quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dit niet zo'n alles blijft hetzelfde alleen ene nutteloze naamsverandering gebeuren?
De buren zijn flink bezig?quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:03 schreef Etcetera het volgende:
Voor 8u 's ochtends beginnen met klussen op een zaterdag zou verboden moeten worden
Nee wijzelf ook nogquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De buren zijn flink bezig?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, daar heb je in het weekend toch de hele dag nog voor![]()
Ik had in mijn studentenhuis buren die hun tuin gingen omgooien en er een mooi schuurtje neerzetten enzo. Die twee hadden er ook een handje van om dan om 8 uur te beginnen, en zo rond half 10 klaar te zijnprecies die tijd die ik nog zo graag had willen slapen
Nu heb ik al maanden lang elke ochtend vanaf 7 uur het geluid van graafmachines, stoeptegels die doorgezaagd worden, etc etc.... dus dat wordt ook redelijk irritant. Ohja, en binnenkort dus weer vlak voor mn deur, want onze straat moet dus opnieuw gedaan worden omdat ie te smal is gemaakt
Dan moet je niet klagenquote:
Ik heb er anders niet voor gekozenquote:
Lekker dan met dit weerquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb er anders niet voor gekozen![]()
Maar moet wel zeggen dat het grappig is om de woonkamer te zien zonder voorruit of kozijn
quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:22 schreef Etcetera het volgende:
Wat een vertrouwen in m'n oudersHet heeft al geregend, en ze hadden van die dekzeilen klaarliggen om op te hangen. Werkte prima
Geen regen in huis
Nee het is gewoon houtquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Komen er kunststof kozijnen?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Etc,
bedoel je met de eerste foto dat je ouders dit in het verleden hadden of dit wilde je ouders zoiets als op foto 1 maar toen het kozijn aankwam bleek het er zoals op de tweede foto uit te zien?![]()
wat ik al zei, klussen met kijkersquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:48 schreef Etcetera het volgende:
Herstel: ze zijn bezig. Ik doe geen flikker
De Hema heeft fantastische babyspulletjes; kleine knuffeltjes voor in de wieg / box ed, of gewoon een leuk rompertje / sokjes. Niet de meest originele dingen, maar wel leukquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet vanmiddag weer eens op kraamvisite. Iemand nog cadeau ideeen?
Ik heb in mijn huurhuis ook niet teveel gedaan. Plafond zou helemaal afgekrabd en opnieuw geschilderd moeten worden.... no thank youquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Thuis mag ik altijd helpen met klusjes omdat m'n broertje 3 linker handen heeft en de meeste vrienden weten ook dat ik niet geheel onhandig ben, dus dan ben ik ook vaak degene die gevraagd wordt te helpen.
En dat vind ik helemaal niet erg eigenlijk, ik kan op genoeg mensen terugvallen mocht ik straks een huisje kopen.
Maar je hebt helemaal gelijk, aan een huurwoning moet je niet teveel verspijkeren
Inderdaad.quote:
Hoi PS!quote:
Goeiemiddag MaJo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:29 schreef MaJo het volgende:
Meuning
vandaag het huwelijk van twee van de liefste mensen die ik kenhopen dat het weer wat verbetert
Hoi Yuriquote:
Nope, Nem gaat niet trouwen en ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat las ik gaat je bruiloft met nem niet door?
achja houd toch niet van bruiloften enzquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope, Nem gaat niet trouwen en ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |