Toch nog maar even door de bladzijdes gehakketak heen gescrolled net (gister geen zin in), maar Annie, neem het allemaal niet zo serieus. Je kent Vivi klaarblijkelijk niet goed genoeg, want een ieder die haar kent zou weten dat zij de láátste zou zijn die iemand borstkanker zou toewensen. Integendeel.
Maar dat zijn dingen die 'wij' die haar wat langer kennen (en sommigen ook in het echt en niet alleen op FOK!) al lang weten en jij niet. Voordat er hier dan gegild gaat worden 'wat ben jij een verrot mens' zou je ook iemand een PM kunnen sturen om te vragen of diegene dat echt zo bedoelde als jij het leest, voor het zo te gaan opblazen

En dat discipel-gelul moet nou ook eens afgelopen zijn. Ik ken Vivi in het echt en vind haar geweldig, maar er zijn ook heus wel eens dingetjes waarmee ik het niet of minder met haar eens ben. Maar jij maakt dan meteen dat ik/we pro-Viev en dus anti-hel-en-verdoemenis-op-de-brandstapel-ermee-Annie ben/zijn.
Echt, ik vond je een ontzettend leuke toevoeging aan Palinggate met al je inside gossip en (toen nog?) snedige opmerkingen, maar je neemt het zelf nu allemaal veel te serieus. Net als ik nu doe, zal je denken, maar zodra er mensen 'verrot mens' genoemd gaan worden hier die ik hoog heb zitten kom je aan mij.
Een uitdaging, let op!
Verboden woorden hier vanaf nu
(en anders Greys..? Nouuhouuuuu, dan... dan.... weet ik veel
).Discipel
Discipelen
Volgeling
Volgelingen
Verrot (behalve als de paling te lang heeft gelegen)
Golddigger (probeer het eens iets origineler)
Gleuflip (speciaal voor Annie)
Viswijf (
)
Jim Wave (dat hadden we vanaf het begin in moeten voeren
)[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 14-09-2009 18:34:59 ]