Das niet gemeen, das gewoon een plaagstootjequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:04 schreef Levitation het volgende:
Gemene TT.
En je hebt geen antwoord op mijn vraag gegeven.
Dat doen ze toch altijd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kpn die doet wat ze zeggen.
die uploadquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kpn die doet wat ze zeggen.
Ah, ok. Had ze niet herkend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Das niet gemeen, das gewoon een plaagstootje![]()
de four tops!
4! vier! four! vandaar
Is er niemand die tegen betaling met je vrouw mee wil?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:09 schreef FUFR het volgende:
ik kom niet onder het temptations/four tops concert uit
i have tried...quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is er niemand die tegen betaling met je vrouw mee wil?
Kan je stagiaire niet een beetje hacken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:13 schreef FUFR het volgende:
ik heb nu een voodoopoppetje van de site gemaakt en probeer m offline te krijgen..
** magic doet
sorry schat, kwinnie wat er mis ging maar ipv kaarten voor de FT in april heb ik per ongeluk 2 kaarten voor Fabulous in Den Bosch in November gekocht'quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:13 schreef Levitation het volgende:
Koop "per ongeluk" kaarten voor iets dat je wel leuk vind!
mag niet van de overeenkomst..quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan je stagiaire niet een beetje hacken?
Ik doe alleen aan download.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
die upload
ga je bestanden voortaan zelf brengen ipv uploaden ?
ja dat moest van Levi!quote:
Klinkt goed! Gewoon doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
sorry schat, kwinnie wat er mis ging maar ipv kaarten voor de FT in april heb ik per ongeluk 2 kaarten voor Fabulous in Den Bosch in November gekocht'
komt dat over ja?
Zonder bewijs is dit laster!quote:
Kom zo een bakkie doen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:16 schreef FUFR het volgende:
Dit is een bericht voor Agent C.
de adelaar is onderweg
ik herhaal
de adelaar is onderweg
Je moet natuurlijk wel gecodeerd antwoorden, dit lijkt nergens naar.quote:
wacht een paar uur anders ben je te vroeg!quote:
et voila, bewijsquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zet maar neer dat Inu een dikke kont kweekt!
u moet nog:quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
wacht een paar uur anders ben je te vroeg!
Jij weet toch niet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel gecodeerd antwoorden, dit lijkt nergens naar.
Cunt.quote:
Doe maar per post.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:21 schreef Inu het volgende:
Maar het is nu dus nog een compliment, want je zegt nu dat ik geen dikke ass heb![]()
En de taart is niet op, want we hadden al heel veel avondeten gehadDus, iedereen die een stukje wil
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Past denk ik wel in een A5 envelop idd
Heb je wel kans dat de taart naar plastic gaat smaken hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wel zo eentje met bubeltjes, anders beschadigt het zo.
meldt!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:21 schreef Inu het volgende:
Maar het is nu dus nog een compliment, want je zegt nu dat ik geen dikke ass heb![]()
En de taart is niet op, want we hadden al heel veel avondeten gehadDus, iedereen die een stukje wil
bubeltjes?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wel zo eentje met bubeltjes, anders beschadigt het zo.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
meldt!
en nee je hebt geen dikke ass, wat Levi ik ook zeg... die is ik ben gewoon jaloers!
Ja!dat is het!
+bquote:
maar....ik heb helemaal geen dikke ass, ik heb een pens. that's it.quote:
eh, zit jij naar mijn kont te kijken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
FUFr heb geen dikke reet.![]()
Wel een bierbuik zonder bier.
Heb eigenlijk niet zo goed gekeken naar FUFR ass, zal ik de volgende keer wel eens doen danquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
FUFr heb geen dikke reet.![]()
Wel een bierbuik zonder bier.
En die van OGD?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:40 schreef r8ality het volgende:
Eerste dag fokken, tweede dag niet komen en de derde dag te laat. En nog is de irritatiegrens van mijn collega niet overschreden
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh, zit jij naar mijn kont te kijken?
Uh, nee...of iig niet specifiek naar de kontquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw.
Vrouwen doen dat wel bij andere vrouwen.En dan kijken ze je zo aan of jij ook niet kijkt.
dan heb ik allang gekeken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw.
Vrouwen doen dat wel bij andere vrouwen.En dan kijken ze je zo aan of jij ook niet kijkt.
Die denken dat ik al 3 jaar netjes op tijd komquote:
moppie kan haar hoofd bijna 180 graden draaien en kwijlen tegelijkertijdquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan heb ik allang gekeken.
subtiliteitszinnen van mijn vrouw:
"kijk je een beetje uit voor je nek?"
" er zit wat kwijl op je kin"
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
moppie kan haar hoofd bijna 180 graden draaien en kwijlen tegelijkertijd
Ik wijs jongens altijd op leuke meisjes juistquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kraak de dame in kwestie liever gewoon af.![]()
Dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kraak de dame in kwestie liever gewoon af.![]()
Ik ben heel lief, hoor. Ik wijs V. ook wel eens op een flink voorsteven, daar houdt hij van.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:53 schreef FUFR het volgende:
[..]nee zo flauw is ze niet.
Lastig is wel dat ze precies weet wanneer en bij welke dames ik kijk en ze dan alvast een opmerking plaatst of expres mij afleid
heksen zijn het! allemaal!
dat doet ze ook wel eens, zo van: kijk es! die had je bijna gemist he!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wijs jongens altijd op leuke meisjes juist
dat doet mij niet zoveel, grootte vind ik onbelangrijk. een cleine kup kan heel mooi staan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben heel lief, hoor. Ik wijs V. ook wel eens op een flink voorsteven, daar houdt hij van.
Ik vond het vooral geniaal als een meisje met Job kwam flirten en hij totaal niet wist wat ermee aan moestquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat doet ze ook wel eens, zo van: kijk es! die had je bijna gemist he!
Ik heb ook eens bijna mijn auto toto geduwd achter op een nieuwe porsche omdat er iets blonds op de stoep stond.. en lol dat ze had..
C is niet kleinquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat doet mij niet zoveel, grootte vind ik onbelangrijk. een cleine kup kan heel mooi staan.
Wat weet jij daar nou van?quote:
Inu?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb jou ook echt wel op leuke meisjes gewezen hoor
ik heb dat ook welles gehad tijdens het dj'en op parties.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vond het vooral geniaal als een meisje met Job kwam flirten en hij totaal niet wist wat ermee aan moest
Ja, Job dj't idd ook en dan was het echt het ergstequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb dat ook welles gehad tijdens het dj'en op parties.
dan staat zoon grietje al dan niet zat zich helemaal uit dr naad te sloven en ik maar denken waarom voel ik me zo ongemakkelijk?
O ja, ik heb er al eentje.
Ik was vroeger echte een slet, maar je verleert het als je je skills niet meer mag gebruiken..
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:08 schreef Inu het volgende:
[..]![]()
Waren 16-jarige blonde huppeltjes in de Starbucks voornamelijk
Ach, ze waren toch schetig?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:10 schreef r8ality het volgende:
Ja, die vond ik ook echt heel boeiend. Jou totaal niet.
ik niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Als ik die van achter spot, denk ik nouDan ben ik er voorbij en zie ik dat het 16 is en dan schaam me ik altijd.
Eentje heeft me heel blij gemaakt in IJsland. Bij het zwemmen daar kleed je je altijd om in een gemeenschappelijke ruimte en toen was er zo'n groepje huppelmutsjes en eentje had echt mega striae op der kontquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Als ik die van achter spot, denk ik nouDan ben ik er voorbij en zie ik dat het 16 is en dan schaam me ik altijd.
alsof het mij interesseert of jij striea oid op je kont hebt..quote:
You did it!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:18 schreef FUFR het volgende:
IK HOEF NIET NAAR DE HMH!![]()
Blijkt op de datum te zijn dat ik de caravan moet plaatsen op het wolfsven en dat heeft prioriteit bij mijn vrouw!![]()
dat staat bij mij thuis op tafelquote:
Precies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
alsof het mij interesseert of jij striea oid op je kont hebt..
ik heb werkquote:
dan heb ik andere dingen te doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als jij dat vanavond doet hebben we hem nog steeds eerder.
Dat had je gisteravond natuurlijk ook kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef r8ality het volgende:
Drie rosé en twee perencider is toch niet zo'n goed idee als je de dag erop moet werken. Gaarheid.
mietje!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef r8ality het volgende:
Drie rosé en twee perencider is toch niet zo'n goed idee als je de dag erop moet werken. Gaarheid.
troost je, ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef r8ality het volgende:
Ik heb nog steeds de striae op Inu's kont niet gezien.
Ik heb geen striae op mn kont, daarom was ik juist ook zo blijquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef r8ality het volgende:
Ben al om 19.00 begonnen met die drankjes tot ong 23.30. Dus je zou toch zeggen dat het niet een heel dramatisch effect zou moeten hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat had je gisteravond natuurlijk ook kunnen verzinnen.
Sta je onder ede? Juistquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb geen striae op mn kont, daarom was ik juist ook zo blij
Kun je bluffen in een halve open sollicitatie? Heb echt 2 maanden geleden een tip gekregen dat er misschien iets vrij zou komen hier bij de universiteitsbieb, maar dat is vast al vervuld. Als ik nu een mailtje stuur dat ik hoorde dat er iets vrij kwam, zouden ze daar dan intrappen?
ik check het binnenkort wel ff en dan laat ik het je wetenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef r8ality het volgende:
ja...bier gaat voor hequote:
Zelfs happen is niet leuk meerquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik check het binnenkort wel ff en dan laat ik het je weten
Oh ja die zou ik inscannen gisteren. Heb een goed excuus, voel mezelf klote dus je wacht maarquote:
Je bent wel zelfverzekerd zegquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik check het binnenkort wel ff en dan laat ik het je weten
Wat doe jij nu zoal tegenwoordig?quote:
Stuur maar een verjaardagskaart als ze 18 is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oh ja die zou ik inscannen gisteren. Heb een goed excuus, voel mezelf klote dus je wacht maarIk moet vandaag nog wel op zolder zijn dus dan zal ik kijken of ik energie heb om het in te scannen. Ik had nog een PDF van de drukker (met de nadruk op HAD), maar helaas.
it is alive! alive!quote:
stomme Fok grapjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Stuur maar een verjaardagskaart als ze 18 is.
Hmmm. Is hij een verkoopfolder aan het maken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:01 schreef Levitation het volgende:
Verdikkie, ik zit op meel van de makelaar te wachten en het duurt maar en het duurt maar.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hmmm. Is hij een verkoopfolder aan het maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik herhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
die auto van je moeder is inmiddels al wat ouder, moet toch kunnen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef Inu het volgende:
Ik wil werk hebben, maar ik betwijfel het zo hard dat ik het een aantal maanden volhou als data-entry medewerker of iets anders hersendodends wat al die uitzendbureau's aanbieden
En ik heb een auto nodig vanavond en ik kan er nergens een lenenfrustratie alom hier dus
Moet je ook maar een vriendje nemen en die misbruikenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef Inu het volgende:
Ik wil werk hebben, maar ik betwijfel het zo hard dat ik het een aantal maanden volhou als data-entry medewerker of iets anders hersendodends wat al die uitzendbureau's aanbieden
En ik heb een auto nodig vanavond en ik kan er nergens een lenenfrustratie alom hier dus
amaranta post!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef bleiblei het volgende:
Ach, zie jij gebeuren dat je ooit die norm haalt?
Eigenlijk niet. Maar uiteindelijk krijgen die lui alsnog een dikke pak geld. Bedrijf gaat alleen wat meer betalen voor belastingen. En dus gaan de prijzen van producten omhoog. Wat weer de gewone consument raakt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef bleiblei het volgende:
Ach, zie jij gebeuren dat je ooit die norm haalt?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
die auto van je moeder is inmiddels al wat ouder, moet toch kunnen dan?
Als ik dat zou kunnen zou ik niet meer zijn wie ik ben hequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Moet je ook maar een vriendje nemen en die misbruiken.
Is dit weer vrouwenlogica?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Inu het volgende:
Als ik dat zou kunnen zou ik niet meer zijn wie ik ben he
Heb je oordopjes? ik heb nog een Civic staanquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef Inu het volgende:
Ok, mannenvertaling: Ik kan een jongen niet misbruiken/gebruiken, zo zit ik niet in elkaarquote:
Past daar een Ikea kastje in?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je oordopjes? ik heb nog een Civic staan
Dusch omdat iemand hard werkt en veel verdient mag je hem de helft afpakken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar uiteindelijk krijgen die lui alsnog een dikke pak geld. Bedrijf gaat alleen wat meer betalen voor belastingen. En dus gaan de prijzen van producten omhoog. Wat weer de gewone consument raakt.
Quid pro quo dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ok, mannenvertaling: Ik kan een jongen niet misbruiken/gebruiken, zo zit ik niet in elkaar
kastje? of kast?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ok, mannenvertaling: Ik kan een jongen niet misbruiken/gebruiken, zo zit ik niet in elkaar
[..]
Past daar een Ikea kastje in?
Ik laat me ook niet zo snel gebruiken eigenlijk... heb meestal wel redelijk snel door als er iets niet klopt..quote:
Een metselaar werkt net zo hard maar krijgt veel minder...als je een ton of 6 per jaar pakt kun je er best 3 missenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dusch omdat iemand hard werkt en veel verdient mag je hem de helft afpakken.
je bent een rooie rakker!
Hij zit al in elkaar, tweedehandsquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kastje? of kast?
hoe groot is de verpakking?
echt, dit is zoon verschrikkelijke bullshitquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een metselaar werkt net zo hard maar krijgt veel minder...als je een ton of 6 per jaar pakt kun je er best 3 missen
Artic is meer geinteresseerd in de hoogte denk ik, dan in het welzijn van je vriendin...quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij zit al in elkaar, tweedehandsEn hij kan niet meer uit elkaar, want dan kan ie niet meer in elkaar volgens de mevrouw
Wilde het eigenlijk met de bus doen, maar die vriendin die ik mee wilde sjouwen is ziek
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is er correlatie tussen hardwerken en veel verdienen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dusch omdat iemand hard werkt en veel verdient mag je hem de helft afpakken.
je bent een rooie rakker!
Ik heb hier uitzicht over een heel groot aantal bouwvakkers, en die werken toch echt geen 10-12 uur per dag hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een metselaar werkt net zo hard maar krijgt veel minder...als je een ton of 6 per jaar pakt kun je er best 3 missen
dat hoeft idd nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er correlatie tussen hardwerken en veel verdienen?
Vandaar het plaatjequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
Artic is meer geinteresseerd in de hoogte denk ik, dan in het welzijn van je vriendin...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb hier uitzicht over een heel groot aantal bouwvakkers, en die werken toch echt geen 10-12 uur per dag hoor
Ach, zoals mijn opa ('ne echte rooie!) altijd zei: "ik wil best een miljoen belasting betalen".quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat hoeft idd niet
Maar als je 600K verdiend doe je dat niet om er 300K van in te leveren.
Het zijn altijd de mensen die het niet verdienen die dit goed vinden..
a) zo zie ik natuurlijk nooit hoe groot dat ding isquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij zit al in elkaar, tweedehandsEn hij kan niet meer uit elkaar, want dan kan ie niet meer in elkaar volgens de mevrouw
Wilde het eigenlijk met de bus doen, maar die vriendin die ik mee wilde sjouwen is ziek
[ afbeelding ]
en van eindhoofs naar Utrecht?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Vandaar het plaatje
Maar voor de volledigheid: Breedte: 119 cm
Diepte: 40 cm
Hoogte: 63 cm
kantelen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
a) zo zie ik natuurlijk nooit hoe groot dat ding is
b)ivm met de pootjes denk ik dat je eerder een bestelbusje of aanhanger nodig hebt
ziek! daar heb je niets aan nu.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:41 schreef ArTiC het volgende:
c) foto's van je vriendin?
en altijd mensen die wel 6 ton krijgen (maar het niet verdienen) die janken als ze hoger belast wordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat hoeft idd niet
Maar als je 600K verdiend doe je dat niet om er 300K van in te leveren.
Het zijn altijd de mensen die het niet verdienen die dit goed vinden..
die aantallen zijn beslist kleiner hoor..quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en altijd mensen die wel 6 ton krijgen (maar het niet verdienen) die janken als ze hoger belast worden
ik gok dat het niet terminaal isquote:
Mijn vader is geen topman, maar die werkt toch echt wel loeiveel. Zelfs op vakantie is ie altijd nog wel aan het werk. En ook toen hij nog geen eigen bedrijf had was hij nooit voor 8 uur 's avonds thuis idd.. al weet ik natuurlijk niet wat hij daar verdiendequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij snapt 'm.
mensen die denken dat topmannen en vrouwen om 1700 uur thuis zijn....think again.
Ze heeft al ooit in dit topic gestaanquote:
Achterbank platquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
a) zo zie ik natuurlijk nooit hoe groot dat ding is
b)ivm met de pootjes denk ik dat je eerder een bestelbusje of aanhanger nodig hebt
omdat er meer 'metselaars' dan schrapers zijn...quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
die aantallen zijn beslist kleiner hoor..
Artic Marijnissenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat er meer 'metselaars' dan schrapers zijn...
gewoon de balkenende norm aanhouden....wil je meer? ok, dat mag, 60% belasting erover dan
Blijf je onder de norm: 45% ofzo
werken ze ook op zaterdag en zondag?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij snapt 'm.
mensen die denken dat topmannen en vrouwen om 1700 uur thuis zijn....think again.
connexion ziet je aankomenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze heeft al ooit in dit topic gestaan
[..]
Achterbank platOf toch maar de bus
Mijn vader wel ja...quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werken ze ook op zaterdag en zondag?
volgens mij was het inmiddels wel algemeen bekend dat ik SP'er ben toch?quote:
ik ook, 'metselaars' ook, schrapers nietquote:
Hersendodend werk is lethal voor mijquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook, 'metselaars' ook, schrapers niet
aha...vandaarquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgens mij was het inmiddels wel algemeen bekend dat ik SP'er ben toch?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:50 schreef ArTiC het volgende:
Maar je mag best de Civic lenen Inu, de achterbank kan plat en dan past het denk ik wel.
ik ben wel pas rond 19 uur thuis en moet om 19:30 uur weer weg (en in dat half uur nog eten)
ieder zijn meningquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:52 schreef Inu het volgende:
[..], maar heb al hulp gekregen
Ging je die auto trouwens niet verkopen?...
Ene Agent C. toevallig?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja
van het weekend op marktplaats flikkeren en ik heb hulp van een professionele autoverkoper
Da's een professionele ex-autoverkoper.quote:
hoe weet jij dat?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's een professionele ex-autoverkoper.
wat als ik nu een ex-auto wil kopen?quote:
het zit je niet mee vandaag!quote:
Ik ben even aan het teruglezen en zie nu ineens dit!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
moppie kan haar hoofd bijna 180 graden draaien en kwijlen tegelijkertijd
Dan moet je bij Agent C zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat als ik nu een ex-auto wil kopen?
hoi!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Helleu!
Niet op vakantie geweest, wel bezig met vanalles
hoe is het hier?
Dat is ook weer waar. Werken jullie!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoho, het gaat hier wel over geld dat jullie huishouden in stand houdt.
hij is nu hier, schelden mag!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben even aan het teruglezen en zie nu ineens dit!
Dan ga je naar de sloopquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat als ik nu een ex-auto wil kopen?
Dat valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoi!
hoe vaak heb je gebatst de afgelopen 2 weken?
Belastingen, pijnpuntje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor
We zijn gaan zwemmen, Efteling geweest, pannenkoekenhuis
Lekker burgerlijke dingen
Zo en in wat voor duiscussie val ik nu weer?
O, ik doe niet mee danquote:
saai wijfquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor
We zijn gaan zwemmen, Efteling geweest, pannenkoekenhuis
Lekker burgerlijke dingen
Zo en in wat voor duiscussie val ik nu weer?
Nee, he! Ik moet nu fietsen.quote:
Ach, wij betalen best veel belasting. Maar het zei zo. Liever in NL veel belastingen betalen dan leven in een land als Zimbabwe waar je helemaal niets terug ziet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik doe niet mee dan
Ik heb kinderen en krijg DUS terug, dat is vast ook niet goed
waar zijn de vriendinnen?quote:
vreetbeerquote:
Ooooooooooooooooooo, ik dacht dat de taart volledig gevuld was met jam, vond het al zo vreemd.quote:
Lijkt me ook redelijk smerig eigenlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooo, ik dacht dat de taart volledig gevuld was met jam, vond het al zo vreemd.
quote:
Naast de fotoquote:
dan heb je van het verkeerde een foto gemaaktquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Lijkt me ook redelijk smerig eigenlijk
[..]![]()
[..]
Naast de foto
Je hebt mn Hyves toch? Mijn vriendinnen ook, kijk daar maar wat rondquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan heb je van het verkeerde een foto gemaakt
Help jij potloodventers ook uit hun jas? Of wijst pedo's naar speeltuinen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt mn Hyves toch? Mijn vriendinnen ook, kijk daar maar wat rond
had jij geen zus?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Help jij potloodventers ook uit hun jas? Of wijst pedo's naar speeltuinen?.
Nee, das verkeerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jouw beeld van ArTiC is duidelijk heel anders dan het mijnequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Artic is een poepiescheetquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jouw beeld van ArTiC is duidelijk heel anders dan het mijne
Dat geloof ik graag jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen stinkt ie minder
Pfff...... dat kon toen gewoon echt niet andersquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:13 schreef FUFR het volgende:
hij zegt ter verdediging: Como 2004
* stapje terug doet...
ik ruik lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen stinkt ie minder
Het is wel Axe ja maar het resultaat valt tegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Axe en nu lopen de vrouwen achter je aan?
O, jammerquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is wel Axe ja maar het resultaat valt tegen![]()
ja graag, ik loop nu richting het westenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, jammer
Zal ik even achter je aanlopen?
hij is er nog jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Pfff...... dat kon toen gewoon echt niet anders![]()
Is ie er nog?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:31 schreef FUFR het volgende:
Het huis is al gepoetst zegt ie.
fuk jou colt, ik ben je tiepmiep niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu niet meer zeiken
[ Bericht 2% gewijzigd door Juup© op 05-09-2009 18:38:23 ]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:44 schreef Juup© het volgende:
[..]FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu niet meer zeiken
Resize werkt niet als de plaatjes in een spoiler staan (met FF).
Axe Urine?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is wel Axe ja maar het resultaat valt tegen![]()
Ook niet met IEquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
FijnResize werkt niet als de plaatjes in een spoiler staan (met FF).
Die bestaan ook niet meer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Hey..Zimbabwaande dollars, daar hebben we ook al ff niks meer over gehoord
Ze hebben nu de Zimbabwaanse Roebel?quote:
Nee, ze hebben tijdelijk de Amerikaanse Dollar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze hebben nu de Zimbabwaanse Roebel?
Artics beeld van mij klopt ook niet. Dus laat ons lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jouw beeld van ArTiC is duidelijk heel anders dan het mijne
Niets, maanzaad is gebrand en dus dood.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
wat gaat er groeien als je maanzaad in de grond stopt?
Dat moet ik zienquote:
Nog geen aanmelding gehad van jullie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
hij stond in de vitrinekast, het kaartje
Nu niet meer, want de woonkamer is praktisch leeg
hee, het gedichtje is toch 8 regelsquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
[spoiler]Voorkant geboortekaartje
[ afbeelding ]
Linker binnenkant geboortekaartje
[ afbeelding ]
Rechter binnenkant geboortekaartje
[ afbeelding ]
Voorkant inlegvel/kraamfeestkaartje
[ afbeelding ]
Achterkant inlegvel/kraamfeestkaartje
[ afbeelding ]
En nu niet meer zeiken
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:08 schreef ArTiC het volgende:
lief kaartje, lief kind, lieve moeder...maar die vader
Je verpest hetquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Niets, maanzaad is gebrand en dus dood.![]()
Maar het is zaad van de papaver, je kunt er dus opium mee verbouwen.
Je weet toch al lang dat we komenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog geen aanmelding gehad van jullie.
Ja, maar daar staat iets dat ik niet op FOK wil hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hee, het gedichtje is toch 8 regels
Jawel maar toch.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet toch al lang dat we komen
Ben autist in opleiding, maak soms nog fouten, sorry.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je verpest het.
*vinger opsteekt: een maan.
pffff......quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat iets dat ik niet op FOK wil hebben
Wil je mij die URL voor het aanmelden dan even PM-men, want het kaartje zit momenteel in een verhuisdoos en ik weet niet welkequote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je mij die URL voor het aanmelden dan even PM-men, want het kaartje zit momenteel in een verhuisdoos en ik weet niet welke
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tsss wees blij dat ik de moeite heb genomen om de kaartjes te laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn idd vreemde dingen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf dat raar vinden, als je een prijs opvraagt bij een bedrijf en ze zeggen je de volgende dag terug te bellen, en een week later hebben ze nog niet gebeld. Wil je nou handel of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je bestellen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf dat raar vinden, als je een prijs opvraagt bij een bedrijf en ze zeggen je de volgende dag terug te bellen, en een week later hebben ze nog niet gebeld. Wil je nou handel of niet?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef bleiblei het volgende:
Nou... Er staat in het complete gedichtje:is je vakantie al bijna voorbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:
Spreken jullie elkaar ooit?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is je vakantie al bijna voorbij?
je PM is nog niet aangekomenquote:
heb je nog nieuwe vacatures gevonden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is je vakantie al bijna voorbij?
Oh ja... Ik loop er volgende week wel ff langsquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iets met Harks enzulks, jeweets
wie a zegt...quote:
ik zit ff op de studeer, sollicitatiebriefs maken enzoquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
[..]
Spreken jullie elkaar ooit?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef bleiblei het volgende:
Nou... Er staat in het complete gedichtje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vond het gewoon wazige vragen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit ff op de studeer, sollicitatiebriefs maken enzo
verders zit ik gemiddeld een uur per week op Fok tegenwoordig, dus ik vind je opmerking flauw
Staat je huis al op Funda by the way?
Dat van die vakantie was geen vraag hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon wazige vragen.![]()
Nee, huis staat nog niet online... zit nogal geirriteerd mijn mailbox in de gaten te houden. Gisteren hebben we de tekst goed gekeurd en onze foto's afgegeven. En nu wil ik verdikkie dat hij opschiet!
1 oktober. Dus al bijna.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat van die vakantie was geen vraag hoor
En kan me voorstellen dat je schot in de zaak wil. Wanneer is de overdracht van het nieuwe huis?
Damn, da's snel!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
1 oktober. Dus al bijna.Kunnen we fijn gaan klussen.
Mij heb je niet zo snel bang.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn, da's snel!
Ben je niet bang voor de dubbele woonlasten?
okee, het is dus wel een bewuste keuze.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mij heb je niet zo snel bang.![]()
En, nee, het is de bedoeling dat we tijdens de verbouwing van de badkamer in ons huidige huis blijven. Pas daarna willen we over, we denken aan eind van het jaar, begin volgend jaar. En we hebben genoeg spaargeld om het een hele tijd uit te zingen met 2 huizen.
We gaan het zelf doen, met hulp van V's ouders.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee, het is dus wel een bewuste keuze.
Maar gelijk heb je, dat geeft een stuk meer rust en het is ook heerlijk om na een dag klussen en in de stof lopen gewoon in een huis te kunnen stappen waar alles wel functioneert.
Gaan jullie alles zelf doen, of komt er nog (professionele) hulp?
Lijkt een beetje op granol, maar dan erger.quote:
oh, zulks. De gruwelquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op granol, maar dan erger.
En het ziet er piekfijn uit op de foto.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, zulks. De gruwel
(hoewel, na die muur die je nu hebt kan niets erger zijn dan dat![]()
)
Gruwelijk lelijk, klopt. Maar daar ging het niet om, het ging om de muren.quote:
Sorry, ik heb geprobeerd er omheen te kijkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gruwelijk lelijk, klopt. Maar daar ging het niet om, het ging om de muren.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geprobeerd er omheen te kijken
Da's zielig!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:14 schreef r8ality het volgende:
Aww. Ex-huisgenoot van me heeft anderhalf jaar geleden een Akita (soort van nep-Husky) uit het asiel gehaald. Beestje was mishandeld enzo door vorige eigenaar. Inmiddels was beest helemaal normaal, eigenaren er gek mee, goede manieren aangeleerd enz.
Hoor ik net dat beest door een infectie bij het ene oog een netvlies-loslating heeft en het andere oog maximaal 50% terugkomt.
Ik had die grap getypt, maar twijfelde of het wel kon en heb het weer gedelete.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef r8ality het volgende:
Dus nu moeten ze een blindegeleidehond kopen voor hun hond. Of zijn zij de blindegeleiding
. Hond is al wel wit, ze hoeven er alleen nog maar rode strepen op te tekenen
.
Who are you talkin' toquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had die grap getypt, maar twijfelde of het wel kon en heb het weer gedelete.
bij deze de onzequote:Op vrijdag 4 september 2009 14:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog geen aanmelding gehad van jullie.
zunne wolfshondquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:43 schreef bleiblei het volgende:
whehe, dat merk hond heet Akita Inu.
nog steeds geen PMquote:
Ik had het er al expres niet bijgetyptquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:43 schreef bleiblei het volgende:
whehe, dat merk hond heet Akita Inu.
Pooljoekelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |