op en af. De ene dag gaat het beter dan de andere.. Ik heb af en toe wel van die dagen dat ik me het liefst de hele dag onder en deken verstop..quote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Vicky, hoe gaat het inmiddels met jou? En niet alleen als versgetrouwde vrouw (gefeli! ).
jaquote:Op woensdag 9 september 2009 13:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Way to go BE!
Heeft iemand trouwens al wat gehoord van poppedein na de bevalling?
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien moet je dan effe je tanden poetsen, Urla
Ik zie daar ook wel weer naar uit zeg, dat voeden en gefriemel dat er bij hoort. Je kindje dat zo in je ogen kijkt tijdens![]()
Ok, daar gaan we weer! MOOOOOOOOSHY TIME!
lieve schat, zou t niet zo zijn dat als je het bij je schoonzus en zwager voorlegt, waarom je liever in Eindhoven wilt zijn, ze dat begrijpen, en jij en F en de meiden naar Eindhoven gaat en volgend weekend op verjaarsbezoek gaat bij hen?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:43 schreef chacama het volgende:
Da's balen MeNicole. Wel fijn dat je een vastcontract hebt.
Hier een jankmomentje. As. weekend zouden we mama's verjaardag herdenken. Maar omdat mijn schoonzus en zwager hun verjaardag vieren, zit ik in de knoop. In eerste instantie riep ik heel hard dat F. dan maar naar zijn kant zou gaan en ik naar Eindhoven met 1 van de meiden. Hij zou dan de andere meenemen, maar nu zie ik het niet meer zitten. Het stuk rijden in mijn eentje en daar dan zijn. Net zitten janken aan de telefoon met mijn vader. Het is niet zo dat ik het niet wil vieren. Het is niet zo dat ik niet daar wil zijn, maar bijna 2x 2 uur rijden op 1 dag dat zie ik niet zitten. En nu heb ik dus gevraagd om het te verzetten. En dat vind ik ook weer moeilijk. Gatver, waarom moet dit nu weer zo.
Ik vermoed dat ze dan al ongeveer in Eindhoven isquote:Op donderdag 10 september 2009 15:57 schreef Chan het volgende:
Chacama wat een lastige situatie. Is het niet mogelijk dat je met de auto naar een handig station rijdt of zo en vanaf daar met de trein verder gaat zodat je niet zo vaak hoeft over te stappen en niet met de bus hoeft?
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze dan al ongeveer in Eindhoven is
Moeilijke beslissing hoor, ik zou ook niet zo 123 een oplossing weten... Ben zelf eigenlijk niet zo van de verjaardagen vieren en al helemaal niet als ik liever ergens anders zou zijn. Maar aan de andere kant wil je F. dat ook niet ontzeggen... Pfff, kweethetechtniet, dus maar gewoon
wat klink je gelukkig en wat is ze een plaatje zegquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:26 schreef Poppedein het volgende:
Zo..Daar ben ik dan eindelijk! Sorry sorry dat ik me zo laat pas meld, het is er gewoon simpelweg niet eerder van gekomen. Zo vergroeid als mijn vingers waren met mijn toetsenbord, zo zijn ze dat nu aan mijn meisje… Met daarbij nog de nodige computertrubbels en de absolute afwezigheid van zin om dat op te lossen heeft t even geduurd voor ik hier weer was. Bedankt voor jullie bezorgde berichtjes in ieder geval
Ik heb een heerlijke kraamtijd achter de rug! Voelde me al heel snel weel “de oude”.. T was dat we een verschrikkelijk lieve kraamverzorgster hadden die ons enorm verwende wat maakte dat ik me netjes als kraamvrouw ben blijven gedragen. Maar in plaats van kraamtijd vond ik t meer 1 groot hippie-tijdperk: Alles was leuk, alles zo mooi, iedereen zó lief…en er was stuwing
Op de bevalling kijk ik verschrikkelijk goed terug; snel, bijzonder, maar ook heftig. 2 uur na het strippen kreeg ik weeën en 5 uur later lag Lena in mijn armen nadat ik op de kruk bevallen was, omdat ik werkelijk geen enkele andere houding meer aan kon nemen door helse rugpijn. Ik moest mezelf af en toe echt even bij de les roepen, maar was vervolgens tussen de weeën door ook steeds weer helemaal helder, wat maakt dat ik de hele bevalling heel bewust heb meegemaakt. Ondanks de pijn is het een van de meest geweldige ervaringen in mijn leven geweest… ik kón dat gewoon! En dat allesoverweldigende gevoel als je meisje voor t eerst in je armen ligt, het opgeluchte gevoel dat de pijn over is, het heerlijke gevoel dat ze er eindelijk is, haar natte breekbare lijfje, haar geur, haar kleine kraaloogjes die beduusd de wereld instaren…mn liefs armen om ons allebei heen.. ik dacht echt dat ik zou knappen van geluk!
En wat me nu ook gewoon blij maakt is t feit dat ik zo gelukkig ben met mn lijf… dat is zo vaak anders geweest.. Natuurlijk zit daar nog die flubberbuik, maar mn huid is striemvrij en elastisch gebleven, ik heb echte moederheupen gekregen, maar mn benen passen in ieder geval alweer in al mn broeken.. en het meest bijzondere vind aan alles, mijn lijf kan zwanger zijn, mijn lijf kan bevallen, en dat allemaal zonder problemen! Met nu nog maar een kilo tot mn startgewicht durf ik al hardop te zeggen dat ik goed in mn vel zit, ook al mag dat velletje dan nog wel weer wat strakker… daar kan aan gewerkt worden! Werken aan gelukkig zijn met je lijf is veel lastiger, dus die heb ik dan maar mooi vast in the pocket!
Lena meldt zich ’s nachts wel nog vaak 2x, dus de vermoeidheid begint nu toch wel echt in te treden, maar lief is 4 weken vrij en dat geeft gewoon zoveel rust wetende dat als de nacht gewoon niet fijn is, we ’s ochtends gewoon lekker wat langer kunnen blijven liggen met zn 3tjes… heerlijk gewoon! Och wat hou ik van mijn stel!![]()
Ik ga me vanaf nu trouw inlezen, meelezen en weer meeposten, want dat heb ik toch ook wel gemist! Eerst maar eens dit berichtje en later in t baby topic… nu eerst de tietjes maar weer eens bloot!
Alvast een fotootje voor jullie ongeduld!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |