Nu MaJo nog vertellen dat het feest vandaag niet door gaat.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja houd toch niet van bruiloften enz
Een bon van Prenatal oid doet het altijd goed. Of anders iets van babyspeelgoed vanaf 6 maanden. Knuffels hebben ze vaak wel, speelgoed vanaf 6 maanden niet. Wij tenminste niet....quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet vanmiddag weer eens op kraamvisite. Iemand nog cadeau ideeen?
Ja, mijn 2e dag hierquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PD, je hebt het weer gevonden
pff KLB, stelletje zeurpieten zijn dat.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, mijn 2e dag hierBest wel een omschakeling hoor
Van KLB naar hier
Jaja vastquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is een keuze
Pas maar op dat je niet blijft hangen. Er zijn er hier bij die al posten van deel 1 van de slowchat.
Deze personen dienen aangesproken te worden met mevrouw en meneer.
Ja hequote:Op zaterdag 5 september 2009 14:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
pff KLB, stelletje zeurpieten zijn dat.
Klopt, ik ben vandaag al 2 keer een zeur genoemd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Ja heMaar dat zijn vrouwen ook
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 5 september 2009 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben vandaag al 2 keer een zeur genoemd.![]()
![]()
Ging om de kleur tandenborstel die ik wilde.
Wij krijgen wel een rekening van de tandarts maar die sturen we volgens mij door naar de verzekeringquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedemiddag
Is het tegenwoordig normaal dat je je tandartsrekening eerst zelf betaald en dat het daarna pas vergoed wordt door het ziekenfonds? Krijg ineens een fikse rekening op de mat zeg......
Okay. Meestal handelt mijn zus dit soort zaken af maar die is er nu even niet ivm vakantie.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wij krijgen wel een rekening van de tandarts maar die sturen we volgens mij door naar de verzekering
heb zelf ook geen idee hoe het hier precies gaat maar we krijgen wel altijd de rekening hier thuisquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Meestal handelt mijn zus dit soort zaken af maar die is er nu even niet ivm vakantie.....
Ik heb hooguit wel eens rekeningen thuisgestuurd gekregen van bijbetalingen van de tandarts als ik al over het maximum zat ofzo maar nog nooit voor een controle. Is een foutje lijkt me.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb zelf ook geen idee hoe het hier precies gaat maar we krijgen wel altijd de rekening hier thuis
Ga maar lekker zitten. Ga ik een kopje thee voor je zetten.quote:
Ik heb eerst wat van Lost gedaan, toen The Dark Knight en toen Aladdin en toen was het half 2. Dat is niet zo erg, maar voor 8u alweer wakker worden is funestquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
toch een marathon gehouden?
even een nap en je kan er weer tegenaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb eerst wat van Lost gedaan, toen The Dark Knight en toen Aladdin en toen was het half 2. Dat is niet zo erg, maar voor 8u alweer wakker worden is funest
Zoals eigenlijk alle misdadigers zijn dus..... Niks geen glamourfiguren maar gewoon slechte mensen voor wie je geen enkel ontzag moet hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:52 schreef zebaz het volgende:
[..]
Het gedrag van de Joker wordt nooit uitgelegd, en z'n (mis)daden zijn zinloos. Realistisch maar een tikkeltje duister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |