ehm, osdorp posse is daadwerkelijk een rapgroep die inhoud heeft. ga maar terug naar kempi ofzo, doei.quote:
Past verre van binnen de huidige rap imo. Osdorp heeft z'n tijd gehad en is erg gedateerd. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ehm, osdorp posse is daadwerkelijk een rapgroep die inhoud heeft. ga maar terug naar kempi ofzo, doei.
als je het liedje had geluisterd begrijp je mijn reactie aapje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ehm, osdorp posse is daadwerkelijk een rapgroep die inhoud heeft. ga maar terug naar kempi ofzo, doei.
ja klopt. maar hij vraagt toch om rap met inhoud, niet of ze gedateerd zijn ja/nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Past verre van binnen de huidige rap imo. Osdorp heeft z'n tijd gehad en is erg gedateerd. Maar dat is mijn mening.
ugh, ik had dat nummer niet neer moeten zetten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:24 schreef maickeltje het volgende:
[..]
als je het liedje had geluisterd begrijp je mijn reactie aapje.
Ik zei niet met FOK dit En FOK dat, dat word alleen maar in het liedje gezet, duidelijk weer een reactie neer zetten zonder verder te kijken, doei aapje
Is dat osdorp posse niet remon de jong?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ugh, ik had dat nummer niet neer moeten zetten.
nee, de "leider" van osdorp posse is Def P en Remon de Jong zat bij de Onderhonden, een zijproject van Osdorp.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
Is dat osdorp posse niet remon de jong?
jammer dat ze nu deels uit elkaar zijn(2 ervan zijn gaan studeren ofzo) 25september komen de andere 2 optreden in 013Tilburgquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
0118(vier) is ook zeer tof inderdaad.
das niet erg straatquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:06 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
jammer dat ze nu deels uit elkaar zijn(2 ervan zijn gaan studeren ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |