Klacht: Arie weg nu is ook mijn motivatie weg om nog langer te betalen voor de EO.quote:Presentator Arie Boomsma verlaat per 1 oktober de Evangelische Omroep (EO). Meningsverschillen leidden ertoe dat 'een vruchtbare samenwerking niet langer mogelijk is'.
Jij geeft ze geld?!?!?!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:52 schreef 3keernix het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Klacht: Arie weg nu is ook mijn motivatie weg om nog langer te betalen voor de EO.
Alleen maar goedquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:54 schreef Gizmo112 het volgende:
Er blijft weinig van de EO over op deze manier
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij ook door belasting te betalen!!!
Ik ook, straks gaat ie naar TMF dan zou ik echtquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:56 schreef Goofisch het volgende:
Ik vond de programma,s van arie echt leuk om te kijken.
Jij doet toch wel vakerquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:57 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik ook, straks gaat ie naar TMF dan zou ik echtdoen en daarna
.Vond hem altijd wel iets voor Comedy Central
Klopt, alleen als jij weer eens vreemdgaat^^quote:
hij zal wel naar een commerciële zender gaan. rtl5 of veronica ofzo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:57 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik ook, straks gaat ie naar TMF dan zou ik echtdoen en daarna
.Vond hem altijd wel iets voor Comedy Central
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Klopt, alleen als jij weer eens vreemdgaat^^
Daar vind ik hem echt niet bijpassen, dan eerder CC of Powned iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef Goofisch het volgende:
[..]
hij zal wel naar een commerciële zender gaan. rtl5 of veronica ofzo.
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
Oh. Ik dacht dat je bedoelde dat het KRO moest zijn ipv EO.
Ik snap er weer niets van.
had ik het toch foutquote:Het is nog niet bekend wat de televisiepresentator na 1 oktober gaat doen. Het verhaal doet de ronde dat hij zou overstappen naar de KRO, maar een woordvoerder van die omroep ontkende dat vrijdag.
Mmm, misschien zijn ze nog in onderhandeling ofzo. Zou best kunnen nog. We zullen zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:22 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterklap/2075373/arie-boomsma-verlaat-eo.html
[..]
had ik het toch fout
Kijk, een wijs iemandquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die serieus denken dat ts voor eo betaalt.
bij nader inzien betalen we natuurlijk allemaal de eo.
Deze quote ik even.quote:
quote:
Tja, het blijft moeilijk te verkroppen hè, dat je na zoveel jaren een waas voor de ogen gehad te hebben te horen krijgt dat datgeen waar je zo hard in gelooft niet bestaat. Maar treur niet; je zult er, net als toen je te horen kreeg dat sinterklaas niet bestond, wel overheen komen. Ik begrijp je verzet wel, maar het komt wel goedquote:
Beide zijn aangeleerd en gebaseerd op sprookjes waar ieder weldenkend mens niet in gelooft.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:59 schreef koningdavid het volgende:
Jammer dat Arie weggaat bij de EO.
En oh ja, geloof in Sinterklaas vergelijken met geloof in God... epic.!
Noemen ze gelovigen arrogant, mooi he?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Beide zijn aangeleerd en gebaseerd op sprookjes waar ieder weldenkend mens niet in gelooft.
Zal wel weer grootschalig gebeuren ja. Maar ik ben geen lid van de EO, dus kan het ook niet opzeggen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:31 schreef Penisbaard het volgende:
Een echte Christen zegt nu uit protest zijn lidmaatschap van de EO op, doe je ding koningdavid.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |