abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72516720
Jeetje Isla, wat ellendig.
Ik heb ooit eens een galburtenaanval gehad en kan me nog precies herinneren hoe vreselijk dat was.
Hopelijk is er inmiddels iets uitgevonden dat verlicht maar niet schadelijk is.
pi_72519204
Jeetje Isla, wat vervelend... jeuk is echt erg, weet ik helaas uit ervaring... (zonne-allergie)
Sterkte ermee!!

Ik ben benieuwd hoe het met becky is...
pi_72520521
Tierrr, gefeliciteerd, geniet ervan!
IslaBonita, wat ontzettend vervelend voor je .En wat k*t dat er geen ander medicijn is.Jeuk is echt verschrikkelijk.
Becky hoe is het met jou?
pi_72520565
zo daar ben ik weer kom net uit me werk!
ben vanochtend bij de dokter geweest en volgende week maandag krijg ik nog een echo om te kijken of alles weg is of ofdat er een hartje klopt... het zal het eerste wel zijn hoor!

iedereeen heel erg bedankt voor het medeleven en de lieve berichtjes! voor iedereen
  maandag 7 september 2009 @ 15:49:58 #130
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72520698
Ben een paar dagen weg geweest en jeetje wat hebben jullie veel gepost.

Flugel,wat ontzettend heftig allemaalheel veel sterkte!
Becky,wat ontzettend klote en balen,sterkte Hoe was het bij de huisarts?
Tierrr,gefeliciteerd,geniet er van
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72520712
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:45 schreef becky1983 het volgende:
zo daar ben ik weer kom net uit me werk!
ben vanochtend bij de dokter geweest en volgende week maandag krijg ik nog een echo om te kijken of alles weg is of ofdat er een hartje klopt... het zal het eerste wel zijn hoor!

iedereeen heel erg bedankt voor het medeleven en de lieve berichtjes! voor iedereen
Fijn dat je volgende week duidelijkheid hebt. Ik weet hoe slopend het kan zijn.

Hoe lang heb je uiteindelijk gebloed?
pi_72520987
vrijdag was hevig en zaterdag al wat minder nu alleen nog een klein beetje bruin bloed maar das minimaal...dus echt wel anders al ongesteldheid...
en veder ben ik echt heel erg moe kan wel heel de dag slapen voor me gevoel en hoofdpijn

[ Bericht 19% gewijzigd door becky1983 op 07-09-2009 16:12:32 ]
pi_72521583
Da's inderdaad twijfelachtig Becky, maar hevig bloedverlies klint inderdaad niet zo heel hoopvol. Helaas zeggen de symptomen niet zo heel veel omdat er waarschijnlijk nog wel HCG in je bloed zit en psychisch vraagt het ook nog wel wat natuurlijk.

Ik hoop heel hard voor je dat het toch nog goed zit

Als je toch iets meer wilt weten, kun je altijd nog zo'n Clearblue met zwangerschapsindicator halen, want die geven aan hoelang je zwanger bent. Als je HCG nog stijgt, zou hij inmiddels natuurlijk 2-3 weken of zelfs 3+ weken moeten aangeven). Ik weet niet precies hoever je nu na NOD zit?

Sterkte met wachten in ieder geval.

Verder voor alle meiden hier een dikke knuffel! Ik hoop echt nog wat meer streepjes deze maand.
pi_72522230
Hier geen streepje natuurlijk, maar ik kom wel even melden dat mijn eerste echte pilvrije cyclus 27 dagen blijkt te zijn. En precies na 14 dagen was ik niet helemaal lekker, beetje buikpijn/steken rechtsonderin, en vanaf 1 dag daarvoor tot 3 dagen erna enorm veel zin om te klussen (snif, lang leve het doe-het-zelven dus, hahaha). Dus ik gok dat dat een springend eitje is geweest.
Vrij normaal dus... Op naar de volgende cyclus, en hopen dat het zich zo regelmatig doorzet. Dat maakt het wel wat makkelijker als ik tegen die tijd de afspraken met een donor moet gaan inplannen.

Ow en Becky wat vervelend dat je nog een hele week moet wachten!! Gadver.
En Keshet... Wat naar allemaal...

Sterkte dus voor alle dames die het nodig hebben!!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72522438
Isla, wat waardeloos van die medicijnen die je moet nemen. Het is allebei niet leuk, dat de zwemmers er niet door komen met de medicijnen en dat je zo'n nare jeuk krijgt als je ermee stopt. Hopelijk kun je het zonder af. Gelukkig kom je er nu achter!

Becky, lijkt me heel lastig die onzekerheid. Heb je nu wel een echo gehad?

Wel fijn Pandora, dat ziet er voorbeeldig uit!
pi_72523543
volgende week maandag krijg ik de echo want mocht er nog wat zijn dan is het hartje te horen ...
pi_72524078
Tjee, nog een week wachten op duidelijkheid dus. Afleiding zoeken hoor!
pi_72524472
Is er na (even snel gerekend, uitgaande van een NOD in het afgelopen weekend) drie weken al een hartje te horen? Wat snel!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72525827
ik zou dan 6 weken "zwanger" zijn en dan is het hartje al te zien..of het ook te horen is weet ik niet..
  maandag 7 september 2009 @ 18:40:29 #140
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72526149
Oh IslaBonita! Wat zul je je genept voelen zeg! Ik sluit me aan bij wat de rest zei: Overleg met je arts, desnoods met meerdere artsen, of er medicijnen beschikbaar zijn zonder die bijwerking! Laat je niet meteen afschepen met een nee!

Becky: . Succes met het afwachten deze week! Volgens mij is het hartje idd wel te zien maar niet te horen, maar dat weet ik ook niet 100% zeker!

Welkom terug Guess! Hoe is het met jou?

Pandora: Fijn om wat inzicht in de hogere wiskunde van het eigen lichaam te hebben! Dat maakt het regelen van de praktische zaken waarschijnlijk wel wat makkelijker inderdaad. Als ik zo vrij mag zijn: Hoe is het nu met je plannen? Ben je ze aan het concretiseren of toch nog in een wat meer afwachtende fase?

Hoe is het met de andere dames?
A grand adventure has begun.
pi_72526243
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:27 schreef Kolonia het volgende:
Vermoeidheid is een goed teken Nienna, ik duim voor je!

Was alleen maar zaterdagavond hoor, verder nog geen last meer van gehad.

Vandaag NOD, dag 34 en nog niks, nada, noppes.
Deze nod was het gemiddelde van 2 cyclussen (31 en 35 dagen).
Omdat de vorige 35 dagen geduurd heeft verwacht ik eigenlijk niks tot woensdag.
We wachten het maar rustig af...

Becky, toch misschien dus nog een beetje spannend aanstaande maandag!
pi_72529355
Hier inmiddels al ontzettend pijnlijke borsten, dus het zal wel weer een WOD worden... Nog even afwachten tot ehh.. ja zondag pas.. Ik denk dat ik weer iets eerder m'n NOD heb, maar ja, ik zie wel.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72530280
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:31 schreef becky1983 het volgende:
ik zou dan 6 weken "zwanger" zijn en dan is het hartje al te zien..of het ook te horen is weet ik niet..
Oh oke, dat is natuurlijk ook zo, ik vergeet altijd dat je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste cyclus... Vind het ergens zo raar dat je dan twee weken meetelt waarin er nog niks was bevrucht (uitgaande van een cyclus van 28 dagen, eisprong en bevruchting dus rond dag 14).

@Keshet: mijn lijf zou nu schoon moeten zijn van de medicatie. Maar ik ben er nog niet helemaal uit eigenlijk. Zit nog steeds te dubben of ik het wel aan zou kunnen... Ja, als het allemaal goed gaat wel. Maar zelfs dan is mijn gebrek aan vangnet toch wel lastig... Dus ik dub nog even verder. Ik heb de tijd... Was sowieso niet van plan om dit jaar nog concreet aan de slag te gaan. Maar ik heb zeker ook nog niet besloten het definitief níet te gaan doen.
Thanks for asking!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  maandag 7 september 2009 @ 21:35:46 #144
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72533079
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:40 schreef Keshet het volgende:

Welkom terug Guess! Hoe is het met jou?

Dank je wel,gaat lekker hier,denk wel dat ik gewoon ongesteld ga worden.Moet veel plassen en opgeblazen gevoel in m'n buik,meestal is dat een teken in de week voor mijn menstruatie.
Verder ben ik helemaal happy,(off-ltopic maar kan het niet laten)we krijgen er een honden-kindje bij,we mogen ze zaterdag ophalen
pi_72533633
ik had me mezelf vandaag ook lekker tuk, ik had zoiets van mn borsten passen niet meer goed in m'n bh,
maar bleek dat ik die bh op de hand had moeten wassen! Mn andere bh zat gewoon nog goed
verder voel ik niks bijzonders dus ga er ook vanuit dat het een wod dag wordt!

Guess wat een scheetje
  maandag 7 september 2009 @ 21:50:58 #146
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72533747
HiHi ja dat zou mij ook kunnen gebeuren Freubel!We lopen bijna elijk met onze cyclussen dus we gaan gewoon samen door naar de volgende ronde!
pi_72534099
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:35 schreef Guess. het volgende:

[..]

Dank je wel,gaat lekker hier,denk wel dat ik gewoon ongesteld ga worden.Moet veel plassen en opgeblazen gevoel in m'n buik,meestal is dat een teken in de week voor mijn menstruatie.
Verder ben ik helemaal happy,(off-ltopic maar kan het niet laten)we krijgen er een honden-kindje bij,we mogen ze zaterdag ophalen
[ afbeelding ]
Wat een snoepie! Misschien niet de gezinsuitbreiding die we hier bedoelen, maar zeker ook een heeeeeeele leuke!
pi_72535078
Goedzo Freubel!

Wat een lieverd Guess!
  maandag 7 september 2009 @ 22:22:02 #149
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72535280
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Wat een snoepie! Misschien niet de gezinsuitbreiding die we hier bedoelen, maar zeker ook een heeeeeeele leuke!
Ja en de bevalling ging ook een stuk makkelijker
pi_72536037
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ja en de bevalling ging ook een stuk makkelijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')