abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72580904
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Moonah het volgende:

[..]

Vicky, hoe gaat het inmiddels met jou? En niet alleen als versgetrouwde vrouw (gefeli ! ).
op en af. De ene dag gaat het beter dan de andere.. Ik heb af en toe wel van die dagen dat ik me het liefst de hele dag onder en deken verstop..
Afgelopen vrijdag een gesprek gehad met de spv-er, as. vrijdag weer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 9 september 2009 @ 13:47:17 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72580934
Lief Moonah, idd was er bij mij ook herkenning toen je dat ene topic opende toen.
Het is alles wat ik ooit hoopte en meer.
Mooi ook dat F. en ik het er laatst over hadden en dat hij nu idd snapt met wat ik altijd zei over een kindje dat naar jóu toe komt voor troost of veiligheid. Schrikken van de deurbel en dan achter papa's benen weg kruipen enzo.
  woensdag 9 september 2009 @ 13:49:25 #178
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72580997
Way to go BE!

Heeft iemand trouwens al wat gehoord van poppedein na de bevalling?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72581016
Dewi vind de vitaminedruppels echt vreselijk. Ze gaat er gewoon van kokhalzen en probeert met haar tongetje het weer uit haar mondje te krijgen.
Ow en als ik vis heb gegeten trekt ze bij het aanhappen ook altijd een vies gezicht en maakt dan ook echt zo'n brr beweging.
pi_72581059
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Way to go BE!

Heeft iemand trouwens al wat gehoord van poppedein na de bevalling?
ja

Poppedein zit heerlijk op een enorme giga-roze wolk te genieten van haar prinsesje
ik geloof dat ze inmiddels weer een klein beetje aan het afdalen is naar de echte wereld en ze ook langzaam weer terug hier zou komen, maar het liefst is de hele dag met haar poppetje aan het tutten

Alles is goed met de twee dames trouwens hoor
en op haar hyves staan wat foto's als je nieuwsgierig bent
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 9 september 2009 @ 13:52:16 #181
190853 RockabeIIa
pi_72581062
Misschien moet je dan effe je tanden poetsen, Urla

Ik zie daar ook wel weer naar uit zeg, dat voeden en gefriemel dat er bij hoort. Je kindje dat zo in je ogen kijkt tijdens
Ok, daar gaan we weer! MOOOOOOOOSHY TIME!
  woensdag 9 september 2009 @ 13:53:03 #182
190853 RockabeIIa
pi_72581078
Huup tnx voor de info!
Haar hyves heb ik niet dus ik wacht wel rustig (ahum) af!
pi_72581181
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien moet je dan effe je tanden poetsen, Urla

Ik zie daar ook wel weer naar uit zeg, dat voeden en gefriemel dat er bij hoort. Je kindje dat zo in je ogen kijkt tijdens
Ok, daar gaan we weer! MOOOOOOOOSHY TIME!

Nou dat kan nog erger hoor.

Ligt er zo'n heerlijk warm propje met zijn buikje tegen de jouwe aan.
Hij kijkt je in de ogen en steeds gaan ze weer even dicht, waarop het lijfje langzaam slap word en het hulpeloze wezentje zich voldaan aan je overgeeft.
Dank je mamma.
pi_72612620
Kreeg ik van de week te horen dat ik op mijn eigen werkplek niet meer welkom ben Ik werk normaal vaste dagen maar nu mag dat niet meer dus kunnen ze me niet meer gebruiken Ik moet gewoon de hele week elke ochtend beschibaar zijn. Maar dan kan en wil ik niet want dan zie ik Mikael helemaal niet meer als ik op andere dagen moet werken dan eerst Gelukkig heb ik een vast contract en mogen ze me er hierom niet uit doen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72612882
Da's balen MeNicole. Wel fijn dat je een vastcontract hebt.

Hier een jankmomentje. As. weekend zouden we mama's verjaardag herdenken. Maar omdat mijn schoonzus en zwager hun verjaardag vieren, zit ik in de knoop. In eerste instantie riep ik heel hard dat F. dan maar naar zijn kant zou gaan en ik naar Eindhoven met 1 van de meiden. Hij zou dan de andere meenemen, maar nu zie ik het niet meer zitten. Het stuk rijden in mijn eentje en daar dan zijn. Net zitten janken aan de telefoon met mijn vader. Het is niet zo dat ik het niet wil vieren. Het is niet zo dat ik niet daar wil zijn, maar bijna 2x 2 uur rijden op 1 dag dat zie ik niet zitten. En nu heb ik dus gevraagd om het te verzetten. En dat vind ik ook weer moeilijk. Gatver, waarom moet dit nu weer zo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 september 2009 @ 13:50:35 #186
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72613062
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:43 schreef chacama het volgende:
Da's balen MeNicole. Wel fijn dat je een vastcontract hebt.

Hier een jankmomentje. As. weekend zouden we mama's verjaardag herdenken. Maar omdat mijn schoonzus en zwager hun verjaardag vieren, zit ik in de knoop. In eerste instantie riep ik heel hard dat F. dan maar naar zijn kant zou gaan en ik naar Eindhoven met 1 van de meiden. Hij zou dan de andere meenemen, maar nu zie ik het niet meer zitten. Het stuk rijden in mijn eentje en daar dan zijn. Net zitten janken aan de telefoon met mijn vader. Het is niet zo dat ik het niet wil vieren. Het is niet zo dat ik niet daar wil zijn, maar bijna 2x 2 uur rijden op 1 dag dat zie ik niet zitten. En nu heb ik dus gevraagd om het te verzetten. En dat vind ik ook weer moeilijk. Gatver, waarom moet dit nu weer zo.
lieve schat, zou t niet zo zijn dat als je het bij je schoonzus en zwager voorlegt, waarom je liever in Eindhoven wilt zijn, ze dat begrijpen, en jij en F en de meiden naar Eindhoven gaat en volgend weekend op verjaarsbezoek gaat bij hen?
daarbij, komen zij altijd wanneer t gevierd word bij jullie? waren zij t niet die niet konden met de verjaardag van Fleur wegens vakantie?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 10 september 2009 @ 13:55:03 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72613165
BE ik moest wel een beetje lachen, wat moet jij zo trots zijn op beide mannetjes

Rocka niet lang meer hoor !

Chacama lastig, doe wat voor jou goed voelt
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72613860
- had dus al heel wat getypt -

Ja, Ynske. Dat waren zij. Maar F. ziet zijn familie nauwelijks. Dus als er een keer een verjaardag op zondag gevierd wordt, wil hij er graag naar toe. Zodat ie zijn ouders, broers en zus ziet. Iets dat ik me goed voor kan stellen. Dus afzeggen of anders afspreken is wat F. betreft eigenlijk niet echt een optie. Hij snapt wel dat ik graag naar Eindhoven wil, maar ik snap hem ook. Dat maakt het ook allemaal zo dubbel.

@Evenstar. Mijn gevoel zegt naar Eindhoven. Maar wijs is het niet. De afgelopen nachten slecht geslapen en dat in combi met zo'n eind rijden is eigenlijk niet veilig. Ik heb naar treinen gekeken, maar met 3x bussen en 3x overstappen (enkele reis) is dan al een wereldavontuur op zich. Ik wist wel dat ik in een gehucht woonde, maar in een uithoek... nee, daar was ik me nog niet van bewust. Hoef nog net niet met de boot om ergens te komen.

Een oplossing heb ik dus nog niet. Papa gaat in elk geval met mijn zus overleggen over mogelijkheden. Heb al aangegeven of we niet halverwege kunnen treffen. Het wordt tenslotte mooi weer. Ergens in een bos of zo.
pi_72614547
Chacama wat een lastige situatie. Is het niet mogelijk dat je met de auto naar een handig station rijdt of zo en vanaf daar met de trein verder gaat zodat je niet zo vaak hoeft over te stappen en niet met de bus hoeft?
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 september 2009 @ 16:02:51 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72614654
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:57 schreef Chan het volgende:
Chacama wat een lastige situatie. Is het niet mogelijk dat je met de auto naar een handig station rijdt of zo en vanaf daar met de trein verder gaat zodat je niet zo vaak hoeft over te stappen en niet met de bus hoeft?
Ik vermoed dat ze dan al ongeveer in Eindhoven is

Moeilijke beslissing hoor, ik zou ook niet zo 123 een oplossing weten... Ben zelf eigenlijk niet zo van de verjaardagen vieren en al helemaal niet als ik liever ergens anders zou zijn. Maar aan de andere kant wil je F. dat ook niet ontzeggen... Pfff, kweethetechtniet, dus maar gewoon
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72615624
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze dan al ongeveer in Eindhoven is

Moeilijke beslissing hoor, ik zou ook niet zo 123 een oplossing weten... Ben zelf eigenlijk niet zo van de verjaardagen vieren en al helemaal niet als ik liever ergens anders zou zijn. Maar aan de andere kant wil je F. dat ook niet ontzeggen... Pfff, kweethetechtniet, dus maar gewoon
dan zit ik in Middelburg (da's het bus station) of in Roosendaal (eerste overstap) of in Tilburg (tweede overstap). Maar op zich is het niet het slechtste idee. Misschien kan ik Fred vragen om me op Rotterdam af te zetten. Rotterdam-Eindhoven is een rechtstreekse verbinding. Dan kan ik treinen en dan kan ie me 's avonds daar ook ophalen of zoiets.

Vooral dat laatste is het voor mij.
pi_72636486
Zo.. Daar ben ik dan eindelijk! Sorry sorry dat ik me zo laat pas meld, het is er gewoon simpelweg niet eerder van gekomen. Zo vergroeid als mijn vingers waren met mijn toetsenbord, zo zijn ze dat nu aan mijn meisje… Met daarbij nog de nodige computertrubbels en de absolute afwezigheid van zin om dat op te lossen heeft t even geduurd voor ik hier weer was. Bedankt voor jullie bezorgde berichtjes in ieder geval

Ik heb een heerlijke kraamtijd achter de rug! Voelde me al heel snel weel “de oude”.. T was dat we een verschrikkelijk lieve kraamverzorgster hadden die ons enorm verwende wat maakte dat ik me netjes als kraamvrouw ben blijven gedragen. Maar in plaats van kraamtijd vond ik t meer 1 groot hippie-tijdperk: Alles was leuk, alles zo mooi, iedereen zó lief…en er was stuwing

Op de bevalling kijk ik verschrikkelijk goed terug; snel, bijzonder, maar ook heftig. 2 uur na het strippen kreeg ik weeën en 5 uur later lag Lena in mijn armen nadat ik op de kruk bevallen was, omdat ik werkelijk geen enkele andere houding meer aan kon nemen door helse rugpijn. Ik moest mezelf af en toe echt even bij de les roepen, maar was vervolgens tussen de weeën door ook steeds weer helemaal helder, wat maakt dat ik de hele bevalling heel bewust heb meegemaakt. Ondanks de pijn is het een van de meest geweldige ervaringen in mijn leven geweest… ik kón dat gewoon! En dat allesoverweldigende gevoel als je meisje voor t eerst in je armen ligt, het opgeluchte gevoel dat de pijn over is, het heerlijke gevoel dat ze er eindelijk is, haar natte breekbare lijfje, haar geur, haar kleine kraaloogjes die beduusd de wereld instaren…mn liefs armen om ons allebei heen.. ik dacht echt dat ik zou knappen van geluk!

En wat me nu ook gewoon blij maakt is t feit dat ik zo gelukkig ben met mn lijf… dat is zo vaak anders geweest.. Natuurlijk zit daar nog die flubberbuik, maar mn huid is striemvrij en elastisch gebleven, ik heb echte moederheupen gekregen, maar mn benen passen in ieder geval alweer in al mn broeken.. en het meest bijzondere vind aan alles, mijn lijf kan zwanger zijn, mijn lijf kan bevallen, en dat allemaal zonder problemen! Met nu nog maar een kilo tot mn startgewicht durf ik al hardop te zeggen dat ik goed in mn vel zit, ook al mag dat velletje dan nog wel weer wat strakker… daar kan aan gewerkt worden! Werken aan gelukkig zijn met je lijf is veel lastiger, dus die heb ik dan maar mooi vast in the pocket!

Lena meldt zich ’s nachts wel nog vaak 2x, dus de vermoeidheid begint nu toch wel echt in te treden, maar lief is 4 weken vrij en dat geeft gewoon zoveel rust wetende dat als de nacht gewoon niet fijn is, we ’s ochtends gewoon lekker wat langer kunnen blijven liggen met zn 3tjes… heerlijk gewoon! Och wat hou ik van mijn stel!

Ik ga me vanaf nu trouw inlezen, meelezen en weer meeposten, want dat heb ik toch ook wel gemist! Eerst maar eens dit berichtje en later in t baby topic… nu eerst de tietjes maar weer eens bloot!

Alvast een fotootje voor jullie ongeduld!

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:28:45 #193
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_72636550
Klinkt goed allemaal poppedein, en wat een mooi kindje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:31:03 #194
190853 RockabeIIa
pi_72636620
Welkom terug, met snoesje , Poppedein! En wat fijn dat het goed met jullie gaat!
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:34:04 #195
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72636715
Dat klinkt heel goed poppedein, wat een mooi frummeltje is lena
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72636788
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:26 schreef Poppedein het volgende:
Zo.. Daar ben ik dan eindelijk! Sorry sorry dat ik me zo laat pas meld, het is er gewoon simpelweg niet eerder van gekomen. Zo vergroeid als mijn vingers waren met mijn toetsenbord, zo zijn ze dat nu aan mijn meisje… Met daarbij nog de nodige computertrubbels en de absolute afwezigheid van zin om dat op te lossen heeft t even geduurd voor ik hier weer was. Bedankt voor jullie bezorgde berichtjes in ieder geval

Ik heb een heerlijke kraamtijd achter de rug! Voelde me al heel snel weel “de oude”.. T was dat we een verschrikkelijk lieve kraamverzorgster hadden die ons enorm verwende wat maakte dat ik me netjes als kraamvrouw ben blijven gedragen. Maar in plaats van kraamtijd vond ik t meer 1 groot hippie-tijdperk: Alles was leuk, alles zo mooi, iedereen zó lief…en er was stuwing

Op de bevalling kijk ik verschrikkelijk goed terug; snel, bijzonder, maar ook heftig. 2 uur na het strippen kreeg ik weeën en 5 uur later lag Lena in mijn armen nadat ik op de kruk bevallen was, omdat ik werkelijk geen enkele andere houding meer aan kon nemen door helse rugpijn. Ik moest mezelf af en toe echt even bij de les roepen, maar was vervolgens tussen de weeën door ook steeds weer helemaal helder, wat maakt dat ik de hele bevalling heel bewust heb meegemaakt. Ondanks de pijn is het een van de meest geweldige ervaringen in mijn leven geweest… ik kón dat gewoon! En dat allesoverweldigende gevoel als je meisje voor t eerst in je armen ligt, het opgeluchte gevoel dat de pijn over is, het heerlijke gevoel dat ze er eindelijk is, haar natte breekbare lijfje, haar geur, haar kleine kraaloogjes die beduusd de wereld instaren…mn liefs armen om ons allebei heen.. ik dacht echt dat ik zou knappen van geluk!

En wat me nu ook gewoon blij maakt is t feit dat ik zo gelukkig ben met mn lijf… dat is zo vaak anders geweest.. Natuurlijk zit daar nog die flubberbuik, maar mn huid is striemvrij en elastisch gebleven, ik heb echte moederheupen gekregen, maar mn benen passen in ieder geval alweer in al mn broeken.. en het meest bijzondere vind aan alles, mijn lijf kan zwanger zijn, mijn lijf kan bevallen, en dat allemaal zonder problemen! Met nu nog maar een kilo tot mn startgewicht durf ik al hardop te zeggen dat ik goed in mn vel zit, ook al mag dat velletje dan nog wel weer wat strakker… daar kan aan gewerkt worden! Werken aan gelukkig zijn met je lijf is veel lastiger, dus die heb ik dan maar mooi vast in the pocket!

Lena meldt zich ’s nachts wel nog vaak 2x, dus de vermoeidheid begint nu toch wel echt in te treden, maar lief is 4 weken vrij en dat geeft gewoon zoveel rust wetende dat als de nacht gewoon niet fijn is, we ’s ochtends gewoon lekker wat langer kunnen blijven liggen met zn 3tjes… heerlijk gewoon! Och wat hou ik van mijn stel!

Ik ga me vanaf nu trouw inlezen, meelezen en weer meeposten, want dat heb ik toch ook wel gemist! Eerst maar eens dit berichtje en later in t baby topic… nu eerst de tietjes maar weer eens bloot!

Alvast een fotootje voor jullie ongeduld!

[ afbeelding ]
wat klink je gelukkig en wat is ze een plaatje zeg
Ook fijn dat je geen striemen aan de zwangerschap hebt overgehouden. Lelijke krengen zijn het
Oh en over dat 's nachts 2 x melden.. dat kan nog heeeel lang duren hoor.. is ook normaal toch? om de 3 a 4 uur (hier nog steeds hoor en die is 8 mnd het went wel)

En wat heb jij een snelle bevalling gehad zeg, op een baarkruk was dat prettig? voor zover en bevalling prettig kan zijn ..? Ik zit er zelf ook over na te denken bij een evt. tweede kindje omdat ik het fijnste zat op de w.c tijdens de bevalling
pi_72636900

Wat heerlijk dat het zo goed gaat en wat is Lena een mooi babietje.
pi_72638066
Poppedein gezellig dat je er weer bent en wat klink je heerlijk gelukkig Wat een plaatje is Lena zeg, ook al zo lekker veel haar
pi_72638766
Wb Poppedein, wat een bijzonder verhaal nu al, en wat is Lena een mooi meisje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72639009
Welkom terug Poppedein! Je klinkt ontzettend gelukkig, wat fijn dat je je ook alweer helemaal de oude voelt. En oohh... Lena Wat is ze mooi!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')