon een luchtje voor een paar 10tjes. Lekker inspiratieloos en altijd goed.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]...
Je zei dat je het leuk vond.
En je had ook een tof hipperdehip jaren 30 huisnummer gekregen vorig jaar wat ik speciaal heb laten maken (voor veul geld) omdat ze geen 3 cijferige huisnummers op voorraad hadden.
Maar weet ik dat ook weer. Koop ik volgend jaar wel gewoon een luchtje voor een paar 10tjes. Lekker inspiratieloos en altijd goed.
kijk r8, dit is nou een PM momentquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
He?
Waarom interpreteer je zo'n opmerking nou weer op die manier?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
kijk r8, dit is nou een PM moment
zou het door het slaapgebrek komen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Jij bent wel lekker op dreef vandaag hè?
Dan zou ik het ook moeten hebben denk ikquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zou het door het slaapgebrek komen?
Die gast is sowieso nietszeggend, wat een hersenloos figuur is datquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:43 schreef bleiblei het volgende:
Kempi @ TMF met Buschauffeur. Lekker nietszeggend nummer zeg.
ik ben heul blij dat ik geen last heb van dat soort situatiesquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:50 schreef r8ality het volgende:
Artic is jaloers dattie niks te PM-en heeft.
Als er nog een huis isquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben heul blij dat ik geen last heb van dat soort situaties
gewoon batsen, broek omhoog en weer naar huis
Ja leukquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb me lichtelijk vergist in de datumquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Als er nog een huis is
Gaan we vrijdag alleen poolen of ook nog dik stappen?
D'r is niks aan de hand heur, gevalletje miscommunicatie, dat krijg je met internotz.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En dit is geen PM-moment?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb me lichtelijk vergist in de datum
ik moet maandagavond ff checken of we vrijdag 4 man bij elkaar hebben en ik niet mee hoef te doen
ik laat r8 ff zien dat ik ook PM momenten hebquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:02 schreef Inu het volgende:
[..]
En dit is geen PM-moment?
Maar laat maar weten, anders hoor ik wel wanneer je wel kunt
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
D'r is niks aan de hand heur, gevalletje miscommunicatie, dat krijg je met internotz.
En BB heeft altijd hele leuke kadootjes voor me, en verzint gelukkig zelf iets leuks ipv maar gewoon iets van een verlanglijstje te prikken
/carequote:Op zaterdag 5 september 2009 14:09 schreef febster het volgende:
Voor de mensen die het ook niet weten. NLD-Japan (voetbal dus) is net begonnen op SBS
Na 12 minuten nog steeds 0-0, het had al 3-0 moeten zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:09 schreef febster het volgende:
Voor de mensen die het ook niet weten. NLD-Japan (voetbal dus) is net begonnen op SBS
Als het Japan-Nederland was wel ja.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Na 12 minuten nog steeds 0-0, het had al 3-0 moeten zijn natuurlijk
Honda doet niet meequote:Op zaterdag 5 september 2009 14:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als het Japan-Nederland was wel ja.
Dat is het zelfde.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Honda doet niet mee
en Suzuki ook niet
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:40 schreef r8ality het volgende:
Hoe heten de delen?
die par2 bestanden kun je weggooien, die heb je na het uitpakken niet meer nodigquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Par2 bestanden heb ik zelf in dit mapje gestopt de rest is na het uitpakken in de map geplaatst.
wat een team zijn wequote:Op zaterdag 5 september 2009 14:51 schreef r8ality het volgende:
Jup. Met je brandprogramma even aangeven dat je een video-DVD wil fikken en de bestanden in die map inderdaad in de VIDEO_TS map slepen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat een team zijn we![]()
Inu...MMF trio?
hoho...dat was in Deurne...tuig daarquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:57 schreef r8ality het volgende:
[..].
En weer Helmond natuurlijk: http://www.spitsnieuws.nl(...)_ambulanceperso.html
Ik zet de bestanden om in een ISO en kijk die dan via de XBOXquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:51 schreef r8ality het volgende:
Jup. Met je brandprogramma even aangeven dat je een video-DVD wil fikken en de bestanden in die map inderdaad in de VIDEO_TS map slepen.
Of iemand om te batsenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Als er nog een huis is
Gaan we vrijdag alleen poolen of ook nog dik stappen?
/carequote:
Dat kunnen jullie niet aanquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat een team zijn we![]()
Inu...MMF trio?
oh...hier duikt iemands fantasie ineens op volgens mijquote:
of jullie zonder mijquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan doen jullie het toch lekker zonder mij
wij zonder r8?quote:
ik zat eigenlijk te wachten tot r8 weer 'toevallig' zou verschijnenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef Inu het volgende:
[..]Nee
Ik ga voorlopig even helemaal niks doenmoet eerst eens ff rust vinden ofzo...
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zat eigenlijk te wachten tot r8 weer 'toevallig' zou verschijnen
Dat is echt spooky hoor..quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:59 schreef r8ality het volgende:
r8 was "toevallig" even met de badkamer in oorlog. Nu wel spiksplinternieuw.
Net zoals aardig/sociale Helmondersquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef ArTiC het volgende:
toeval bestaat niet zeggen ze wel eens
/carequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...hier duikt iemands fantasie ineens op volgens mij
Het enige sociale in Helmond is de sociale dienstquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Net zoals aardig/sociale Helmonders.
En bedanktquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Net zoals aardig/sociale Helmonders.
quote:
Dalijk kom de "Nee, jij komt uit Stiphout" of "Nee, jij bent zo slim om te verhuizen" of "De uitzondering bevestigt de regel"quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
*kleng*
wat was dat?
oh...r8 gooit zijn eigen glazen in
'toevallig' zit ik ook al op zo'n antwoord te wachtenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Dalijk kom de "Nee, jij komt uit Stiphout" of "Nee, jij bent zo slim om te verhuizen" of "De uitzondering bevestigt de regel"
[ArTiC mode]quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Dalijk kom de "Nee, jij komt uit Stiphout" of "Nee, jij bent zo slim om te verhuizen" of "De uitzondering bevestigt de regel"
/carequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef ArTiC het volgende:
toeval bestaat niet zeggen ze wel eens
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
'toevallig' zit ik ook al op zo'n antwoord te wachten
/c...ach laat ook maarquote:
ArTiCquote:
Hoe is het nu met je huis? Stinkt het erg?quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je huis? Stinkt het erg?
mwah...wordt steeds minder...of ik wen er aanquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je huis? Stinkt het erg?
/carequote:
pfiew!quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan doen jullie het toch lekker zonder mij
en weer zo eentje die zijn ultieme fantasie voor zich zietquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
![]()
daar zaten ze dan samen heel gay te wezen
dan waren er meer vrouwenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en weer zo eentje die zijn ultieme fantasie voor zich ziet
en minder r8quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:58 schreef gr8w8 het volgende:
Ha Juup!
Alles goed met de kleine? Wij zijn naar de osteopaat geweest met Saar, baat het niet. Die deed eigenlijk niet veel meer dan wat masseren enzo, beetje zoals de fysiotherapeut. Gaf nog wel bacteriespul mee voor de darmpjes, ben benieuwd. Overdag slaapt ze goed, 's avonds heeftz e echt wel een huilbui. En 's nachts soms, maar dan helpt het al als we haar bij ons leggen. Verwend nest.
Gisteren bleek dus dat zij erge darmkrampen had, maar ivm het beetje bloed zijn wij maar naar het ziekenhuis gegaan. Sinds vannacht gaat het weer goed gelukkig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
baby maken?quote:
dat hoor ik altijdquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is niet de goede tijd van de maand daarvoor
Dus op een ander tijdstip in de maand is het wel goed?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is niet de goede tijd van de maand daarvoor
rond de eisprong heb je het meeste kans dat er babies van komenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus op een ander tijdstip in de maand is het wel goed?
Dus dan mag ArTiC welquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
rond de eisprong heb je het meeste kans dat er babies van komen
Ik denk dat Artic oefenen ook okee vindt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een spiraaltje, dus dan kunnen we nog geen babies maken.
Hij wilde babies maken, das niet hetzelfdequote:Op zaterdag 5 september 2009 20:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik denk dat Artic oefenen ook okee vindt.
Weet het niet zeker trouwens.
Ook meteen meerdere, de bruut. Slap erin hangen en rondjes draaien, krijg je tweelingen van.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij wilde babies maken, das niet hetzelfde
En daarna moet ze een uur op haar kop gaan staan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ook meteen meerdere, de bruut. Slap erin hangen en rondjes draaien, krijg je tweelingen van.
werkt dat echt?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ook meteen meerdere, de bruut. Slap erin hangen en rondjes draaien, krijg je tweelingen van.
en wat doet dat precies?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En daarna moet ze een uur op haar kop gaan staan.
Anders druipt alles eruit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
werkt dat echt?
[..]
en wat doet dat precies?
Ik ben altijd geïnteresseerd in jou en de kleintjesquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:38 schreef amaranta het volgende:
Goed. Sjors schopt veel. Bedankt voor je interesse.
bah...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |