Die heb ik twee keer geluisterd, staan nog ergens in een .rar in m'n downloads map. Moet echt dingen op m'n mp3 speler gaan zetten.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef Aisumasen het volgende:
Vind 'em 10 keer beter dan die slappe B-kanten van de "Crying Lightning" single!
Ja, zekerquote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef Aisumasen het volgende:
Vind 'em 10 keer beter dan die slappe B-kanten van de "Crying Lightning" single!
Ik zat op school, ckv in het computerlokaal. Ik had net een nieuw wachtwoord voor mijn (normale) account maar die had ik nog niet veranderd. Bij mij op school kan je niet op hotmail dus kon ik niet checken wat mijn wachtwoord was. Daarom maakte ik voor het gemak even een nieuw account met behulp van mijn 'schoolmail'. Dus, vandaarquote:
Nice ! Ik draai die het meest grijsquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dorethy was right, though. Alex heeft het volgens de berichten gisterenavond aangekondigd als "de nieuwe single".
old yellow bricksquote:Op woensdag 16 september 2009 23:33 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Nice ! Ik draai die het meest grijs![]()
Dorethy was toch right about there is no place like home?![]()
Kom je daar nu pas achterquote:Op donderdag 17 september 2009 02:29 schreef TC03 het volgende:
Is Too Much To Ask niet één van de beste AM nummers, eigenlijk?
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:13 schreef Aisumasen het volgende:
Nice! De soundcheck was al een voorbode, maar gisteren in Oakland hebben ze 'Sketchead' ook daadwerkelijk aan de setlist toegevoegd.
Awesomequote:Op donderdag 17 september 2009 14:58 schreef conobram het volgende:
[..]
Die setlist word beter en beter
quote:
Inderdaad hèquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef TC03 het volgende:
Toch verbazingwekkend hoeveel mensen ervoor kiezen om een concert te volgen vanaf een klein beeldschermpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |