Fijn dat je volgende week duidelijkheid hebt. Ik weet hoe slopend het kan zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 15:45 schreef becky1983 het volgende:
zo daar ben ik weer kom net uit me werk!
ben vanochtend bij de dokter geweest en volgende week maandag krijg ik nog een echo om te kijken of alles weg is of ofdat er een hartje klopt... het zal het eerste wel zijn hoor!
iedereeen heel erg bedankt voor het medeleven en de lieve berichtjes!voor iedereen
Was alleen maar zaterdagavond hoor, verder nog geen last meer van gehad.quote:Op maandag 7 september 2009 09:27 schreef Kolonia het volgende:
Vermoeidheid is een goed teken Nienna, ik duim voor je!![]()
Oh oke, dat is natuurlijk ook zo, ik vergeet altijd dat je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste cyclus... Vind het ergens zo raar dat je dan twee weken meetelt waarin er nog niks was bevrucht (uitgaande van een cyclus van 28 dagen, eisprong en bevruchting dus rond dag 14).quote:Op maandag 7 september 2009 18:31 schreef becky1983 het volgende:
ik zou dan 6 weken "zwanger" zijn en dan is het hartje al te zien..of het ook te horen is weet ik niet..
Dank je wel,gaat lekker hier,denk wel dat ik gewoon ongesteld ga worden.Moet veel plassen en opgeblazen gevoel in m'n buik,meestal is dat een teken in de week voor mijn menstruatie.quote:Op maandag 7 september 2009 18:40 schreef Keshet het volgende:
Welkom terug Guess! Hoe is het met jou?
Wat een snoepie! Misschien niet de gezinsuitbreiding die we hier bedoelen, maar zeker ook een heeeeeeele leuke!quote:Op maandag 7 september 2009 21:35 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dank je wel,gaat lekker hier,denk wel dat ik gewoon ongesteld ga worden.Moet veel plassen en opgeblazen gevoel in m'n buik,meestal is dat een teken in de week voor mijn menstruatie.
Verder ben ik helemaal happy,(off-ltopic maar kan het niet laten)we krijgen er een honden-kindje bij,we mogen ze zaterdag ophalen![]()
[ afbeelding ]
Ja en de bevalling ging ook een stuk makkelijkerquote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Wat een snoepie! Misschien niet de gezinsuitbreiding die we hier bedoelen, maar zeker ook een heeeeeeele leuke!![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja en de bevalling ging ook een stuk makkelijker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |