Gelukkig is dat de goede kant opquote:
dus niet:quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef Levitation het volgende:
Ons huis staat bij de makelaar op de site. Linkjes via PM verkrijgbaar, liever hier geen link tussen mij en betreffende huis plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
nou...quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:11 schreef -moppie- het volgende:
bijna weekend
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
ja zo werkt dat, als ik nu iets hil lilliks over je zeg (of over dat paarse bankstelquote:
Liefje, dat bankstel is niet van mij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja zo werkt dat, als ik nu iets hil lilliks over je zeg (of over dat paarse bankstel) vind je dat over 10 jaar nog op goegel terug.
Oh, die knakker, dat verhaal ken ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Levitation het volgende:
Net bij Oprah een man die van 500kg in 18 maanden afviel naar 89kg (wereldrecord), vervolgens weer aankwam naar 450kg, weer afviel naar 270kg, weer aankwam en nu "maar" 160kg weegt! Bizar.
dan! dan...heb ik niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Liefje, dat bankstel is niet van mij.
Hij had meegedaan op een of andere fitnessvideo van een fitnessknakker die hem bijstond. Echt zo'n foute begin 90-er jaren pasteltintjes video.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, die knakker, dat verhaal ken ikRoyal sadness
Die had toch ook een fitnessvideo gemaakt?
oh heb je je man gesproken..quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Passen al die kids niet bij J. in de auto?
GBPquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:39 schreef -moppie- het volgende:
Vertellen ze ook hoe hij het voormekaar krijgt om zo snel zo veel af te vallen?
Niet eten ofzo?
had ie gesms gehadquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh heb je je man gesproken..
nee da ginnie...
Nee, hij is niet geopereerd. Hij heeft gewoon extreem gedieet. Hij wil ook geen operatie, volgens hem zit het probleem niet in zijn maag, maar in zijn hoofd.quote:
Daar heeft ie ook helemaal gelijk in...quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, hij is niet geopereerd. Hij heeft gewoon extreem gedieet. Hij wil ook geen operatie, volgens hem zit het probleem niet in zijn maag, maar in zijn hoofd.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heeft ie ook helemaal gelijk in...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
volgende week ben ik 28
dan ben ik bijna 30
(ja, jullie zijn allemaal veul ouder, ik weet het, maar daarom moeten jullie ook weten hoe dat voelt)
Ik maak me ook niet echt druk hoor... ik probeer het gewoon te negerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je doet er niets aan, van je druk maken ga je er alleen maar oud uitzien.
Ik voel er niks vanquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
volgende week ben ik 28
dan ben ik bijna 30
(ja, jullie zijn allemaal veul ouder, ik weet het, maar daarom moeten jullie ook weten hoe dat voelt)
Ja, briljant ideequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel er niks van
Gewoon een oudere vent zoeken
Scheelt welquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, briljant idee![]()
BB, het is uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Scheelt wel
Ik ging altijd vnl om met mensen die wat ouder waren dan ik en dan ben je de jongste
Ik heb gewoon nooit in de gaten dat ik ouder wordgewoon negeren dus idd
Tip: kijk op maandag niet in de spiegel, is voor niemand een goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik had nog vakantiequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tip: kijk op maandag niet in de spiegel, is voor niemand een goed idee.
Je klinkt soms meer alsof je tegen je pensioenleeftijd aan zit.quote:
Net zo verzuurd iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je klinkt soms meer alsof je tegen je pensioenleeftijd aan zit.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:16 schreef Levitation het volgende:
Ik moest vanmiddag even langs Fontys, allemaal jonge mensen voor de deur. Ze zullen zich ook wel afgevraagd hebben welk van mijn kinderen ik kwam ophalen.
Mn docent was al helemaal om alle guppies aan het lachenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:16 schreef Levitation het volgende:
Ik moest vanmiddag even langs Fontys, allemaal jonge mensen voor de deur. Ze zullen zich ook wel afgevraagd hebben welk van mijn kinderen ik kwam ophalen.
23 zijn en dan mensen van 18/19 guppies noemenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:13 schreef Inu het volgende:
23
Maar toen ik dinsdag op de universiteit kwam voelde ik me ook wel 100allemaal guppies
Of uitgaan in Utrecht op een donderdag of vrijdag
En Inu betekent hond in het Japans
Bijna 28 zijn en dan mensen van 23 guppies noemenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
23 zijn en dan mensen van 18/19 guppies noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |