Das niet gemeen, das gewoon een plaagstootjequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:04 schreef Levitation het volgende:
Gemene TT.
En je hebt geen antwoord op mijn vraag gegeven.
Dat doen ze toch altijd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kpn die doet wat ze zeggen.
die uploadquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kpn die doet wat ze zeggen.
Ah, ok. Had ze niet herkend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Das niet gemeen, das gewoon een plaagstootje![]()
de four tops!
4! vier! four! vandaar
Is er niemand die tegen betaling met je vrouw mee wil?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:09 schreef FUFR het volgende:
ik kom niet onder het temptations/four tops concert uit
i have tried...quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is er niemand die tegen betaling met je vrouw mee wil?
Kan je stagiaire niet een beetje hacken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:13 schreef FUFR het volgende:
ik heb nu een voodoopoppetje van de site gemaakt en probeer m offline te krijgen..
** magic doet
sorry schat, kwinnie wat er mis ging maar ipv kaarten voor de FT in april heb ik per ongeluk 2 kaarten voor Fabulous in Den Bosch in November gekocht'quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:13 schreef Levitation het volgende:
Koop "per ongeluk" kaarten voor iets dat je wel leuk vind!
mag niet van de overeenkomst..quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan je stagiaire niet een beetje hacken?
Ik doe alleen aan download.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
die upload
ga je bestanden voortaan zelf brengen ipv uploaden ?
ja dat moest van Levi!quote:
Klinkt goed! Gewoon doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
sorry schat, kwinnie wat er mis ging maar ipv kaarten voor de FT in april heb ik per ongeluk 2 kaarten voor Fabulous in Den Bosch in November gekocht'
komt dat over ja?
Zonder bewijs is dit laster!quote:
Kom zo een bakkie doen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:16 schreef FUFR het volgende:
Dit is een bericht voor Agent C.
de adelaar is onderweg
ik herhaal
de adelaar is onderweg
Je moet natuurlijk wel gecodeerd antwoorden, dit lijkt nergens naar.quote:
wacht een paar uur anders ben je te vroeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |