abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72530137
ja dat vertelde mijn kraam idd, ze zei van ja veel van die vrouwen hebben iemand, familie of vriendin ofzo die bij hen blijft slapen.
ook erg knus en fijn lijkt me, je ouders in die maand zo dichtbij je
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72542924
Guuzewuus, knap zeg, om dat allemaal alleen te doen.
Dat bedenk ik me trouwens wel vaker als ik vrouwen zie die alleen ervoor staan.
Maar volgens is mij is het natuurlijk ook waar je op ingesteld bent.........wel lekker dat je ouders weer komen!
pi_72543568
Pompompom, nog 4 weken en dan mag ik in bad!!
wedden, dan zit ik straks tien minuten in bad en dan vind ik er geen kont aan en wil dr weer uit

ik begin me hoe langer hoe meer weer gewoon mezelf te voelen. Heerlijk. Ik wist niet eens dat ik me schijnbaar zo heul niet-mezelf heb gevoeld! Maar dit voelt fijn. nu nog wennen aan het minder anders slapen en dan zitten we helemaal op de goede rit.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72543815
Hoera Huup, dat klinkt goed! en ook je oude broek alweer aan las ik. fijn!
pi_72543897
ja ik ben blij <3

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 10:05:00 #156
5428 crew  miss_sly
pi_72544169
huup, fijn is dat!

Ik wist wel dat ik me heel niet fijn voelde tijdens de zwangerschap en ik vind het verschil met hoe ik me nu voel ook zo groot. Zo fijn om weer mezelf te zijn en ook die buik kwijt te zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:12:49 #157
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72544337
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:44:54 #158
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72544947
goedzo Huup en Miss!

Hier vanochtend de afspraak met de osteopaat gemaakt. Liep voorheen bij een chiropracter, maar de klachten bleven terug komen. Nu dus over een andere boeg. Hopelijk dat ik dan uiteindelijk wel minder nek en rugklachten heb. En misschien ook wel minder moe zal zijn. Ben erg benieuwd. Afspraak staat voor half oktober. Duurt nog eventjes, maar goed. Die paar weekjes kunnen er nog wel bij.
pi_72545350
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:05 schreef miss_sly het volgende:
huup, fijn is dat!

Ik wist wel dat ik me heel niet fijn voelde tijdens de zwangerschap en ik vind het verschil met hoe ik me nu voel ook zo groot. Zo fijn om weer mezelf te zijn en ook die buik kwijt te zijn.
fijn dat je je beter voelt gek fenomeen toch, dat zwanger zijn.

Hier was het niet eens zo zeer dat ik met niet-fijn voelde ofzo tijdens de zwangerschap. Wellicht dat het me dan wel was opgevallen I guess. Ik voel me nu gewoon anders. Moeilijk te omschrijven. Misschien is het ook wel een beetje gewoon het tot rust komen ofzo. Hoe dan ook, ik vind het fijn <3

Chacama hopelijk kan de osteopaat wel de verlichting bieden die je nodig hebt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:02:58 #160
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72546868
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hee, dat klinkt als mij . Behalve dan dat 's avonds laat mijn wederhelft nog eens thuiskomt en dan ook nog eens verzorgd moet worden .
Dat bedoelde ik eigenlijk Guuzewuus hahahaha Daar dacht ik op dat moment aan, zo van: als je alleen bent, dan heb je niet nog eens een partner te "entertainen" die ook dingen van je verwacht. Maar ik snap je reactie heel goed hoor
Niet mieten! Door gieten!
pi_72548679
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:05 schreef miss_sly het volgende:
huup, fijn is dat!

Ik begin eigenlijk nu pas die buik juist te missen
Vriendin van mij is zwanger en als ik die buik dan zie, word ik er weer helemaal emo van.
pi_72573515
Chacama Ik hoop dat de osteopaat helpt. Ik lees hier op het forum wel vaak positieve berichten. Wel rot dat je pas half oktober kunt. Het is misschien maar een paar weekjes erbij, maar toch lijkt me niet zo heel tof voor je.

Huup ik voel me ook echt super, maar bovenal gelukkig en trotse moeder
Echt fijn he om je zo te voelen. Voor mij echt het mooiste in m'n leven mijn gezinnetje . Soms denk ik weleens dat we hier gewoon voor op de aarde zijn gezet. Het voelt zo goed/juist.
De rest kan me serieus gewoon gestolen worden op het moment.

Hier was ik begonnen met de Cerazette, maar ook weer gestopt na een paar dagen.
Ik reageer niet al te best op deze pil. Nu had ik al moeite met hormonen slikken, maar dit was echt te erg.
Misselijk, depri, huilerig, spotten enz De hele rattaplan weer. Raar eigenlijk. Er zit schijnbaar maar heel weinig hormonen in, maar toch zo'n reactie.
Nu weer aan de rubbers. of de persona/combi bv (moet ik wel min om de 6 uur blijven voeden.), maar eigenlijk wil ik zowiezo niet het eerste jaar weer zwanger zijn. M'n lichaam moet zich eerst goed herstellen enzo. Lekker..... dan weer.
pi_72574655
Miss, wij hebben van het weekend ook een familieweekend. We hebben daar gisteravond met zijn tweeen duidelijke afspraken over gemaakt. Allleen papa en mama en opa en oma mogen Leander vast houden. Hoe moeilijk het soms ook is om het iemand te verbieden. R is daar iets makkelijker in dan ik dus hij gaat daar voor zorgen Verder neem ik de draagdoeken mee zodat ik hem zoveel mogelijk bij me kan houden. En ook nemem we zijn eigen campingbedje mee met eigen deken enzo. Met daaroverheen het muggennet zodat mensen er niet bij kunnen. En straks ga ik even een briefje uitprinten met daarop het verzoek:
Ik ben nog klein dus als jullie me even slapen laten is dat heel erg fijn!!
Op deze manier hopen we dat Leander het weekend goed doorkomt!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72576246
Lieve mama's misschien gaat het allemaal wel meevallen op die familie weekenden
Ik zag er ook altijd tegenop en achteraf viel het meestal wel mee en had ik me druk gemaakt om niks.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72577576
wij hebben over een maand een familieavond, onbeperkt shoarma schranzen bij mijn ouders
en het enige waar ik me nu eigenlijk druk om maak is of ik nou wel of niet mijn normale hoeveelheid knoflooksaus (=veeeel) kan eten hierbij hihi

Ik kan me de zorgen goed voorstellen, vooral als je zelf niet in de hand hebt wat er gaat gebeuren, je moet dan toch een beetje meegaan met de flow en dat is moeilijk als je net een eigen ritme hebt opgebouwd. Maar het komt vast goed en het is vast leuk allemaal
zeker het uitje van Miss_sly klinkt supertof volgens mij ga je echt heel erg genieten als je eenmaal daar bent miss
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72577653
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:49 schreef huuphuup het volgende:
wij hebben over een maand een familieavond, onbeperkt shoarma schranzen bij mijn ouders
en het enige waar ik me nu eigenlijk druk om maak is of ik nou wel of niet mijn normale hoeveelheid knoflooksaus (=veeeel) kan eten hierbij hihi

Ik kan me de zorgen goed voorstellen, vooral als je zelf niet in de hand hebt wat er gaat gebeuren, je moet dan toch een beetje meegaan met de flow en dat is moeilijk als je net een eigen ritme hebt opgebouwd. Maar het komt vast goed en het is vast leuk allemaal
zeker het uitje van Miss_sly klinkt supertof volgens mij ga je echt heel erg genieten als je eenmaal daar bent miss
Je kan tuurlijk gewoon knoflooksaus eten, maar kijk niet raar als je kleintje dan ook naar de knoflook stinkt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 9 september 2009 @ 11:56:24 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_72577771
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:49 schreef huuphuup het volgende:

Waarom zou dat niet kunnen? Heb je tijdens de zwangerschap gewoon knoflook gegeten? Dan zou dat niet echt veel problemen moeten opleveren. Het enige probleem (nouja, probleem ) wat je kan krijgen is dat D'shontay net zoals Ruben straks helemaal verkikkerd is op alles met knoflook en de saus het liefst zonder toevoegingen eet. Dus, je eten dippen in de saus en de saus eraf likken enzo, of nog liever, gewoon een lepel saus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72577816
Het schijnt zelfs dat baby's knoflookbv zeer lekker vinden...
  woensdag 9 september 2009 @ 12:06:47 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_72578048
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:57 schreef Bass-Miss het volgende:
Het schijnt zelfs dat baby's knoflookbv zeer lekker vinden...
Nouja, het is hier zelfs zo erg dat als ik spaghetti of macaroni zonder knoflook maak, dat Ruben het met lange tanden eet, terwijl het anders echt rap rap naar binnen gaat en hij bij voorkeur ook nog het vlees van ons bord jat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72578091
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan tuurlijk gewoon knoflooksaus eten, maar kijk niet raar als je kleintje dan ook naar de knoflook stinkt.
ja daar was ik al bang voor geurbuiltje onder die oksels dan maar

Troel, het was meer bij wijze van
ik eet in principe gewoon alles, ook hele scherpe dingen enzo, en A. krijgt straks als ze vaster gaat eten ook gewoon alles te eten (zij het in de goeie volgorde geintroduceerd natuurlijk); maar wij eten zelf ook geen aardappel/groente/vlees hap zeg maar dus ik zie geen reden om haar dat ineens wel te laten doen. Goed rijst leren eten want er wordt hier zo'n 5 keer per week rijst gegeten. Ben benieuwd tegen die tijd!

@BM is dat zo? wissiknie!
ze vreet wel bijkans de lepel uit mn handen als ze haar vitamine D krijgt die smaken naar anijs.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72578422
Oh ik heb gisteren de knoflook juist weggelaten omdat ik bang was voor kramp bij Timo, maar misschien dan toch maar eens proberen binnenkort
Hah huup, hier ook zo een die de lepel nog net niet uit je handen trekt bij de vitaminedruppels Ik vind dat zo'n lief gezicht, als hij van een lepeltje eet
  woensdag 9 september 2009 @ 13:22:26 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72580285
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hee, dat klinkt als mij . Behalve dan dat 's avonds laat mijn wederhelft nog eens thuiskomt en dan ook nog eens verzorgd moet worden .
*meldt .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 9 september 2009 @ 13:28:48 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72580440
Iedereen maakt toch altijd grapjes over hoe de 'opa's en oma's' ineens geen oog meer voor je hebben als de baby er eenmaal is?
Daarnet kwam F. met Sasha terug van het kdv en die komt heel blij op mij af: Mama! Tot halverwege de kamer en toen boog hij af naar de box: Baby!!!!
Zat ik dan... Ik moest echt vragen om een knuffel.

Ik mis mijn buik niet enorm, maar ik zou het morgen zo weer doen. Ik zei gisteren tegen een vriendinnetje dat het zwanger zijn geen probleem is, dat bevallen alleen he...
Maar ik vind het wel lekker dat ik nu gewoon weer met Sasha kan spelen en knuffelen, hem uit zijn bedje kan tillen, even samen kroelen en dan in de spiegel kijken (vind hij prachtig) en nu kan hij weer gewoon echt lekker tegen me aan plakken ipv op die dikke buik te zitten.
Oh, en ik geniet ook wel van mijn spiegelbeeld hoor. Ik bedoel... ik zie nog wel dat ik nog flink te zwaar ben, maar ik vind het ook wel fijn te zien dat er toch nog hier en daar wat figuur en lijn in zit.
pi_72580533
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Iedereen maakt toch altijd grapjes over hoe de 'opa's en oma's' ineens geen oog meer voor je hebben als de baby er eenmaal is?
Daarnet kwam F. met Sasha terug van het kdv en die komt heel blij op mij af: Mama! Tot halverwege de kamer en toen boog hij af naar de box: Baby!!!!
Zat ik dan... Ik moest echt vragen om een knuffel.
Heel herkenbaar..

Amber komt thuis, doet jas en schoenen uit, komt de kamer binnen en het 1e dat ze vraagt: Waar is Tess??
Geen hallo mama of een kusje/knuffel.. neeee meteen is Tess de belangrijkste
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 9 september 2009 @ 13:44:03 #175
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72580838
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
even samen kroelen en dan in de spiegel kijken (vind hij prachtig)
Lief!
Ik zag net jullie foto, en ook ík werd er emo van. Je hebt er zo'n mooie liefdevolle 'moederblik', heel warm. En dan denk ik er weer aan hoe je er zo naar hunkerde om moeder te worden (vanwege de herkenning blijft me dat altijd maar bij ) en nu ben je zo maar dúbbel moeder!

Vicky, hoe gaat het inmiddels met jou? En niet alleen als versgetrouwde vrouw (gefeli ! ).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')