SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Het hangt ook een beetje er van af of je kind de heupjes al goed kan spreiden, tessie. Maar Graeme is wel een lekker stevig beertje hequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:37 schreef tessie het volgende:
Wat een ding! Dat is toch voor niemand fijn, die baby zo aan het bungelen en voor die moeder al dat gewicht op 1 schouder![]()
Macka, Graeme kan zijn hoofd al heel erg goed omhoog houden, maar raad je dan toch aan om tot 4 maanden te wachten met rugdragen?
Die is nu in de aanbieding he in maatje 6 de lelies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:12 schreef miss_sly het volgende:
oeke, ik heb nog geen doek besteld. Ik neig toch naar een Zara, en dan de kleur zoals ik wil, dus even wachten tot ze weer leverbaar zijn. Hoewel die didymos waarvan ik een linkje had gestuurd, me ook wel wat lijkt (Lilien Rozenquarts ofzo?).
De hoppediz heb ik inmiddels een paar rondjes droger met schoen laten doen, dus die wordt ook al echt zachter!
maat 6 is mijn maat? ik heb bijv geen idee welke maat de Zara isquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Die is nu in de aanbieding he in maatje 6 de lelies.
En ik denk dat die jullie echt heel mooi zal staan. Vond ik van de bamboo ook.
Welke Zara zou je willen van kleur?
Ja maat 6 is je maat. Dat is 4,7 meterquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
maat 6 is mijn maat? ik heb bijv geen idee welke maat de Zara is
Dat lila staat natuurlijk wel leuk ook met een klein meisje erin
Van de Zara vond ik de Aubergine, de Forrest en de Lavender heel mooi
We gaan zo wandelen, met Senna in de hoppediz en schaap gaat dragen![]()
Oh wat leuk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We gaan zo wandelen, met Senna in de hoppediz en schaap gaat dragen![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:56 schreef Noli. het volgende:
WTF! Heb jij die Julia vandeweek gewonnen op Ebay?!?!?
* Noli. heeft daar heftig op zitten F5'en maar mocht niet van manlief..
*koeieletters!* DIBS!!!!! Echt! DIBS! DIBS! DIBS!
Oh ja, ik was bezig met foto's..![]()
Opmerking van vriend: Als hij/zij natgeregend is kan je hem wel mooi ophangen aan de kapstop (of waslijn)quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:06 schreef k_i_m het volgende:
Oh wat erg zeg, dat apparaat om een draagbare handtas van je kind te maken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |