Halo Wars en Stranglehold waren wel tof en de rest ging wel.quote:Op maandag 7 september 2009 11:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Terminator Salvation
Prince Caspian
Turning Point
Halo Wars
Ratatouille
At World’s End
Stranglehold
Probeer Wet anders even als die uit isquote:
Ga eens een toffe multiplayer doen, ga desnoods FIFA spelen om mensen af te maken online.quote:Op maandag 7 september 2009 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Halo Wars en Stranglehold waren wel tof en de rest ging wel.
Het probleem is dat ik vrijwel geen MP speel dus dan ben je na een uurtje of 10 - 15 wel klaar met de gemiddelde game. Dus zodra je de echte toppers hebt gehad moet je wel de iets mindere![]()
Maarja als ik die voor een tientje ofzo kan kopen en dan een weekje speel is het ook wel de moeite waard.
Jij vermaakt je idd al een tijd met FIFA dus dan hoef je niet eens die mindere games te kopenquote:Op maandag 7 september 2009 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga eens een toffe multiplayer doen, ga desnoods FIFA spelen om mensen af te maken online.
Ik heb COD4 heel lang geleden voor de volle pond gekocht, ik heb de singelplayer inmiddels uitgespeeld en heb er ruim 8 dagen opzitten online.
Dat is pas waar voor je geld
Ik lees of bekijk een review voordat ik iets aanschaf, ik kijk of het me interessant lijkt om te spelen. Daarna koop ik het pas.quote:Op maandag 7 september 2009 11:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij vermaakt je idd al een tijd met FIFA dus dan hoef je niet eens die mindere games te kopen
Ik leg net toch uit dat ik die koop omdat ik de beste games dan al gedaan heb? En dan begin je vanzelf aan de wat mindere.quote:Op maandag 7 september 2009 11:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik lees of bekijk een review voordat ik iets aanschaf, ik kijk of het me interessant lijkt om te spelen. Daarna koop ik het pas.
Dat jij baggergames speelt is gewoon je eigen domme keuze. Zonde van je tijd.
Ga Halo online spelen manquote:Op maandag 7 september 2009 11:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik leg net toch uit dat ik die koop omdat ik de beste games dan al gedaan heb? En dan begin je vanzelf aan de wat mindere.
Maar als je die voor een tientje kan kopen of ruilen en later weer weg doet dan is dat zeker de moeite waard
Halo heb ik niet meer en die viel ook tegenquote:
En die noemt zich een Halo fanquote:Op maandag 7 september 2009 11:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Halo heb ik niet meer en die viel ook tegen
Nouja zeg maar het hele Halo verhaal en achtergrond vind ik wel erg vet.quote:Op maandag 7 september 2009 11:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En die noemt zich een Halo fan
Zelfs ik heb die multiplayer een blauwe Maandag gespeeld.
die kan ik me nog enigsinds voorstellen dat een normale gamer dat zou spelen , maar de rest is echt baggerquote:Op maandag 7 september 2009 11:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Terminator Salvation
Prince Caspian
Turning Point
Halo Wars
Ratatouille
At World’s End
Stranglehold
Ik speel nooit MP maar mij zie je toch echt geen ratatouille & co spelen.quote:Op maandag 7 september 2009 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik vrijwel geen MP speel dus dan ben je na een uurtje of 10 - 15 wel klaar met de gemiddelde game. Dus zodra je de echte toppers hebt gehad moet je wel de iets mindere![]()
Was tof iddquote:Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef ROFLOL het volgende:
Stranglehold was wel geniaal eigenlijk hoor!
Deze week:quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze beginnen op maandag met een nieuwe toch?
Ik haal 'm meteen.quote:07 September: Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
Huidige prijs: 800
Prijs na korting: 400
Kortingspercentage: 50%
quote:
Roy, je bent een vreemde jongeman!quote:Op maandag 7 september 2009 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze week:
[..]
Ik haal 'm meteen.
Dat wist je toch al Spankyquote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Roy, je bent een vreemde jongeman!
Klinkt goed nietwaar! Even een uurtje Call of Duty wordt een full body workoutquote:It's all well and good to have this impressive tech, but what of the games. We've seen how a driving game could work, but how would something like a first-person shooter shape up using Natal? Kudo, obviously well rehearsed on the subject of the FPS, explained how you might one day be shooting down aliens using nothing but your body. For starters you'd position your arms and hands as if holding a gun and you'd aim by pointing the imaginary gun. To move forward you move the gun towards the screen, bring it back to move back. Likewise, moving the gun to either side would strafe. Jump by jumping, knife an enemy by making a slashing motion, throw a grenade by... well, you've got the idea. And what about firing your gun? Use the trigger finger, of course. It's too early to know if this will work when put into practice, but the possibility is certainly there.
Gewoon hierquote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef thesteez het volgende:
Weet iemand een site waar de grootte van arcade games op te vinden is?
kwa MB dus
Jij koopt games op de hoeveelheid MB's die ze hebben?quote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef thesteez het volgende:
dan kun je ze net zo goed via live 1 voor 1 gaan bekijken, ik zoek een duidelijk lijstje met `MB'S.
waarom wil je dit uberhaupt weten? is je hardeschijf vol of heb je uberhaupt geen hardeschijf?quote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef thesteez het volgende:
dan kun je ze net zo goed via live 1 voor 1 gaan bekijken, ik zoek een duidelijk lijstje met `MB'S.
Niet meer.quote:Op maandag 7 september 2009 23:35 schreef lkb9000 het volgende:
Ed Ross en Spank allemaal gezellig samen aan het CoD4en?
Twee weken geleden eentje gehad, werkt nog goed sindsdien. Als die toch kapot gaat, moet ik aan mijn 7e xbox.quote:
Dit is m'n 2e.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Twee weken geleden eentje gehad, werkt nog goed sindsdien. Als die toch kapot gaat, moet ik aan mijn 7e xbox.
wel zwaar lullig zo voor fifa 10 demoquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit is m'n 2e.
Hij is net een dikke maand oud..
PS3 nigga.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel zwaar lullig zo voor fifa 10 demo
daarom heb ik dus een ps3quote:
je vergeet mij te vermeldenquote:Op maandag 7 september 2009 23:35 schreef lkb9000 het volgende:
Ed Ross en Spank allemaal gezellig samen aan het CoD4en?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |