abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72639223
Welkom terug Poppedein! Wat is Lena een snoesje!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72639630
Welkom Poppedein! Wat is Lena mooi zeg!
pi_72640440
Poppedein, wat een heerlijke post fijn dat je zo geniet. Lena is een beauty
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72641197
Poppedein! welcome back. Wat klinkt je heerlijk gelukkig precies zoals je iedereen zou gunnen <3

en wat herkenbaar wat je schrijft over je lijf en in je vel zitten heerlijk toch, dat gevoel?!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 11 september 2009 @ 13:31:22 #205
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72641290
Poppedein WB wat een heerlijk verhaal. De liefde druipt bijna over mijn toetsenbord heen En wat hebben jullie een mooi meisje gebakken. Heerlijk!

Hier zijn de knopen doorgehakt. In overleg met papa en zus besloten om te verzetten zodat we het allemaal rustiger kunnen plannen (papa was het ook vergeten te zeggen tegen mijn zus) en de datum staat nu op begin november. En die staat vast en blijft vast staan en er komt niets of niemand tusssen.
pi_72641497
Poppedein, wb en wat een mooi meisje!

Chaca, wat fijn dat jullie knopen hebben doorgehakt en een andere datum hebben kunnen vinden
Fake it till you make it...
pi_72641918
Poppedein wat klink je gelukkig. Mooi meisje heb je!

chaca fijn dat de knopen zijn doorgehakt.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:15:27 #208
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72644756
Och poppedein! Wat een prachtig meisje is jullie Lena! (Die oogjes!)
fijn te lezen dat jullie zo genieten van alles en elkaar!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:35:49 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72645447
Poppedein, wat een prachtig mooi meisje!
En jij zegt ook kraaloogjes! Ik dus ook, maar ik dacht eigenlijk dat dat meer voor knaagdieren was dus voelde het stom.
pi_72648782
Poppedein, wat een prachtig mooi meiske zeg!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_72648907
chaca, fijn dat het op deze manier opgelost is!

BE, ik noem Senna's oogjes ook vaak kraaloogjes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:17:48 #212
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72650990
Poppedein, wat een scheet!

Pff hier vandaag een bezorgde moeder en wat is dat naar zeg... zorgen. Bah.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:10:15 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72652823
Poppedein, wat mooi zoals je schrijft. Die verwondering over 'wat mijn lijf allemaal kan' heb ik ook (gehad). Heel bijzonder, en tegelijkertijd zo veel voorkomend en daarmee weer niet bijzonder. En wat een prulleke...

Chaca, mooi zo, de rust en de doorgehakte knopen!
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

op en af. De ene dag gaat het beter dan de andere.. Ik heb af en toe wel van die dagen dat ik me het liefst de hele dag onder en deken verstop..
Afgelopen vrijdag een gesprek gehad met de spv-er, as. vrijdag weer.
Hoe was het Vicky? Niet inhoudelijk hoor, maar voelt het nuttig, heb je er iets aan? Als je hier niet op in wil gaan, prima.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Jubileum moderator vrijdag 11 september 2009 @ 20:00:01 #214
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72654654
Poppedein wat heb je een prachtig meisje!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 11 september 2009 @ 20:32:44 #215
43556 miss_dynastie
pi_72655803
Ah Poppedein, wat een plaatje
pi_72657242
Poppedein echt een heel mooi meisje zeg.
Ze heeft echt prachtige grote ogen die al zo wijs de wereld in kijken.
Prachtig gewoon.
En wat hebben de kindjes hier op fok toch vaak een mooie haardos al vlak na de geboorte.
pi_72659823
Poppedein wat een mooi meisje En wat een mooi verhaal er ook bij
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 11 september 2009 @ 22:45:16 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_72660524
Wat klinken de verse moeders heerlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72682284
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:10 schreef Moonah het volgende:
Poppedein, wat mooi zoals je schrijft. Die verwondering over 'wat mijn lijf allemaal kan' heb ik ook (gehad). Heel bijzonder, en tegelijkertijd zo veel voorkomend en daarmee weer niet bijzonder. En wat een prulleke...

Chaca, mooi zo, de rust en de doorgehakte knopen!
[..]

Hoe was het Vicky? Niet inhoudelijk hoor, maar voelt het nuttig, heb je er iets aan? Als je hier niet op in wil gaan, prima.
Vicky, hoe gaat het nu?
pi_72682719
Wat klinkt je heerlijk gelukkig poppedein.

Vicky, ik ben ook wel benieuwd, of je er wat aan hebt.

Arme jullie, mijn dochter is de leukste van allemaal. We gingen vandaag winkelen en ze was zo lief en schattig en luisterde goed. Zelfs toen de bewaker achter ons aan kwam lopen. Ik was zo trots.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72683250
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef YPPY het volgende:
Wat klinkt je heerlijk gelukkig poppedein.

Vicky, ik ben ook wel benieuwd, of je er wat aan hebt.

Arme jullie, mijn dochter is de leukste van allemaal. We gingen vandaag winkelen en ze was zo lief en schattig en luisterde goed. Zelfs toen de bewaker achter ons aan kwam lopen. Ik was zo trots.
waarom hadden jullie de bewaker achter jullie aan lopen.....
pi_72683382
Ik heb gister een uur met hem gepraat en heb er weer van alles uitgegooid.
Vind het prettig om met hem te praten, praten met iemand die een "buitenstaander" is.
Vrijdag heb ik weer een gesprek.
Kan nog neit zeggen of ik er nu wel of niet iets aan heb..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:17:35 #223
593 sjak
Juffie Bloem
pi_72683675
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef seilram het volgende:

Pff hier vandaag een bezorgde moeder en wat is dat naar zeg... zorgen. Bah.
Was vandaag wat minder zorgelijk?
Lekker douchen!
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:34:22 #224
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72684231
En sjak, hoe gaat het eigenlijk met jou?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72687469
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:07 schreef Vicky het volgende:
Vind het prettig om met hem te praten, praten met iemand die een "buitenstaander" is.
Zolang het je maar oplucht en weer wat meer inzicht geeft is het opzich al fijn toch?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 13 september 2009 @ 19:23:23 #226
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72707049
quote:
Inderdaad wat Bar ook zegt. Je hoeft nu ook nog niet te weten of het helpt, maar het feit dat het prettig is om met hem te praten is al een positieve zaak.
  maandag 14 september 2009 @ 09:28:33 #227
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72722544
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef sjak het volgende:

[..]

Was vandaag wat minder zorgelijk?
Lief dat je het vraagt Ja, stukken! Joep had een goeie dag met eten en dat is dan echt een pak van mijn hart!

En Vicky, is toch gewoon lekker om even je hart te luchten inderdaad bij iemand die er niet meteen zijn/haar mening over kwijt moet.
  maandag 14 september 2009 @ 13:30:45 #228
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72728114
quote:

Dat alleen is al fijn, toch?!
pi_72758737
Even een vreselijke klaag egopost hier, ben te beroerd om alles bij te lezen

Het gaat niet zo goed hier. Zowel manlief als ik zitten er compleet door heen van de onderbroken nachten en maken constant ruzie, gisteren hebben we het rotavirusvaccin gegeven en daardoor ben ik compleet in de stress telkens, ik heb alweer een bijna borstontsteking, kan me niet bewegen zonder te vergaan van de pijn in mn borst dus.. Ben weer eens grieperig ook maar dat zal wel met die ontsteking samenhangen.. Gisteren had Timo een regeldag ook nog.. En in fitte toestand kan ik nog steeds niet langer dan 10 minuten lopen, en kan ik nog steeds niet zonder bijna flauw te vallen alle trappen op lopen om thuis te komen.. Ik ben het zó zat, stom lijf, ik wil gewoon wat kunnen dóen..

Sorry, ik heb een hekel aan dat geklaag van mezelf, maar ik weet echt niet meer hoe ik hier nog iets positiefs van kan maken
pi_72759234
Poeh Chan Volgens mij schreeuwt dit om een afspraak met je huisarts.
Of misschien ben je daar al geweest? Klinkt iig niet ok. Sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 15 september 2009 @ 10:48:39 #231
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72759611
Chan, dat klinkt absoluut niet goed. Zorg dat je bij de HA komt en hulp krijgt. Is er familie die bij kan springen zodat jullie kunnen bijtanken.
pi_72759627
ai chan, dat klinkt inderdaad heel erg zwaar. ik ben 't met snoopy eens dat je wel aan de bel moet trekken (als je dat nog niet gedaan had)? een borstonsteking alleen is al ellendig genoeg. zijn er hulptroepen die je in zou kunnen schakelen voor bijvoorbeeld de nachten, zodat jullie wat bij kunnen slapen?
heel veel sterkte voor jullie alledrie! op zich is 't nu fijn dat die vaccinatie achter de rug is, toch? heeft Timo er veel last van?
pi_72760123
jeetje Chan, dit klinkt niet goed hoor! Idd je huisarts bellen!
Sterkte meid!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:22:52 #234
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72760624
Chan, wat naar! Wat de anderen al zeggen, toch even je huisarts bellen hoor, voordat het nog erger wordt. En misschien Timo een nachtje laten logeren bij oma ofzo. Gewoon even een nacht goed en lekker slapen, dat heb ik gedaan toen Joep ook net 1,5 maand oud was. Je raakt gewoon zo op van die korte slaapjes, dan kun je wel een keer een goeie slaap gebruiken.
pi_72760704
Chan, wat zwaar en moeilijk klinkt dat!
Hopelijk lukt het om wat rust te pakken en wat meer energie te krijgen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72760841
en poppedeine, je hebt een waar klein poppedeintje gebakken zeg. wat is Lena prachtig! fijn om te lezen dat 't zo goed verlopen is. geniet ervan!
pi_72760935
Wat anderen al gezegd hebben Chan, naar de huisarts. Er kan echt snel wat geregeld worden. Het klinkt helemaal totaal niet goed zo. Het kost je veel energie, maar met extra hulp gaat het daarna zoveel beter!!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:17:03 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72763723
Chan, wat zwaar meid! Terecht klagen hoor! Dit zou niemand nog positief zien.
Heb je al gebeld met de ha? Ook die zal dat heel terecht vinden hoor, zo lang lichamelijk zo gammel is echt niet de bedoeling.
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:17:41 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72763744
Chan de dames voorme hebben het al aangegeven dus ik wil je alleen een dikke knuffle geven
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72763907
ahw Chan wat vind ik dit naar voor je
Idd wat de rest van de dames ook al gezegd hebben. Sterkte, dit valt niet mee zeg.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72763917
Chan , ik sluit me aan bij de dames hierboven, trek aan de bel
Fake it till you make it...
pi_72764490
Wat ontzettend balen Chan. Heel veel sterkte!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72764676
Och Chan... Ga je ff druk zitten maken over je klaagpost hier... logisch toch dat t er ff uit moet! Soms juist dan lekker om dat even ergens anders te doen dan tegen je partner! Vermoeidheid is zo'n killer voor rustig en nuchter op "problemen" te kunnen reageren! Ik kan me zó voorstellend at je graag je eigenste ik weer terug wil!! Maar je moet hier doorheen helaas... gelukkig hoef je dat niet alleen te doen, maar is daar ook je partner, de mensen om je heen voor extra hulp en de huisarts voor die hikkende borstontsteking! Voel je geen klagerd als je aan de bel trekt hoor!

dikke kus voor jou en je kleine man!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:16:08 #244
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72765524
Och Chan..logisch dat je het allemaal even helemaal zat bent hoor! Klagen mag, ook zonder je eerst in iedereen te verdiepen
Ik hoop voor je dat alles snel weer lekker loopt

Poppedein..ik vind jouw Lena zo`n dotje
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72765915
Chan
pi_72766734
Chan
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72769714
Chan
pi_72770305
Dank jullie voor alle reacties. Ik was in mn klaagpost de spruw nog vergeten ook.. Ik heb mn moeder gebeld en die is hier nu om te helpen en mn man is uit zn werk naar huis gekomen om te helpen ook. De huisarts heeft een receptje uitgeschreven voor de borstontsteking maar zei wel dat ik beter eerst kon proberen het weg te masseren en te laten drinken.. Nou ja ik kijk wel even wat ik doe..

Timo laten logeren bij oma durf ik echt niet, dat is zo ver weg En dan moet ik eerst heel veel gekolfd hebben ook en dat kan nu juist niet door de spruw

Zucht.. Vandaag hoef ik in elk geval verder niks meer te doen behalve tegen moeder zeggen wat ik wil
pi_72770346
Laat je dan maar even in de watten leggen en vooral blijven liggen!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:42:36 #250
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72770370
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:40 schreef Chan het volgende:
Dank jullie voor alle reacties. Ik was in mn klaagpost de spruw nog vergeten ook.. Ik heb mn moeder gebeld en die is hier nu om te helpen en mn man is uit zn werk naar huis gekomen om te helpen ook. De huisarts heeft een receptje uitgeschreven voor de borstontsteking maar zei wel dat ik beter eerst kon proberen het weg te masseren en te laten drinken.. Nou ja ik kijk wel even wat ik doe..

Timo laten logeren bij oma durf ik echt niet, dat is zo ver weg En dan moet ik eerst heel veel gekolfd hebben ook en dat kan nu juist niet door de spruw

Zucht.. Vandaag hoef ik in elk geval verder niks meer te doen behalve tegen moeder zeggen wat ik wil
Wat fijn Chan dat je vandaag hulp hebt gekregen! Geniet er maar van! Hopelijk is je ontsteking snel weg (goed drinken Timo!!). Anders misschien oma een nachtje bij jou? maar ja... volgens mij wordt je dan toch wakker als je Timo hoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')