fijn dat je je beter voeltquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:05 schreef miss_sly het volgende:
huup, fijn is dat!
Ik wist wel dat ik me heel niet fijn voelde tijdens de zwangerschap en ik vind het verschil met hoe ik me nu voel ook zo groot. Zo fijn om weer mezelf te zijnen ook die buik kwijt te zijn.
Dat bedoelde ik eigenlijk Guuzewuus hahahahaquote:Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, dat klinkt als mij. Behalve dan dat 's avonds laat mijn wederhelft nog eens thuiskomt en dan ook nog eens verzorgd moet worden
.
Ik begin eigenlijk nu pas die buik juist te missenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:05 schreef miss_sly het volgende:
huup, fijn is dat!
Ik wist wel dat ik me heel niet fijn voelde tijdens de zwangerschap en ik vind het verschil met hoe ik me nu voel ook zo groot. Zo fijn om weer mezelf te zijnen ook die buik kwijt te zijn.
Je kan tuurlijk gewoon knoflooksaus eten, maar kijk niet raar als je kleintje dan ook naar de knoflook stinkt.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:49 schreef huuphuup het volgende:
wij hebben over een maand een familieavond, onbeperkt shoarma schranzen bij mijn ouders
en het enige waar ik me nu eigenlijk druk om maak is of ik nou wel of niet mijn normale hoeveelheid knoflooksaus (=veeeel) kan eten hierbijhihi
Ik kan me de zorgen goed voorstellen, vooral als je zelf niet in de hand hebt wat er gaat gebeuren, je moet dan toch een beetje meegaan met de flow en dat is moeilijk als je net een eigen ritme hebt opgebouwd. Maar het komt vast goed en het is vast leuk allemaal![]()
zeker het uitje van Miss_sly klinkt supertofvolgens mij ga je echt heel erg genieten als je eenmaal daar bent miss
Waarom zou dat niet kunnen? Heb je tijdens de zwangerschap gewoon knoflook gegeten? Dan zou dat niet echt veel problemen moeten opleveren. Het enige probleem (nouja, probleemquote:Op woensdag 9 september 2009 11:49 schreef huuphuup het volgende:
wij hebben over een maand een familieavond, onbeperkt shoarma schranzen bij mijn ouders
en het enige waar ik me nu eigenlijk druk om maak is of ik nou wel of niet mijn normale hoeveelheid knoflooksaus (=veeeel) kan eten hierbijhihi
Ik kan me de zorgen goed voorstellen, vooral als je zelf niet in de hand hebt wat er gaat gebeuren, je moet dan toch een beetje meegaan met de flow en dat is moeilijk als je net een eigen ritme hebt opgebouwd. Maar het komt vast goed en het is vast leuk allemaal![]()
zeker het uitje van Miss_sly klinkt supertofvolgens mij ga je echt heel erg genieten als je eenmaal daar bent miss
Nouja, het is hier zelfs zo erg dat als ik spaghetti of macaroni zonder knoflook maak, dat Ruben het met lange tanden eet, terwijl het anders echt rap rap naar binnen gaat en hij bij voorkeur ook nog het vlees van ons bord jat.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:57 schreef Bass-Miss het volgende:
Het schijnt zelfs dat baby's knoflookbv zeer lekker vinden...
ja daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 9 september 2009 11:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan tuurlijk gewoon knoflooksaus eten, maar kijk niet raar als je kleintje dan ook naar de knoflook stinkt.
*meldtquote:Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, dat klinkt als mij. Behalve dan dat 's avonds laat mijn wederhelft nog eens thuiskomt en dan ook nog eens verzorgd moet worden
.
Heel herkenbaar..quote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Iedereen maakt toch altijd grapjes over hoe de 'opa's en oma's' ineens geen oog meer voor je hebben als de baby er eenmaal is?
Daarnet kwam F. met Sasha terug van het kdv en die komt heel blij op mij af: Mama! Tot halverwege de kamer en toen boog hij af naar de box: Baby!!!!Zat ik dan... Ik moest echt vragen om een knuffel.
![]()
Lief!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
even samen kroelen en dan in de spiegel kijken (vind hij prachtig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |