quote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef Merkie het volgende:
Ik kan de akoestische versie van Cornerstone echt uren achter elkaar luisteren.
And I mean that Eric.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:30 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
'En ze waren nog maar 17 à 18 jaar!'
En meer gekkigheid.quote:The band are currently working on their new album which is due to be released in early 2010.
Bij het vinyl zat een unieke download-code om het album in mp3 en zelfs in .wav te kunnen downloaden. Uit nieuwsgierigheid gedaan, met hoop op een betere master, wat trouwens niet het geval bleek te zijn. Maar ook op de download vanaf de Domino-site helaas een cut in het intro van "Dangerous Animals".quote:Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef Griebus het volgende:
Balen! Trek ik van het weekend Humbug van iTunes, blijkt dat 1 van de nummers niet compleet is!
Bij Dangerous Animals ontbreekt een stuk van 'pinned down by the dark' waarmee het nummer begint.
Zoals jullie weten, niet heel erg maar toch zonde. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Ik heb het probleem net gemeld, laat nog wel weten wat de reactie is.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:41 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Bij het vinyl zat een unieke download-code om het album in mp3 en zelfs in .wav te kunnen downloaden. Uit nieuwsgierigheid gedaan, met hoop op een betere master, wat trouwens niet het geval bleek te zijn. Maar ook op de download vanaf de Domino-site helaas een cut in het intro van "Dangerous Animals".
Al gemaild naar iTunes?
Precies wat ik dus aan het typen was. Ik denk dat de betekenis van de tekst wel redelijk voor zichzelf spreekt. En de link met de 'sister' aan het eind, mag je zelf invullen... Well, you couldn't get much closerquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij gaat het over z'n ex waar hij nog niet overheen is.
Ik dacht eerst dat hij een soort van wraak wilde nemen door een meisje te zoeken dat op haar lijkt (haar zus). Maar jou theorie is misschien wel logischer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:18 schreef Merkie het volgende:
Ik dacht dat het misschien ook een overleden ex-vriendin kan zijn. Maar ik twijfel nog over deze theorie.
Het is dat deze niet door Josh is geproduceerd, anders Little Sister, al is wordt er denk ik wel hetzelfde bedoeldquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Precies wat ik dus aan het typen was. Ik denk dat de betekenis van de tekst wel redelijk voor zichzelf spreekt. En de link met de 'sister' aan het eind, mag je zelf invullen... Well, you couldn't get much closer.
Om nog maar te zwijgen over 'the rusty hook'. Gelukkig wist ik niet voor de release van "Humbug" wat dit betekendequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is dat deze niet door Josh is geproduceerd, anders Little Sister, al is wordt er denk ik wel hetzelfde bedoeldVieze Alex!
Ik weet het nog steeds niet, wil je het uitleggen of moeten we dan naar Het Keldertje?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over 'the rusty hook'. Gelukkig wist ik niet voor de release van "Humbug" wat dit betekende.
Of iets anders? http://www.cornerstone-sheffield.co.uk/services.htmlquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef Merkie het volgende:
Een restaurant/bar/theater ofzo. Net zoiets als The Battleship, The Rusty Hook of The Parrot's Beak.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of iets anders? http://www.cornerstone-sheffield.co.uk/services.html
Dat kan. Ze kan ook verhuisd zijn oid. In ieder geval ziet hij haar niet meer: "I'm worried I'll forget your face".quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:18 schreef Merkie het volgende:
Ik dacht dat het misschien ook een overleden ex-vriendin kan zijn. Maar ik twijfel nog over deze theorie.
Mensen op een andere site dachten dat het was als een piraat die op zoek is naar z'n schat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat kan. Ze kan ook verhuisd zijn oid. In ieder geval ziet hij haar niet meer: "I'm worried I'll forget your face".
De plekken waar hij die meisjes ontmoet hebben allemaal iets met piraten te maken
X marks the spotquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mensen op een andere site dachten dat het was als een piraat die op zoek is naar z'n schat.
In ieder geval een tijdje geledenquote:
Zal me niks verbazen als ie rechtstreeks op dvd komt.quote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef AMDB het volgende:
Weet iemand of Le Donk & Scor-zay-zee ergens in een NL bioscoop uitgezonden gaat worden?
Kan zo maar een filmhuis ergens zijn die hem uitzend, en anders toch maar eind oktober op dvd bestellen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:12 schreef Griebus het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als ie rechtstreeks op dvd komt.
Ik hoorde bij NOVA, omdat zo'n oude vrouw ze in de UK van de eerste plek in de album charts had gestotenquote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef tim. het volgende:
'Crying Lightning' was 5 seconden op Nederland 2. Zag het in een ooghoek, en weet niet waarom.
Er zijn geen nummers afgevallen, alleen "Dance Little Liar" is dus toegevoegdquote:Dance Little Liar
Brianstorm
Crying Lightning
Potion Approaching
Pretty Visitors
This House Is A Circus
Still Take You Home
I Bet You Look Good On The Dancefloor
If You Were There, Beware
My Propeller
Red Right Hand
Dangerous Animals
The View From The Afternoon
Cornerstone
Only Ones Who Know
Do Me A Favour
-
Secret Door
Fluorescent Adolescent / Only You Know
505
Dorethy was right, though. Alex heeft het volgens de berichten gisterenavond aangekondigd als "de nieuwe single"quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef Aisumasen het volgende:
[..] De preview van "Cornerstone" van een tijdje terug (de "secret door" die nog 'secret' moest blijven) was verbluffend. Zonder twijfel de tweede single.
Volgens mij worden kaarten in België altijd pas laat verstuurd, maar ik kan het mis hebben. Anders even contact opnemen of info zoeken op de site. Beter nu dan te laatquote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef maan. het volgende:
Oee relaxt mooie nieuwe single:)
Heb nog steeds mijn beligische kaartskes niet binnen
Ik zou idd contact opnemen, ik heb mijn Belgisch ticket namelijk enkele dagen na betaling al ontvangen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij worden kaarten in België altijd pas laat verstuurd, maar ik kan het mis hebben. Anders even contact opnemen of info zoeken op de site. Beter nu dan te laat![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:29 schreef Aisumasen het volgende:
Vette versie, en nu Alex een octaaf hoger pakt heeft het nog meer die QOTSA-sfeer. En ze hebben "Sketchead" gesoundcheckt.
Die heb ik twee keer geluisterd, staan nog ergens in een .rar in m'n downloads map. Moet echt dingen op m'n mp3 speler gaan zetten.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef Aisumasen het volgende:
Vind 'em 10 keer beter dan die slappe B-kanten van de "Crying Lightning" single!
Ja, zekerquote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef Aisumasen het volgende:
Vind 'em 10 keer beter dan die slappe B-kanten van de "Crying Lightning" single!
Ik zat op school, ckv in het computerlokaal. Ik had net een nieuw wachtwoord voor mijn (normale) account maar die had ik nog niet veranderd. Bij mij op school kan je niet op hotmail dus kon ik niet checken wat mijn wachtwoord was. Daarom maakte ik voor het gemak even een nieuw account met behulp van mijn 'schoolmail'. Dus, vandaarquote:
Nice ! Ik draai die het meest grijsquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dorethy was right, though. Alex heeft het volgens de berichten gisterenavond aangekondigd als "de nieuwe single".
old yellow bricksquote:Op woensdag 16 september 2009 23:33 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Nice ! Ik draai die het meest grijs![]()
Dorethy was toch right about there is no place like home?![]()
Kom je daar nu pas achterquote:Op donderdag 17 september 2009 02:29 schreef TC03 het volgende:
Is Too Much To Ask niet één van de beste AM nummers, eigenlijk?
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:13 schreef Aisumasen het volgende:
Nice! De soundcheck was al een voorbode, maar gisteren in Oakland hebben ze 'Sketchead' ook daadwerkelijk aan de setlist toegevoegd.
Awesomequote:Op donderdag 17 september 2009 14:58 schreef conobram het volgende:
[..]
Die setlist word beter en beter
quote:
Inderdaad hèquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef TC03 het volgende:
Toch verbazingwekkend hoeveel mensen ervoor kiezen om een concert te volgen vanaf een klein beeldschermpje.
Mooie hoes heeft die trouwens.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:13 schreef Aisumasen het volgende:
Al spelen ze waarschijnlijk dezelfde 3 nummers, EIS ik dat dit in hoge kwaliteit wordt opgenomen. Kan zelf niet luisteren, namelijk... En omdat er óóit een update van de akoestische CD komt...
320 kb/sec als het goed is, het beste wat ik vond atmquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:16 schreef Merkie het volgende:
Beetje lage kwaliteit. Maar ik doe het er voorlopig mee
.
Ah, dat van youtube wist ik niet. De originele uploader zei iig dat het 320 kbps was. En er is wel iemand, als we die persoon mogen geloven, die losless opgenomen heeft maar daar is Crying Lightning corruptquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:22 schreef Aisumasen het volgende:
Deze opname is inderdaad 128 kbps, en YouTube is sowieso nóóit 320 kbps. Hopelijk heeft iemand het in lossless geript, maar dat zal wel weer niet.
Ach, Crying Lightning hebben we toch al akoestisch in goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ah, dat van youtube wist ik niet. De originele uploader zei iig dat het 320 kbps was. En er is wel iemand, als we die persoon mogen geloven, die losless opgenomen heeft maar daar is Crying Lightning corrupt
Ik wou het overigens nog losless recorden, maar ik vond de juiste software maar nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:38 schreef Aisumasen het volgende:
Maakt niet zoveel uit, nee. Ik vind de vorige sessie (met piano) sowieso beter.
Ik vermoed vanwege de zang; dat is niet Jamie's sterkste puntquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:50 schreef Aisumasen het volgende:
"Secret Door", no waaaayyy?
! John Ashton en Alex dus. Mooie harmonieën. In deze sessie dus in plaats van piano op elektrische gitaar. Maar waar was Jamie?
quote:
Ik begon ook aan mijn post te twijfelen, hij ziet er nogal Beatlesque uit. Maar ik doelde op een jong indiebandje die Britpop maakt, met bijpassende looksquote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef TC03 het volgende:
Juist wél britpop. Puntschoenen, slimfit broek, lang haar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |