Ja, ennnn?quote:
Dus die kunnen ook wel is oppassenquote:
Hmm ja, zoals je in mijn notes kunt zien heb ik een 2-jarige break genomenquote:
Ik lees je laatste note, en moest proestenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hmm ja, zoals je in mijn notes kunt zien heb ik een 2-jarige break genomen![]()
Overigens kan ik het FoBo en het PM-systeem nog niet in maar daar wordt nog aan gewerkt meen ik
Ik vind de een-na-laatste ook wel loik. En natuurlijk die wat ik zelf gezet hebquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik lees je laatste note, en moest proesten.
Posten!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voor de fun iemands notes lezen. Sjowhan toch.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:57 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.![]()
Is es bij jou ook uit Hyves?
Sommige notes zijn inderdaad hilarischquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor de fun iemands notes lezen. Sjowhan toch.
Dat geloof ik best, er wordt genoeg onzin in gezet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sommige notes zijn inderdaad hilarisch
als ik mn schoenen vind welquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:28 schreef draculettetje het volgende:
fijn ynske! Al is je nek dan niet fijn natuurlijk!
ga ik je vanmiddag nog zien?
goede morgen allemaal
Dat geeneens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, er wordt genoeg onzin in gezet.
O? Ben je ziek?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:14 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Eindelijk nog eens kunnen uitslapen. Maar wat een vreselijke droom dat ik heb gehad.
En ondertussen is mijn ventje hout aan het binnenhalen bij zijn ouders en broer. En ik heb HET excuus om niet te moeten (mogen zelfs) helpen
Nee, maar ik droomde dat iemand in mijn buik had geduwd en niet wou stoppen en ik zo een miskraam had gekregen.quote:
Dus je excuus is je droom???quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, maar ik droomde dat iemand in mijn buik had geduwd en niet wou stoppen en ik zo een miskraam had gekregen.
Maar het zal wel aan mijn afgelopen werkweek liggen: 50uur moeten werken en dus uitgeput. Dus waarschijnlijk daarom wat raarder gedroomd.
Neenee, mijn zwangerschap is mijn excuusquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus je excuus is je droom???Waar die mannen intrappen.
Ojee ja, nu snap ik het.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, mijn zwangerschap is mijn excuus![]()
Mijn schoonmoeder heeft me vorige week verboden om mee te helpen 'in mijn toestand'Maar toegegeven, heel erg vind ik het niet, ik moet hier nog heel het huishouden doen, dus het komt wel goed uit
Stofzuigen en dweilen zijn anders de zwaardere dingen in het huishouden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:37 schreef leonieke het volgende:
Ik moet wel opletten van phille. Elke keer als hij mij ziet beginnen, pakt hij mijn spullen afDe laatste weken heb ik al mogen koken en boodschappen doen (maar een bak frisdrank wil hij dan weer in de kar zetten
). Zo'n lieverdje
![]()
Maar ik ga niet meer doen dan stofzuigen, dweilen en strijken denk ik![]()
Katten hebben we idd niet want anders mocht phille de kattenbak schoonmaken
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:57 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.![]()
Is es bij jou ook uit Hyves?
quote:
Jullie hebben PMquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, mijn zwangerschap is mijn excuus![]()
Mijn schoonmoeder heeft me vorige week verboden om mee te helpen 'in mijn toestand'Maar toegegeven, heel erg vind ik het niet, ik moet hier nog heel het huishouden doen, dus het komt wel goed uit
Hmz... echt? ik dacht: ik ga niet schrobben, zal dan wel meevallenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stofzuigen en dweilen zijn anders de zwaardere dingen in het huishouden.Je gebruikt dan veel meer buik en rugspieren. Strijken doe je zittend?
Ik denk het wel, maar heb er eigenlijk nog geen enkele gemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:43 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Ga je nog een buikenfoto plaatsen in OUD?
Ik vind het dubbele niet 'zoiets' meerquote:
Mu... oh, wacht..quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:36 schreef es70 het volgende:
Als hier nou ook nog iemand ff zegt dat ik een muts ben (nee, niet degenen die dat al hebben gedaan) dan is 3x scheepsrecht en zal het wel waar zijn
.
I declare you. Muts!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:36 schreef es70 het volgende:
Als hier nou ook nog iemand ff zegt dat ik een muts ben (nee, niet degenen die dat al hebben gedaan) dan is 3x scheepsrecht en zal het wel waar zijn
.
quote:
Ah, nu is 't officieelquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
I declare you. Muts!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |