Brt..quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:29 schreef Cybart het volgende:
gisteren op mn werk eens op het personeel uitgeprobeerd:
IK: "ik denk dat ik meer aan .... heb bij dit werk"
VROUW: "en bedankt" *insert beledigde blik*
IK: "ik zeg niets negetiefs over jou, ik zeg juist iets positiefs over ..."
ze was de rest van de tijd niet echt vrolijk meer
(tot ze er achter kwam dat haar nagels wel eens kapot zouden kunnen zijn gegaan)
Iddquote:Op zondag 6 september 2009 16:18 schreef MissJ het volgende:
Wat nu op tv is, das een herhaling hoor en geen nieuwe aflevering!
En die van 22.30 vanavond dan?
Ben ook benieuwd naar wat die van 22.30 is.. Heeft niemand een gids waarin staat of het een herhaling is of niet?quote:Op zondag 6 september 2009 16:18 schreef MissJ het volgende:
Wat nu op tv is, das een herhaling hoor en geen nieuwe aflevering!
En die van 22.30 vanavond dan?
Das wel sneu dan, twee herhalingen op 1 dag. Heeft rtl5 niets meer om uit te zenden ofzo?quote:Op zondag 6 september 2009 16:53 schreef banananasi het volgende:
Nee volgens mij is die van 22:30 ook een herhaling.
Ik zou de lijst ook geheim houden hoor. Ik had dan alleen gezegd dat ik een missie had, maar dat ze het de volgende dag wel zouden horen. En dan vlak voor de proef die lijst openbaar maken ofzo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze snapt het spel gewoon niet. Als jij er al in het begin wordt uitgestemd kun je een aantal dingen doen:
* de opdracht geheimhouden --> dan ben je een sneaky bastard. Werkt tegen je
* blijven bitchen en mokken --> dan ben je een zeikerd die de sfeer bederft
* iemand als zwakste schakel kiezen die goed in de groep lag --> haar vriendinnen keren zich tegen je
* je verlies slikken met een glimlach, de opdracht luid voorlezen en vervolgens gebruik maken van het feit dat mensen zich daardoor 'plots' heel sociaal naar je opstellen om te laten zien dat jij ook best een aardige gast bent. En uiteraard als zwakste schakel degene kiezen die het minst in de groep ligt.
Rara welke 3 dingen onze o zo leidinggevende en intelligente topadvocate koos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit is! Wat een naar mens.
Verder lijkt het alsof er 15 belgen zijn en 5 nederlandsen ofzo... Een van die nederlanders kwam pas in minuut 59 voor het eerst in beeld zo'n beetje :S
Hoezo??quote:Op zondag 6 september 2009 18:11 schreef RijstNatie het volgende:
Dat vroeg ik me ook af ja, waarom zitten er zoveel Belgen in?
Die komen ook echt zo lomp over
bron: http://www.mediacourant.nl/?p=28274quote:RTL 5 schrapt extra uitzendingen Expeditie Robinson
RTL 5 schrapt de extra uitzendingen van Expeditie Robinson op zondag 6 en 13 september. In de twee specials, getiteld ‘Expeditie Robinson: De Mannen’, zou blijken dat het nieuwe seizoen toch niet ‘women only’ is, maar dat lekte afgelo- pen maandag al uit. Een zegsvrouw legt uit: “We hebben besloten de ‘mannen- twist’ te verwerken in de reguliere uitzendingen van Expeditie Robinson, waardoor deze reeks nu 14 afleveringen beslaat in plaats van de eerder genoem- de 13 afleveringen.“
“Hiermee zijn de aparte ‘mannen-uitzendingen’ niet langer noodzakelijk en komen hierdoor dan ook te vervallen“, vervolgt de persvoorlichtster.
Het is inmiddels ook duidelijk hoe de mannelijke kandidaten in het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson worden geïntroduceerd. In de eerste aflevering op donderdag 3 september denken de zestien vrouwelijke kandidaten nog dat het ‘women only’ is. “Wat de dames echter niet weten, is dat er op het vaste land nog een aantal mannen vechten om hun plek in de expeditie. Zij banen zich een weg door de dichte jungle en hebben van presentator Eddy Zoëy een speciale opdracht gekregen. De mannen kunnen alleen maar naar het eiland als zij deze tocht met elkaar doorstaan. Halen ze de expeditie? En is dat goed nieuws voor de vrouwen?”
Het elfde seizoen van Expeditie Robinson is vanaf donderdag 3 september veertien weken lang om 20.30 uur te zien bij RTL 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |